دانلود رایگان سربرگ psd مشاغل ایرانی بصورت لایه باز

دانلود سربرگ رایگان تجهیزات پزشکی

دانلود سربرگ رایگان تجهیزات پزشکی

دانلود این محصول

برای دانلود رایگان سربرگ psd لایه باز مشاغل ایرانی با بیش از 300 طرح بر روی بنر کلیک کنید.

دانلود رایگان طرح های psd

هدف اولیه تهیه سربرگ نظم دادن به مکاتبات اداری است. این مکاتبات اداری می‌تواند بسیار متنوع و با موضوعات گوناگونی باشد؛ که این موضوعات اهداف متفاوتی را شکل می‌دهند.اما تهیه سربرگ فراتر از نظم دادن به مکاتبات اداری، اهداف دیگری را نیز پوشش می‌دهد. اهدافی که موجب بهبود روابط درون سازمانی، کمک به برنامه بازاریابی و توسعه روابط عمومی می‌شود.در این نوشته به بررسی اهداف احتمالی از تهیه سربرگ پرداخته شده است.

برای دانلود محصولات لایه باز رایگان با فرمت فتوشاپ کلیک کنید.

نظم دادن به مکاتبات اداری

همان‌طور که گفتیم اولین هدف تهیه سربرگ نظم دادن به مکاتبات اداری است. کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد که سازمان‌ها بخواهند کلیه مکاتبات اداری و حتی تخصصی آن‌ها، در یک برگه با چارچوب ثابت و طراحی یکسان شکل بگیرد. این کار می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای سازمان ایجاد کند. در ساده‌ترین مثال با نگاه کردن به طراحی ظاهری سربرگ، اصالت نامه و مبدا تولید آن مشخص می‌شود.

همچنین سربرگ‌ها با توجه به اطلاعات درج شده می‌توانند آرشیوهای شرکت را منظم و جستجو در آن را ساده کنند. وجود اطلاعات ثابتی از جمله تاریخ، شماره ثبت، پیوست و … روی سربرگ، از جمله مواردی است که در انجام این کار موثر است.

ایجاد سربرگ‌ با کاربردهای متنوع

گاهی یک سربرگ ثابت پاسخگوی همه نیازهای شرکت نیست. به عنوان مثال سربرگی که در آن یک نامه اداری درج می‌شود؛احتمالا نیازمند بخش پیوست و شماره ثبت است. در حالی که نوشتن یک پروپوزال در قالب سربرگ اداری، نیاز خاصی به این بخش‌ها ندارد.

همین موضوع موجب می‌شود که سازمان‌های حرفه‌ای به‌طور معمول سربرگ‌های متنوعی، با طراحی یکسان و کاربردهای گوناگون تولید کنند. از طرف دیگر از آنجایی که سربرگ‌ها در دو سایز A5، A4 به چاپ می‌رسند با توجه به میزان متن و مستنداتی که در آن‌ها درج می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | سربرگ رایگان تجهیزات پزشکی