لیف لت بروشور و  انواع لیف لت های تا شده

در این مطلب، محصول مشابه بروشورهای چند لتی، یعنی لیف لت های تا شده که یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی و قابل توجه چاپ افست است را با هم مرور خواهیم کرد و از روال سفارش و جزئیات این محصول آگاه خواهیم شد.

لیف لت های تا شده محصولی مشابه بروشورهای تا شده است، با این تفاوت که در دو حالت مربعی و مستطیلی چاپ طراحی و چاپ می شوند.

برای انتخاب و دانلود طرح های لایه باز بروشور با فرمت psd کلیک کنید

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd | لیف لت بروشور

برای لیف لت های تا شده با توجه به ابعاد و نوع سفارش، چهار حالت مربعی 2 لتی،  مستطیلی 2 لتی، مربعی 3 لتی و  مستطیلی 3 لتی  تعریف شده است که هر کدام از این حالت ها، در سایزهای متنوعی چاپ و تولید می شوند.

سایزهای نهایی از لیف لت 14×14 سانتی متری دو لتی به عنوان کوچک ترین اندازه قابل سفارش این محصول آغاز شده و به 21×12 سانتی متری سه لتی مستطیلی ختم می شود.

دانلود بروشور psd

دانلود بروشور psd

با توجه به ماهیت چاپ اختصاصی این محصول، امکان سفارش از تیراژ 300 نسخه تا 200.000 نسخه وجود داشته و طیف قابل توجهی از متریال های 70 گرم تحریر تا 200 گرم گلاسه را در بر می گیرد.

اگر از جزئیات فنی سفارش لیف لت های تا شده بگذریم، به کاربرد این محصول خواهیم رسید.

لیف لت های تا شده گزینه مناسبی برای معرفی کالا یا خدمات است که به لحاظ شکل ظاهری، با بروشورهای تا شده متفاوت در نظر گرفته می شود.

در بروشورهای تا شده، سایز نهایی سفارش، چند صفحه A4 یا A5 خواهد بود که به جای صحافی و برش، با تا از هم جدا شده اند. اما در مورد لیف لت های تا شده، ابعاد سفارش خارج از عرف A4 و یا A5 بوده و برای سفارش های خاص، جذاب تر به نظر می رسند.

شاید برای استارت آپ ها، کسب و کارهای کوچک و نوپا، رستوران ها و کافی شاپ های خاص و به طور کلی هر موضوع تبلیغاتی که با مخاطب جوان سر و کار داشته باشد، لیف لت تا شده محصولی مناسب باشد، چرا که مربعی بودن قطع سفارش پس از تا، جلوه ای نو و جوان پسند به سفارش داده و در برقراری ارتباط، موثر تر از بروشورهای تا شده با ابعاد کلاسیک A4 و A5 ظاهر خواهد شد.

هرچند توجه به این نکته ضروری است که انتخاب محصول تبلیغاتی مناسب و متناسب با هر کسب و کار، به دانش و تجربه زیادی بستگی دارد.

توجه به این نکته نیز  جالب خواهد بود که در صورت نیاز، می توانید بر حسب بودجه مورد نظر خود، از میان بروشورهای چند لتی و لیف لت های تا شده، گزینه مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

در صورتی که برای سفارش خود طرح خاصی آماده نکرده اید، جای هیچ نگرانی نیست چرا که می توانید با مراجعه به وب سایت mihanpsd.ir درخواست طراحی برای کارهای خود را بصورت انلاین ثبت نمائید تا در اسرع وقت فایل های شما طراحی و آماده چاپ شود.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک | لیف لت بروشور

طرح بروشور

طرح بروشور