اصول طراحی تراکت مشاغل

دانلود تراکت مشاغل مختلف با فرمت فتوشاپ را از دست ندهید !!

نمونه تبلیغات شهری را در این مقاله دنبال کنید

قبل از دانلود تراکت مشاغل بهتر است توضیحاتی درباره طراحی تراکت و نکاتی که باید رعایت کنید بپردازیم و در آخر می توانید نمونه طراحی های تراکت مجموعه را مشاعده و سپس اقدام به دانلود آن ها نمائید.

دانلود تراکت مشاغل لایه باز با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd

تراکت چیست

تراکت ها همان آگهی هایی هستند که بر روی کاغذ چاپ می شوند و در اختیار مخاطبین و مشتریان قرار می گیرد به این کاغذ ها که پخش و و به دست مشتریان می رسد را تراکت های تبلیغاتی می گویند.

تراکت فروشگاه آرایشی

اصول طراحی تراکت

استفاده از تراکت ها بهترین راه برای تبلیغ مستقیم محصول و یا خدمات کسب و کار شما می باشد که بوسیله این کاغذ ها مشتریان و مخاطبین با شما ارتباط برقرار می کنند و باعث رشد کسب و کار شما می شود.

اما برای اینکه بتوانید مخاطبین را جذب کنید باید در ابتدا با اصول طراحی تراکت آشنایی داشته باشید تا بتوانید با استفاده از از فن  و اصول های موجود یک تراکت جذاب را طراحی و سپس چاپ نمائید.

در اینجا به چند مورد از این موارد اشاره می کنیم تا بتوانید یک تراکت جذاب و تاثیر گذاری داشته باشید. اما این عوامل شامل کدام مورد ها می شود

رنگ های جذاب

ابتدایی ترین مسئله در طراحی تراکت رنگ می باشد و اولین عنصری هست که در ذهن مخاطب تاثیر گذار است. شما باید در طراحی های خود به موارد مختلفی توجه کنید تا بتوانید یک رنگ مناسب ، زنده را انتخاب کنید تا طرح شما در ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد.

سعی کنید به نکات ریز مانند اینکه تراکت در کجا مورد استفاده می خواهد قرار بگیرد نیز فکر کرده باشید.

برای مثال اگر قرار است بر روی یک میز چوبی در رستوران و قهوه خانه استفاده شود انتخاب بک گراند قهوه ای یا تم چوبی اصلا مناسب نیست و باعث می شود تراکت شما به چشم نیاید.

آشنایی کامل با سایز

تراکت ها دارای سایز های مختلفی هستند از سایز محبوب A5 گرفته تا A6 که مورد استفاده قرار می گیرند، پس شما باید سایز های رایج را دانسته باشید و سپس اقدام به طراحی تراکت کرده باشید و باید به این نکته توجه کنید که برای چاپ تراکت ، سایز های آن ها فرق می کند و باید خلاصی برش نیز در نظر بگیرید.

طرح رایگان تراکت آبمیوه فروشی

اصول طراحی تراکت

از تصاویر استفاده نمائید

بخش عمده طراحی در تراکت را تصاویر به خود اختصاص می دهند. پس سعی کنید از تصاویر جذاب و با کبفبت استفاده نمائید.

ارتباط طراحی با موضوع

برای طراحی تراکت ابتدا هدف و نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید و سپس بر اساس هدف خود طراحی کنید رعایت این موارد باعث ایجاد یک ارتباط بصری خوب بین کسب و کار شما و مخاطبین می شود.

دسترسی اطلاعات

حتما در طراحی تراکت قسمتی را برای اطلاعات و مشخصات خود ایجاد نمائید تا مشتریان با نگاه به تراکت به راحتی بتوانند با شما در تماس باشند.

چاپ تراکت

اگر قصد دارید که در بودجه خود صرفه جویی نمائید پس برای چاپ تراکت باید به چاپ افست رجوع نمائید. در این نوع چاپ هرچه تعداد چاپ بالا رود قیمت تمام شده برای شما نصف و کمتر می شود. پس برای چاپ تراکت های خود با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd  | اصول طراحی تراکت