آماده کردن فایل چاپ و کارهایی که باید قبل از چاپ بدانیم

با وجود تنوع و انتخاب گزینه های بسیار زیاد در دسترس امروز برای چاپگرها، فرایند چاپ می تواند حرفه ای و با بالاترین کیفیت ممکن ارائه شود.

یکی از مزایای استفاده از ماشین آلات چاپ این است که شما می توانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. با وجود روش های کنترل کیفیت دقیق و سختگیرانه ی امروز در هر فرایند تولید، شما قادرید چاپی مناسب و کامل برای رفع نیازهای تجاری خود تضمین و انتخاب کنید.

بحث و گفتگو در مورد پروژه

برای اطمینان از رفع کامل نیازهای مربوط به  یک محصول چاپی، باید با چاپخانه در مورد ماشین آلات مورد استفاده و دخیل درباره محصول چاپی خود مشورت کنید.

تیراژ، کیفیت، اندازه کاغذ، رنگ، جلد، زمان تحویل و بودجه همه به این مقوله مربوط می شوند. لیستی از سوالاتی که باید به آنها پاسخ دهید را مانند مواردی همچون پرس و جوهای مربوط به پیش از چاپ ازقبیل طراحی گرافیک و صفحه بندی، استفاده از عکس های با کیفیت و در نهایت فایل خروجی قابل قبول چاپخانه تهیه نمایید.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | آماده کردن فایل چاپ

چاپ

چاپخانه مورد نظر شما برای انجام عملیات چاپ باید به نرم افزارهای آفیس 2007 یا آفیس 2003 متصل باشد، زیرا این موارد شامل ویژگی های جدید و پیشرفته ای هستند که در واقع طراحی شده اند تا توسط حرفه ای ها مورد استفاده قرار گیرند. نشریات منتشر شده  قدیمی تر و نسخه های گذشته که ظاهر سابق خود را حفظ کرده اند هنگامی که در آفیس2007 باز می شوند بسیار متفاوت به نظر می رسند.

انتخاب گزینه های رنگ

انتخاب گزینه چاپ افست توسط یک ماشین (چاپ) پیشرفته به شما اجازه دسترسی به حالت های مختلف رنگی را می دهد.

شما می توانید از ترکیب رنگ های قرمز، آبی، سبز برای چندین نسخه چاپی استفاده کنید، این روش برای رنگ چاپ کمترین هزینه را دربردارد.

بنابراین سیاه تنها رنگی است که معمولا به یکبار شارژ نیاز دارد. رنگ های موضعی مرکب سیاه که به صورت کم رنگ یا تنالیته چاپ می شوند هزینه ها را افزایش می دهند.

“رنگ های مرحله ای” به این معنی است که برای چاپ از ترکیب رنگ های سبز،  قرمز و زرد کلیدی و اصلی استفاده می شود و این نیاز به مهارتی دارد که توسط یک ماشین انجام می شود تا یک مرکب را با دیگر رنگ ها چاپ کند. این نوع چاپ بعلاوه چاپ رنگ های موضعی از گرانترین نوع چاپ هستند، زیرا این نوع چاپ چهاررنگ را با یک یا چند مرکب رنگی ترکیب می کند.

اگر شما،  یک چاپ چهار رنگ کامل همراه با یک هایلایت سیر یا یک رنگ متالیک می خواهید این شیوه بهترین روش برای انتخاب است.

اندازه یک فرم چاپی

تصمیم بگیرید که سایز مورد نظر صفحه تان برای چاپ نهایی چه اندازه باشد، سپس آن را در کادر مورد نظر تنظیمات صفحه تان ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که اندازه صفحه به طراحی نهایی آن اشاره دارد و اندازه ورق کاغذ جایی است که شما قبل از طراحی صفحات آنرا چاپ می کنید.

اندازه کاغذ اغلب باید بزرگتر از اندازه فایل گرافیکی باشد تا اجازه نشر و چاپ را به چاپگر صادر کند. اگر می خواهید چندین نسخه یا صفحه را در شیت (فرم چاپی)  چاپ کنید تا یک کاتالوگ یا بروشور بسازید می توانید این کار را در قسمتی به نام صحافی انجام دهید، اما بیش از آن، برنامه را به  ناظر چاپ مورد نظرتان بدهید، زیرا ممکن است وی از برنامه دیگری برای انجام این کار استفاده کند.

فونت های مصنوعی

انواع حروف با فونت های مختلف طراحی شده اند تا تفاوت هر نوع را نمایش دهند ولی اغلب به عنوان یک نسخه مصنوعی توسط ویندوز ایجاد می شوند.

مطمئن شوید قبل از چاپ توسط پرینتر فونت های جداگانه ای را که می خواهید چاپ کنید را به پرینتر انتقال دهید. برای فونت های کوچک رنگ هایی را استفاده کنید که قابل اطمینان هستند و از بکارگیری سایه رنگ ها اجتناب کنید.

اندازه عکس ها و اسکن

اگر می خواهید جزییات عالی را در عکسهایتان ایجاد کنید هنگامیکه می خواهید آنها را بزرگنمایی کنید باید از گرافیک و رزولوشن بسیار بالاتری استفاده کنید.

کاهش گرافیک یا رزولوشن با وضوح بالا، اجازه چاپ مجدد به صورت موثرتر را امکان پذیر می کند، به سادگی می توانید در مورد وضوح تصویر با پرینترتان کار کنید.

استفاده از تصاویر به هم پیوسته سرعت چاپ را کاهش می دهد و به پرینتر اجازه ویرایش عکس به صورت جداگانه یا دسته دسته را می دهد.

تهیه و آماده سازی چاپ

برای دسته بندی یک فایل فشرده می توانید از نرم افزارgo wizard  استفاده کنید. این روش یک کپی از فایل را ذخیره می کند، فونت ها را جاسازی و یک فایل فشرده که شامل چاپ گرافیک مرتبط با آن است را ایجاد می کند، یک فایل pdf  می سازد و فایل دسته بندی شده را به درایو انتخابی شما کپی می کند. اکنون شما آماده انجام کارهستید.

کجا چاپ کنیم ؟

در کنار خدمات طراحی گرافیک مفتخر هستیم با همکاری بیش از 7 سال در کنار مجموعه ایرانی چاپ توانسته ایم کلیه نیازهای مخاطبین خود را در امر چاپ محصولات برطرف سازیم.

چاپ افست

چاپ افست | آماده کردن فایل چاپ

و محصول نهایی را از زمان شروع پروژه تا چاپ و ارسال به دقت و نهایت رضایت به اتمام برسانیم.

میهن psd یک مجموعه طراحی گرافیک و دانلود به صورت مستقل نیست بلکه متشکل از مجموعه هولدینگ بخش طراحی ، دپارتمان تقویم و بخش چاپخانه می باشد.

این سه امتیاز به شما مخاطبین این برتری را می دهد که کلیه پروژه های گرافیکی خود را به صورت منسجم و با دقت هر چه تمام تر کار را به اتمام برسانید.

چرا چاپ محصولات در میهن psd را باید انتخاب کنیم؟

1- ارسال رایگان 2- ثبت سفارش آنلاین  3- طراحی اختصاصی

سفارش چاپ ارزان

سفارش چاپ ارزان