لیبل محصولات و اصول طراحی

هر آنچه باید در مورد طراحی لیبل و چاپ آن باید بدانیم

به دلایل مهمی لیبل های محصولات در کسب و کار شما بسیار مهم و حیاتی است پس باید برای طراحی لیبل ها توجه و زمان کافی را خرج نمود.

برخی از این دلایل واضح و روشن و دلایل دیگر گنگ و نامعلوم است و همه به این نکته رسیده اند که لیبل ها نقش اساسی و مهمی در محصول و برند شما ایفا می کند.

اهمیت بسته بندی محصولات را دراین مقاله دنبال کنید

طراحی های لیبل های شما باید به قدری جذاب و تاثیر گذار باشد که علاوه بر اینکه بتواند بر مخاطبین خود اثر بگذارد قابلیت این را داشته باشد که بتواند از محصولات رقیب و مشابه در بازار پیشی گرفته و خود را نمایان کند.

چاپ لیبل محصولات

چاپ لیبل محصولات

اما کارایی و استفاده از لیبل ها به همین جا خلاصه نمی شود و کارایی های دیگری نیز دارد.

هنگامی که لیبل به درستی مورد استفاده قرار بگیرد می تواند در افزایش بازاریابی و جذب مشتریان نقش گلیدی را داشته باشد. که این کار ملزم به رعایت مواردی است.

قدرت نفوذ

یکی ار اساسی ترین ویژگی هایی که باید لیبل ها در خود داشته باشند ایجاد یک حس عاطفی بین مشتریان است.

بسیاری از شرکت ها و برند های معروف تجاری این کار را با طراحی گرافیکی انجام می دهند که باید لیبل بر اساس پیام و هدف محصول طراحی و استفاده صورت بگیرد.

با طراحی مناسب و هدف مند می توانید توجه مشتریان را جلب نمونده و به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

از لیبل ها می توانید در کارهای مختلف استفاده کنید و محدودیتی در استفاده از لیب نیست. مثلا می توانید به عنوان یک راهنما و دستور عمل از آن استفاده کنیدیا می توانید از آن ها برای نشان دادن محصول در قالب یک جمله یا طرح زیبا بهره ببرید.

شما با استفاده از طراحی لیبل به طرز مناسب و درست می توانید این حس را به مشتری منتقل کنید که محصول شما کدام مشکل را برطرف می کند یا بیان گر کدام ویژگی منحصر به فرد محصول شما است با این امتیاز می توانید نظر مشتریان را جذب و آن ها را به خرید وادارید.

دیگر عواملی که باید در طراحی و لیبل مورد توجه قرار گیرد ارائه خدمات پس از فروش محصول شما است.

شما می توانید این کار را با اضافه کردن نوشته یا متن هایی خلاصه ویا جامع در مورد نحوه مصرف محصول در لیبل درج نموده تا مشتریان با خواندن متن به نحوه استفاده از محصول آگاه شوند و بتوانند خرید خود را سریع انجام دهند.

با رعایت این موارد می توانید علاوه بر کمک به مشتریان و هدف قراردادن محصول خود برای خرید از رقیبان خود که فقط بر گرافیک و طراحی مانور داده اند پیشی گرفته و از آن ها جلو بزنید.

تماممی عناطر از طراحی و لیبل یا بسته بندی باید به گونه ای باشد که توانسته باشید به تجربه شما نسبت به مشتریانتان بیفزاید.

برای داشتن یک طرح لیبل مناسب و خلاقانه همراه با چاپ به همراه گاراتی بی قید و شرط می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd  | لیبل محصولات