ست اوراق اداری | در مورد ست اداری چه می دانیم؟

در این مقاله، به مرور کلی محصول ست اوراق اداری می پردازیم و جزئیات هر کدام از ست های قابل سفارش را بررسی خواهیم کرد.

به دلیل تنوع چیدمان سربرگ ها، پاکت ها و یادداشت ها در این محصول، 2 ست ابتدایی را در این مقاله بررسی کرده .

نحوه آشنایی با آماده کردن یک فایل چاپی را در این مقاله مطالعه بفرمائید.

برای شرکتی کوچک یا بزرگ، کسب و کار نوپا و یا موسسه و سازمان، به صورت کلاسیک، از ضروری ترین محصولات چاپی، سربرگ و پاکت از ضروریات است.

نامه های رسمی، یادداشت های بین واحدهای سازمان، مکاتبات داخلی و … همگی پس از درج بر روی سربرگ شرکت یا سازمان، هویت پیدا می کنند.

سربرگ های A4 و A5 به عنوان ابعاد اصلی و متداول سربرگ کاربرد ویژه ای دارند. در ادامه نیز، پاکت نمای بیرونی هویت یک سازمان در مکاتبات است که به پرستیژ شرکت یا سازمان کمک می کند.

معمولاً مجموعه سربرگ و پاکت هویت مکاتباتی یک شرکت یا سازمان را تشکیل می دهند. به همین دلیل، چاپ این محصولات برای شرکت ها ضروری و حیاتی است.

در روش برای چاپ این محصولات یا به عبارتی، ست های اوراق اداری وجود دارد.

    چاپ جداگانه سربرگ و پاکت و … بر حسب نیاز

    چاپ ست اداری مناسب با کاربرد و نیازهای سازمان در یک فرم اختصاصی

طراحی ست اوراق اداری

طراحی ست اوراق اداری

در این مقاله، چاپ ست اداری اختصاصی را به هم مرور می کنیم و در مقالات بعدی پاکت و سربرگ را به صورت جداگانه معرفی خواهیم کرد.

هر گاه ترکیبی از سربرگ A4 ، سربرگ A5، یادداشت، پاکت نامه و پاکت A4 داشته باشیم که در کنار هم، یک فرم چاپی را تشکیل دهند، ست اداری شکل می گیرد.

به عبارت ساده تر، ست اداری برای تامین نیازهای مکاتباتی شرکت ها و سازمان ها با هزینه معقول و منطقی ایجاد شده است که به دلیل ماهیت چاپ اختصاصی، از کیفیت رنگ همسان با هویت سازمان برخوردار است.

در زیرشاخه محصول ست اداری ، حالت های مختلف از چیدمان سربرگ ها و پاکت ها وجود دارد که به ترتیب شامل ست اوراق اداری شماره 1  تا  ست اوراق اداری شماره 6 تعریف شده است.

بر حسب نیاز سازمان یا شرکت، می توان هر کدام از این ست ها را انتخاب کرده و بلافاصله هزینه و قیمت نهایی را مشاهده کرد.

با این مقدمه به معرفی هر یک از ست های تعریف شده می پردازیم.

ست اوراق اداری شماره 1

این ست با تمرکز بر سایز A4 تعریف شده است. در صورتی که نیاز به سربرگ A4 در مکاتبات شرکت یا سازمان وجود داشته باشد، ست شماره 1 گزینه مناسبی خواهد بود.

متداول ترین اندازه سربرگ که در قطع A4 چاپ و تولید می شود، برای سازمان هایی با درجه رسمیت بالا کاربرد بیشتری دارد.

در ست اوراق اداری شماره 1 ، با یک بار سفارش محصول، 1000 عدد سربرگ در قطع A4 به همراه 1000 عدد پاکت A4 در کنار 1000 عدد پاکت نامه ای با قابلیت چاپ یک رو یا دو رو قابل سفارش است.

برای این ست اداری، می توانید گزینه های سرچسب در دسته های 100 تایی و 200 تایی انتخاب نمایید.

همچنین برای شیک تر و جذاب تر شدن سفارش، برای پاکت های نامه می توان از چسب دو طرفه برای در پاکت ها استفاده کرد. در کنار این گزینه ها، طلاکوب نیز می تواند به لوکس شدن سفارش نهایی کمک کند.

چاپ ست اوراق اداری

چاپ ست اوراق اداری

ست اوراق اداری شماره 2

مانند ست اوراق اداری شماره 1 ، این ست نیز بر سربرگ قطع A4 تمرکز دارد. تفاوت ست شماره 2 با مورد قبلی، در تعداد سربرگ هاست.

اگر مکاتبات شرکت یا سازمان زیاد باشد، به دلیل چاپ 3000 عدد سربرگ A4، ست  اداری شماره 2 مطلوب ترین انتخاب است.

با سفارش ست اداری شماره 2، تعداد 3000 سربرگ A4 به همراه 1000 عدد پاکت نامه چاپ خواهد شد. گزینه های سرچسب، درچسب و طلاکوب نیز مانند ست قبلی قابل انتخاب است.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | ست اداری