درباره هدایای تبلیغاتی و بررسی مزایا و معایب

هدایا تبلیغاتی جذاب ترین محصولات چاپی و تولیدی برای مخاطبان است. در نمایشگاه ها و رویدادها، هدایا تبلیغاتی به وفور بین افراد و بازدیدکنندگان غرفه ها توزیع می شود.

همچنین شرکت هایی که به وفاداری مشتریان خود اهمیت می دهند، در بازه های زمانی مشخصی با ارسال هدایای تبلیغاتی برای مشتریان، حضور خود را یادآوری می کنند. در این مقاله به مرور انواع هدایای تبلیغاتی می پردازیم.

چاپ انواع طرح های شما و ارسال به سراسر کشور همرا به طراحی اختصاصی

سفارش چاپ ارزان

سفارش چاپ ارزان | درباره هدایای تبلیغاتی

محال است کسی از دریافت هدیه خوشحال نشود. همین جمله باعث توجه و تمرکز کارشناسان فروش، بازاریاب ها و شرکت های تبلیغاتی شده است تا از پتانسیل بالقوه هدایا برای معرفی، برندینگ و ری-برندینگ استفاده نمایند. هدایای تبلیغاتی عضو جدانشدنی از برندینگ هستند که می توانند به داخل منازل مشتریان نفوذ کرده و مدتی طولانی در معرض دید آنها قرار بگیرند.

گستره هدایا تبلیغاتی شامل طیف متنوعی از محصولات از پیش تولید شده تبلیغاتی تا محصولات اختصاصی و سفارشی شرکت ها و سازمان ها می شود.

هدایای تبلیغاتی از پیش تولید شده، آن دسته از محصولات تبلیغاتی هستند که با هدف معرفی و برندینگ تولید شده اند و در زمان سفارش مشتری، با درج لوگو، پیام و نشانه بر روی محصول، آماده ارائه و عرضه می شوند.

در این دسته از هدایا تبلیغاتی، محصولات ریز و درشت با انواع قیمت ها و کاربردها را می توان یافت.

خودکارهای تبلیغاتی، یادداشت های آماده، تقویم های چاپ شده، لیوان، ماگ، جا کلیدی، جا کارتی و محصولاتی از این دست، توسط تولید کننده ها به صورت خام آماده شده است.

فضای مشخصی برای معرفی و برندینگ در هر محصول در نظر گرفته شده که با توجه به ابعاد هر هدیه متفاوت است. برای مثال در خودکارهای تبلیغاتی، فضایی مانند گیره خودکار و یا یک وجه از بدنه برای چاپ لوگو، پیام یا مشخصات تماس در نظر گرفته شده است.

برای محصولی مانند تقویم، چند صفحه در ابتدا و انتهای تقویم برای صفحه معرفی شرکت یا سازمان مشخص شده است.

تنوع محصولات از پیش تولید شده بسته به آژانس تبلیغاتی که خدمات هدایای تبلیغاتی ارائه می کند، متفاوت است.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی مانند فلش مموری، اسپیکر، پاوربانک و … جزء محصولات به روز و پرکاربرد بوده و در دسته ای دیگر، محصولات تخصصی مانند ابزارهای تبلیغاتی را در دسترس شما برای مشاهده قیمت و ثبت سفارش آنلاین قرار داده ایم.

با توجه به ماهیت هدایای تبلیغاتی از پیش تولید شده، انتخاب های متنوعی برای سفارش وجود دارد، اما این انتخاب ها، محدود به شرایط هر محصول می گردد. برای مثال، با انتخاب خودکار تبلیغاتی خاصی، فضای قابل چاپ برای درج لوگو، از پیش تعیین شده است و امکان تغییر محل درج تبلیغات و لوگو در این محصولات وجود ندارد.

در کنار محصولات و هدایا تبلیغاتی از پیش تولید شده، محصولات و هدایای تبلیغاتی اختصاصی و سفارشی نیز وجود دارند که با توجه به سفارش مشتری، به صورت اختصاصی چاپ و تولید می شوند.

هدایای تبلیغاتی اختصاصی با سناریوی خاص و سفارشی برای هر شرکت یا برند، می توانند تاثیر بیشتری از یک خودکار تبلیغاتی داشته باشند، اما باید توجه داشت که به دلیل ماهیت اختصاصی، هزینه بالاتری نسبت به هدایای تبلیغاتی از پیش تولید شده در انتظار شماست.

در صورتی که بودجه قابل توجهی برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته شده باشد، می توان به سراغ این دسته محصولات رفت. در کنار بودجه، زمان نیز برای هدایای تبلیغاتی خاص مهم است.

برای تولید هدایای تبلیغاتی اختصاصی، زمانی برای طراحی سناریو، طراحی فایل های مورد نیاز و چاپ و تولید اختصاصی مورد نیاز است.

با این تفکیک و دسته بندی هدایای تبلیغاتی به دو رده از پیش تولید شده و اختصاصی، مزایا و معایب هر دسته را مرور می کنیم تا پس از مطالعه این مقاله، انتخاب مناسب بین هر کدام از این رده ها داشته باشیم.

مزایا و معایب هدایا تبلیغاتی از پیش تولید شده:

برای این دسته از هدایای تبلیغاتی، مزایایی از قبیل تنوع در محصولات قابل انتخاب، قیمت تمام شده بسیار کمتر از هدایای اختصاصی، سهولت تولید و زمان تحویل سریع را می توان بیان کرد.

اما در بحث معایب، نکاتی مانند تکراری بودن هدیه تبلیغاتی و خاص نبودن آن، محدودیت در فضاهای در نظر گرفته شده برای درج لوگو از مهم ترین مواردی هستند که باید در نظر گرفت.

مزایا و معایب هدایا تبلیغاتی اختصاصی:

هدایا تبلیغاتی اختصاصی این مزیت را خواهد داشت که سناریو خاص شما، با محصول تبلیغاتی منحصر به فرد تولید شده که بیانگر هویت بصری و سازمانی شما باشد. درباره هدایای تبلیغاتی

در مقابل، هزینه تمام شده بسیار بیشتر از هدایای تبلیغاتی از پیش تولید شده و زمان بیشتر برای سناریو، چاپ و تولید می تواند این گزینه را به عنوان گزینه اصلی تحت الشعاع قرار دهد.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | درباره هدایای تبلیغاتی