استیکر یا وینیل

استیکر ها یا همان وینیل ها موادی هستند که از ماده pvc تولید می شوند و ویژگی های منحصر به فردی دارند که در برخی از کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های استیکر یا وینیل ها می توان به توان مقاومتی آن ها دربرابر پاره شدن و همینطور خاصیت ضد آب بودن آنها اشاره کرد.

درباره جعبه پیتزا را در این مقاله دنبال کنید

وینیل کلمه ای است که زبان انگلیسی الهام گرفت شده است ، در زبان انگلیسی به رول هایی که خاصیت چسبندگی دارند وینیل (به انگلیسی adhesive vinyl) می گویند.

استیکر ها همانطور که گفته شد از ویژگی های قابل توجهی برخوردار هستند که یکی از آن ها مقاومت بودن نسبت به خط و خش می باشد.همچنین قابلیت نصب آسانی که استکیر ها دارند می تواند به خیلی خیلی مفید باشد.

استیکر ها انواع مختلفی دارند که هر کدام مناسب برخی از کسب و کار ها دارد، استیکر ها به نو شکل مات و براق چاپ می شود.

چاپ استیکر و وینیل

چاپ استیکر و وینیل

 

هزینه این چاپ واقعا به صرفه است و می توان آن را جایگزین سایر روش های تبلیغاتی کرد ، چرا؟

چرا می گوییم که هزینه مناسبی دارد؟

درواقع وینیل ها به دلیل اینکه از مقاومت بالایی برخوردار هستند و می توانند در شرایط سخت هم کار کنند مانند برف و باران و باد شدید ، به همین دلیل هم است که نسبت به قیمت کاملا به صرفه است زیرا نیاز های مارا برطرف می کند.

همچنین باید بگوییم که تاثیرگذاری این استیکر ها به دلیل رنگ های شادابی که درش مورد استفاده قرار می گیرد خیلی خیلی بیشتر از سایر روش های چاپی است

انواع استیکر های چاپ

استیکر های شیری :

استیکر ها شیری یا همان استیکر هایی که پس زمینه سفید دارند اجازه عبور نور را نمی دهند و نمی توان پشت آن را مشاهده کرد.

استیکر های شیری به دلیل اینکه نور را از خود عبور نمی دهند و عرض بیشتری دارند از توام و دوام بالایی برخوردار هستند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما در طول روز بارها با این چاپ روبرو می شوید! درواقع چاپ هایی که بر روی ماشین های پخش مواد غذایی و یا صنعتی قرار می گیرد توسط همین روش انجام می گردد.

استیکر های شیشه ای :

استیکر های شیشه ای کاربرد بسیار گسترده تری از استیکر های شیری دارد، درواقع این استیکر ها مختص استفاده بر روی شیشه ها هستند.

در اکثر درب فروشگاه ها این چاپ استیکری را مشاهده می کنید که بر روی شیشه قرار گرفته است و وجهه مناسبی را به فروشگاه داده است.

استیکر های شیشه ای

استیکر های شیشه ای

نکته ای وجود دارد در هنگام نصب استیکر های شیشه ای و آن هم این است که هرچقدر که شیشه محل مورد نظر تمیز تر باشد کار شما با کیفیت تر خود را نشان می دهد.

استیکر های مش :

استیکر های مش تقریبا هیچ تفاوتی با سایر استیکر ها ندارد ، تنها تفاوتی که این استیکر ها با مدل های مختلف دارد این است که مناسب نصب در محل های پر باد و طوفانی است.

استیکر های مش با سوراخ هایی که بر روی خود دارد باد را عبور می دهد و نمی گذارد که پارگی اتفاق بی افتد.

البته در بسیاری از مراکز مشاهده شده است برای اینکه از این نوع استیکر ها خریداری نشود ، خود فرد سوراخ هایی را ایجاد می کند که مانع پاره شدن استیکر می شود.

استیکر های رنگی :

استیکر های رنگی همانطور که از نام خود پیداست دارای طرح و رنگ های مختلفی هستند که به فروش می رسند.

این استیکر ها معمولا رنگ بندی های مختلفی دارند که هر کدام می تواند مناسب کسب و کاری باشد.

شرکت های تولید کننده این استیکر ها رنگ بندی های مختلفی را در نظر می گیرند و هرکدام متناسب با مواد اولیه که استفاده می کنند کیفیت متفاوتی دارند.

برخی از این استیکر های رنگی می توانند تا دو سال و برخی از آن ها نیز تا 6 یا 7 سال دوام داشته باشند.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd  | استیکر یا وینیل