اصول تبلیغات به چه عواملی وابسته می باشد

تحول در تبلیغات شامل چه مواردی می باشد که تا الان ما در مقاله ها اشاره نکرده ایم ؟

به طور کلی می توان گفت که عوامل زیادی هستند که باعث تحول در تبلیغات می شوند اما دو عامل مهم ترین تحول را در این صنعت داشته است.

از دو عاملی که باعث تحول در تبلیغات به طور گسترده شد می توان به ظهور و گسترش دنیای اینترنت را نام برد و عامل بعدی رشد سطح برندینگ در سطح جهانی و بین الممل بود که از بین عوامل این دو عامل نقش مهم و پر رنگی ، تحول در تبلیغات را داشته اند.

اصول صحیح تبلیغات

اصول صحیح تبلیغات | اصول تبلیغات

این دو عامل همه گی جزیی از تغییرات بنیادین هزاره سوم هستند.

طراحی لیبل محصولات را در این مقاله دنبال کنید

ولی چه عواملی را می توان در زمان حال باعث تحول در تبلیغات دانست ؟

برای پاسخ به این سوال عوامل متععدی هستند که ما در اینجا به ذکر چند مورد بسنده خواهیم کرد.

چرا تبلیغات هدفمند | اصول تبلیغات

روابط عمومی

در دهه های گذشته به طور کلی همه برند های تجاری از تبلیغات گسترده ای برای معرفی و یا فروش محصولاتاستفاده می کردند ولی در دنیای گسترده و با وجود اینترنت و شبکه های مجازی داشتن تبلیغات گسترده چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد و کافی نیست.

تبلیغات در دنیای امروز گران قیمت هستند و همیشه تبلیغیات نمی تواند برای شما موفقیتی همراه داشته باشد تازه اگر جز کسب و کارهای تازه نفس باشید نیز راه برای شما سخت تر از بقیه رقبا نیز می باشد.

به همین دلیل است که بسیاری از برند های موفق و جهانی از راه روبط عمومی کار خود را یش می ببرند.

استفاده از روابط عمومی تنها خلاصه به تبلیغات و کسب و کارها نمی شود و همه جا کارساز است برای مثال می توانید نیم نگاهی به انتخابات آمریکا داشته باشید و ببینید برنده ریاست جمهوری آمریکا ( دونالد ترامپ ) پیش از اینکه هزینه تبلیغات کند هزینه خود را صرف روابط عمومی کرد و نتیجه آن را دید و موفق شد.

امروزه برند های معروف جهانی و حتی شرکت های قدرتمند موجود در بازار هزینه های خود را معطوف به روابط عمومی کرده اند و در این راه بسیار موفق نیز بوده اند.

دسته بندی

گاهی بازاریابی ساخت برند معرفی می کنند و تاکید بر ایجاد یک برند موفق و قدرت مند است. مشتریان همیشه خریدار برند نیستند بلکه محصولاتی را می خرند که نام آن برند بر روی آن باشد.

اگر بازاریابی را مانند یک جنگ تشبیه کنیم شرکت های موجود در بازار برای پیروزی در این میدان ، نقشه می کشند و سپس با تمام نیروهای خود حمله می کنند تا بتوانند آن حوضه خاص یا مورد نظر را بدست بیاورند.

هدف شرکت های تجاری ساختن یک محصول جدید ، بسته بندی ، توزیع یا بازاریابی نیست بلکه هدف آن ها بدست آوردنیک حوزه یا دسته خاص است.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | اصول تبلیغات