جعبه پیتزا

جعبه پیتزا از مهم ترین ارکان موجود در هر رستوران و یا فست فودی می باشد ، طراحی و چاپ جعبه پیتزا می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های یک رستوران برای جذب مشتری باشد

پیتزا از سفارشاتی است که برای اینکه سالم به مقصد برسد و خوردنی باشد، باید با بسته بندی مناسب و شکیل تحویل مشتری داده شود.

سایز استاندارد کارت ویزیت را در این مقاله دنبال کنید

علاوه بر اینکه جعبه پیتزا از سرد شدن و بدشکل شدن محتویات داخل آن جلوگیری می کند ، می تواند برای کسب و کار شما برند سازی انجام دهد و نام شما را بر سر زبان ها بی اندازد.

طراحی و چاپ یک جعبه پیتزایی مناسب می تواند توجه مشتری را به کلی به خود جلب کند و برای سفارش های بعدی شما را به عنوان انتخاب اول ترجیح دهد.

دانلود جعبه و بسته بندی با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd  | جعبه پیتزا

استفاده از طراحی ، رنگ بندی ، سایز ، و جزئیات و همینطور متنی که در جعبه شما به نمایش در میاید از مهم ترین معیار های چاپ یک جعبه فست فودی می باشد

"طراحی

جعبه پیتزا و تاثیر آن در روند افزایش فروش

جعبه های پیتزایی و فست فودی به کسب و کار شما اعتبار می بخشند و باعث می شود که در ذهن مخاطب جای بگیرید.

شما می توانید با استفاده از ترفند هایی هرچند ساده ولی کار آمد از مشتری های گذری خود یک مشتری ثابت بسازید.

یکی از ترفند هایی که می توان تاثیر گذاری جعبه شما را افزایش دهد استفاده از رنگ های جالب و جذب کننده ، استفاده از متن های تاثیرگذار با کمترین کلمات ممکن ، طراحی های زیبا و عکس هایی که توجه دیگران را به خود جلب می کنند.

کافیست اندکی تفکر کنید که و به یاد آورید که چه طراحی هایی از سایر رستوران ها در ذهن شما هک شده است.

استارباکس ، برگر کینگ ، مامان جون از مواردی هستند که شما همیشه در ذهن خود طراحی آن را به یاد دارید.

اینها تکنیک های کوچکی است که می توان کسب و کار شما را از رقبای خود بهتر جلوه دهد و در نتیجه روند فروش شما را بیشتر کند.

"چاپ

جعبه پیتزا اختصاصی و عمومی

رستوران هایی که تازه شروع به کار کرده اند از جعبه های  عمومی استفاده می کنند ، یعنی اینکه هزاران رستوران از این بسته بندی استفاده می کنند و هیچ تفاوتی باهم ندارند.

رستوران های کوچک به دلیل اینکه هزینه های کمتری بپردازند مجبور هستند تا این جعبه ها را خریداری کنند تا بتوانند نیاز خود را برطرف کنند.

جعبه های عمومی هیچ نقشی را در افزایش روند فروش شما اجرا نمی کنند و صرفا فقط یه جعبه معمولی هستند.

اما جعبه های سفارشی کاربرد های متفاوتی دارند ، رستوران های بزرگ به منظور برند سازی و دیگر عوامل که باعث افزایش روند فروش می شود که در قسمت های قبل به آن پرداختیم ، هزینه بیشتری پرداخت می کنند و جعبه های سفارشی و به اصطلاح اختصاصی را چاپ می کنند تا کسب و کار خود را از سایر کسب و کار ها جدا کنند.

تاثیر لوگو در فروش

برای اینکه جعبه پیتزای موفقی داشته باشید باید نسبت به طراحی لوگو شیک ، متون مناسب و طرح های جالب و حوس انگیز هر چه سریع تر اقدام کنید.

توجه داشته باشید که این روز ها افراد کاملا ظاهر پسند شده اند و با باطن یک چیز کاری ندارند، شما می توانید با طراحی لوگو مناسب و همینطور جعبه فوق العاده به راحتی کسب و کار خود را بروز و توچشم نشان دهید.

البته توجه داشته باشید که جعبه ها صرفا در پیتزایی و فست فودی و… خلاصه نمی شوند

طراحی

مطمعن باشید که شرکت های بزرگ هنگام برند سازی و چاپ بسته بندی خود به هیچ وجه سرسری کار نمی کنند و با ساعت ها تلاش و تفکر به نتیجه ای مناسب می رسند.

همانطور که می دانید پیتزا شما از مهم ترین محصولات رستوران شما است ، پیتزا طرفداران بسیاری دارد که راضی نگه داشتن آن ها در دو زمینه مورد بررسی قرار می گیرد : ظاهری و خوردنی !

بخش ظاهری مانند بسته بندی و چاپ و طراحی جعبه شما می باشد که باید در طراحی آن وقت زیادی بگذارید ، و بخش خوردنی که شامل شگرد های شما برای تولید پیتزا با سس های مخصوص و… است.

طراحی جعبه پیتزا باید نکاتی دقیق درش انجام بگردد ، شماره تماس ، متن خاص ، لوگو مخصوص ، رنگ های مخصوص و حرفه و ازین قبیل جزئیات مهم ترین نکات است که باید به آن توجه مخصوص داشته باشید.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | جعبه پیتزا