فولدر چیست و چند نوع است ؟

درباره ی فولدر و پوشه و انواع مختلفی که موقع طراحی باید از آن خبر داشته باشید.

شاید از دوران کودکی خاطره هایی درباره فولدر یا پوشه به یاد دارید که همیشه می خواستید فولدر خود را داشته باشید تا بتوانید بر روی آن انواع استیکرهای جذاب را نصب کرده و با خود داشته باشید.

این میل علاقه به فولدر تا بزرگ سالی همراه ما بوده و خود را بصورت یک ارتباط پیچیده تبدیل کرده است.

اصول طراحی تراکت را در این مقاله دنبال کنید

اگر صاحب یک کسب و کار ، شرکت تجاری هستید حتما از فولدر ها استفاده های زیادی کرده اید و از طراحی های خود برای داشتن این فولدر ها بهره برده اید .

قبل از هرگونه طراحی فولدر باید به یک سری نکات مهم برای داشتن یک فولدر زیبا اهمیت و آگاهی داشته باشید. اما این نکات مهم شامل چه مواردی می شود ؟

در اینجا به ذکر چند مورد بسنده می کنیم تا شما را با طراحی و نکاتی که باید در فولدر رعایت شود آگاهی و دانش کافی داشته باشید.

پوشه

فولدر چیست

فولدر معرف هویت

وقتی یک شرکت هویت و نشان برند خود را به وجود می آورد همه ی موارد از جمله ملزومات چاپی مانند فولدر نیز خود را با این هویت سازگار می کنند.

فولدر های موجود در شرکت های تجاری و یا صاحبان کسب و کارها در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند از گذاشتن اسناد یا ارائه فاکتور به مشتری تا پرزن های بازاریابی این فولدر ها استفاده می شوند.

اما چیزی که در اینجا مهم است ایجاد یک ارتباط و انسجام و داشتن یک نظم عالی بین کارکنان و مشتریان می باشد.

فولدر های کاتالوگ

فولدر های سه حلقه ای برای کاتالوگ فروش مورد استفاده می شوند و باعث می شود که مشتریان و مخاطبین به فهرست محصولات و گزینه های سفارشی دسترسی و نگاه بیندازند. این فولدر ها از ارزان ترین فولدر های موجود در بازار است و می توان تمام صفحات آن را بدون نیاز به چاپ تعویض نمود.

فولدر های معرفی

زمانی که شما دارای اطلاعات زیادی هستید این نوع فولدرها به کار می آیند و اغلب برای طرح پیشنهاد و معرفی محصولات و یا خدمات مورد استفاده قرار می گیرند.

طرای جذاب و خلاقانه فولدر ها باعث می شود که مشتریان و مخاطبین شما این نوع کارها را نسبت به سایر محصولات برای مدت زمان بیشتری نکه داری و به آن رجوع کنند. سعی کنید با یک طراحی خوب نقاط مثبت محصول خود را برجسته کنید.

سفارش فولدر

سفارش فولدر | فولدر چیست

فولدر های اداری

شرکت ها و ادارات برای منابع داخلی خود از جمله برگه های حسابداری ، فیش حقوقی ، مرخصی و دستور عمل های شرکت و … از این فولدر ها استفاده می کنند.

بعضی از ادارات و شرکت های تجاری به جنس و طراحی فولدر های درون سازمانی اهمیتی نمی دهند و دلیل خود را به این کونه بیان می کنند که این فولدرها در دست سازمان و درون کشو ها جا به جا می شود ک باید گفت این دلیل ناکارامد و غلط است

وبرای توجیح این حرف این طور بیان کرد که برای فولدر های سازمانی نیز باید به همان اندازه فولدرهایی که به دست مشتریان می دهید اهمیت و حساس باید شد زیرا اینکه حفظ آگاهی از برند در هر سطح تا چه اندازه مهم و حیاتی و تاثیر گذار است.

برای چاپ و طراحی فولدر های خود می توانید با ما در ارتباط باشید

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd  | فولدر چیست