تا 20% تخفیف ویژه در خرید پکیج های ویژه دانلود طرح های گرافیکی لایه باز میهن پی اس دی کلیک کنید.

برای بستن ESC را فشار دهید

افزایش فروش در کسب و کار

0 دیدگاه

افزایش فروش در کسب و کار و فروشندگی

در زمانی که عصر دیجیتال آرام‌ آرام سلطه خود را بر صنایع مختلف حاکم می‌کند، تبلیغات و بازاریابی مشارکتی اهمیتی بیشتری به خود گرفته است.

روشی جذاب برای تبلیغ کردن محصول و خدمات و البته کسب درآمد بیشتر. بازاریابی افیلیت به نام‌های دیگری مانند مشارکت در فروش، بازاریابی معرف، بازاریابی وابسته، افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی نیز شناخته می‌شود.

اطلاعات بیشتر درباره بازاریابی دیجیتال را می توانید در این مقاله مطالعه بفرمائید

آگهی‌دهندگان اشتراکی و بازاریابی مشارکتی

بازاریابان مشارکتی منتشرکنندگان دیجیتال هستند که یک محصول یا خدمت را معرفی می‌کنند، در حالی که معمولاً خود آن را در اختیار ندارند و به ازای فروش محصول درصدی دریافت خواهند کرد.

این بازاریابان علاوه بر کسب درصد می‌توانند بر اساس کلیک نیز وجهی دریافت کنند.

این محصول یا خدمت در اختیار تبلیغ دهندگان مشارکتی است. این گروه برای معرفی محصول خود نیازمند بازاریابان مشارکتی هستند.

مشارکت در فروش

مشارکت در فروش | افزایش فروش در کسب و کار

نقش شبکه مشارکتی

با رشد بازاریابی مشارکتی، شبکه‌های مشارکتی به روشی مهم برای ارتباط دو گروه و کسب درآمد تبدیل شده‌اند.

این شبکه‌ها باید به گونه ای برنامه‌ریزی شوند که این ارتباط را با بهترین شکل ممکن سازند؛ هر دو مجموعه در داخل این شبکه تعریف می‌شوند و فرایندهایی نظیر پرداخت، پیگیری و گزارش‌ها در خود شبکه رخ خواهد داد.

نحوه حضور هر دو طرف در شبکه به این صورت است که بازاریابان احتمالاً با دریافت وجه یا یک قرارداد وارد این شبکه می‌شوند اما آگهی‌دهندگان باید برای حضور خود وجهی پرداخت کنند تا بتوانند به بازاریابان دسترسی داشته باشند.

آگهی‌دهندگان مشارکتی به چه شکل کسب درآمد می‌کنند؟

آگهی‌دهندگان مشارکتی به عنوان صاحبان کالا با فروش محصول کسب درآمد می‌کنند. بدیهی است که با دسترسی و استفاده از بازاریابان با کیفیت بالاتر، سود آن‌ها نیز بیشتر می‌شود.

آگهی‌دهندگان گاهی ممکن است به جای فروش مستقیم کالا یا خدمت خود، از بازاریابان بخواهند مخاطبان خود را به سوی لینکی که در اختیار آنها قرار گرفته است هدایت کنند.

در این حالت شبکه اشتراکی به صورت یک مجموعه پرداخت بر اساس کلیک خواهد بود و یک مجموعه واسط مسئولیت آن را بر عهده می گیرد.

در این حالت هدف آگهی‌دهنده چیزی بیش از فروش است و تلاش می‌کند در حوزه‌هایی مانند برندینگ فعالیت کند یا احتمالاً به فروش بیش از یک کالا به یک مشتری واحد دل‌بسته است.

 

بازاریابی فروش

بازاریابی فروش | افزایش فروش در کسب و کار

بهترین روش‌ها برای آگهی‌دهندگان اشتراکی

به عنوان یک آگهی‌دهنده اشتراکی هدف اصلی افزایش فروش است. استراتژی‌های پیش رو می‌تواند برنامه‌ریزی‌های شما را هدفمندتر کند:

از شبکه‌های متعدد استفاده کنید. اگر همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد قرار دهید خودتان را محدود کرده‌اید.

استفاده از شبکه‌های اشتراکی متعدد یک استراتژی فوق‌العاده برای افزایش دامنه جغرافیایی مشتریان شما خواهد بود.

پیشنهادهای خود را مورد آزمون قرار دهید و آن‌ها را به‌ روز کنید. اگر مسیری که در پیش گرفته‌اید ایراداتی داشته باشد باید هرچه زودتر آن را اصلاح کنید.

بهترین منبع را برای مخاطبان خود تهیه کنید. غنای این منابع می‌تواند ضریب موفقیت هر چه بیشتر را افزایش دهد.

باید گفت که با پیشنهادهای مناسب و استراتژی‌های صحیح در بازاریابی اشتراکی، آگهی‌دهندگان اشتراکی می‌توانند فروش و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

هفده − ده =