چاپ تقویم رومیزی آماده ارزان با هر تعداد

با ورود به سال 1401، شما نیز می توانید با چاپ تقویم رومیزی اختصاصی یا خرید تقویم رومیزی آماده ، هدیه ای زیبا و شیک برای مشتریان و همکاران خود به ارمغان آورید.

تقویم رومیزی ارزان

تقویم رومیزی ارزان | چاپ تقویم رومیزی آماده 

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی و آماده، علاوه بر این که می تواند یک اکسسوری زیبا، جذاب و خاص باشد، میتواند نیاز شما را برای تبلیغات و برندینگِ شرکت، مجموعه، اداره و یا سازمان‌تان برآورده کند.

سفارش تقویم رومیزی آماده

یکی از مزیت های مجموعه میهن psd همکاری با چاپ ایرانی می باشد که در نزدیک ایام نوروز و در نیمه دوم سال اقدام به چاپ تقویم های رومیزی بصورت آماده با طرح و رنگ مشخص در تعداد بالای 100 هزار عدد برای تامین بازار و نیاز شما مشتریان است

که شما می توانید بر حسب نیاز خود و در نظر گیری بودجه مالی هر تعداد تقویم رومیزی اماده را سفارش و آن را در سراسر ایران دریافت کنید.

از مزیت های دیگر می توان اقدام به چاپ تقویم رومیزی اختصاصی اشاره کرد که شما بر حسب نیاز خود تقویم رومیزی را طراحی و سپس مجموعه اقدام به چاپ تقویم رومیزی شما در کمترین زمان ممکن می کند.

مجموعه میهن psd به فکر سبک بودن و راحت بودن کار در عین زیبایی و جذابیت آن بوده است؛ پس برای این موضوع در استفاده از مواد اولیه برای طراحی های خاص و خلاقانه تقویم رومیزی های خود از سبکترین و بهترین نوع آن استفاده کرده است.

تقویم رومیزی اختصاصی، چیزی فراتر از مدل های آماده است!

سفارش تقویم دیواری با طرح دلخواه کلیک کنید

با این روش شما می توانید در حد امکان، حتی مواد اولیه را نیز اختصاصی کنید! تغییر در طراحی با تصاویر خودتان، تغییر قطع و اندازه، طراحی نوع نوشتاری، تنهای جزئی از تغییرات تقویم های رومیزی اختصاصی می باشد که با این تغییرات، تقویم رومیزی شما کاملا منحصر به شما خواهد بود!

بعضی از افراد به دلیل حساسیت بالای کسب و کارشان و رقابت نزدیکی که با همکاران صنف کاری خود دارند، به دنبال تبلیغاتی خاص تر هستند.

یکی از تبلیغاتی که میتواند نشانه خاص بودن شما باشد، تقویم رومیزی است.

تقویم رومیزی آماده

تقویم رومیزی آماده | چاپ تقویم رومیزی آماده 

حالا اگر میخواهید یک گام از بقیه که تقویم رومیزی جزئی از تبلیغات سالانه شان است، جلوتر باشید، باید به دنبال خاص بودن در این زمینه باشید.

برای این هدف میتوانید به دنبال چاپ تقویم رومیزی اختصاصی باشید.

قیمت تقویم رومیزی اختصاصی

بازه قیمت چاپ تقویم رومیزی اختصاصی، به عواملی مانند: مواد اولیه (جنس کاغذ، جنس و نوع پایه و…)، نوع طراحی، چاپ لیزری لوگو یا نام تجاری، قطع یا اندازه تقویم، تیراژ چاپ و سفارش و… بستگی دارد.

قیمت تقویم رومیزی ارزان

با توجه به تعداد چاپ بالای این نوع تقویم قطعا قیمت پایین تری نسبت به تقویمهای رومیزی اختصاصی دارند ولی برای براورد قیمت دقیق تر بعد از چاپ با مجموعه در تماس باشید.

 

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd

جنس پایه تقویم رومیزی

تقویم های چاپ شده و قابل ارسال در پارس تقویم در انواع پایه ها ساخته می شوند و شما می توانید بر حسب نیاز و یا سلیقه خود اقدام به تهیه کنید.

از انواع پایه های تقویم می توان به : 1- پایه سخت یا گالینگور 2- پایه چوب 3- پایه مقوا پشت طوسی اشاره کرد.

هر کدام از پایه ها مزیت و ایرادات مخصوص خود را دارا هستند که صد در صد بر قیمت تمام شده تقویم تاثیر گزار است. پایه های مقوایی پشت طوسی به علت نازک بودن و مقاومت کم اصلا سفارش و چاپ گرفته نخواهد شد.

کلیه تقویم های آماده یا با پایه سخت گالینگور با روکش رنگی و چرم هستند که زیبایی خاصی به تقویم می دهد و یا از نوع چوبی می باشد که جلوه خاص خود را دارد.

بر روی کلیه پایه ها می توان از چاپ سیلک، لیزر و یا پلاک استفاده کرد. برای مثال و برحسب تجربه برای پایه های سخت چاپ سیلک می توان استفاده کرد که برای پایه های روشن چاپ تیره و برای پایه های تیره چاپ روشن و برای پایه های چوبی به لحاظ نوع جنس لیزر و چسیباندن پلاک رایج تر و بهتر می باشد

جنس برگه تقویم رومیزی

برای چاپ برگه های تقویم می توان از کاغذ های مختلف و رایجی استفاده کرد.

از کاغذ های استفاده شده و معروف می توان به : 1- کاغذ گلاسه 2- کاغذ تحریر 3- کاغذ کتان می توان نام برد. کاغذ های گلاسه روغنی دارای روکش سلفون می باشند که عملیات روکش می تواند رنگ ها را زنده تر کند که البته می تون بدون روکش نیز چاپ را انجام داد که کاغذ بصورت مات درآمده و جلوه زیبا و شیک را به خود می گیرد.

تقویم رومیزی ارزان

تقویم رومیزی ارزان | چاپ تقویم رومیزی آماده 

کلیه تقویم های رومیزی بر روی کاغذ بصورت تمام رنگی و چاپ دو رو با تعداد برگ 13 عدد می باشند که همه ی کار ها بر روی کاغذ گلاسه طراحی و چاپ می شوند.

در تقویم های اختصاصی شما قابلیت این را دارید که تبلیغ خود را بر روی تمام صفحات بر حسب نیاز خود گذاشته و چاپ کنید و نوع کاغذ را نیز مشخص کنید.

کاغذ های کتان و تحریر در جایگاه دوم و سوم از لحاظ جذب رنگ را دارا می باشند. کلیه تقویم های رومیزی پارس تقویم دارای گارانتی چاپ و تضمین بی قید و شرط محصولات می باشند.

به محض چاپ و آماده شدن کلیه تصاویر تقویم های رومیزی بر روی سایت درج می گردد و برحسب تعداد درخواستی می توانید سفارش خود را ثبت و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

صحافی تقویم رومیزی

بعد از گذشت و اطلاع رسانی سازمان ژیوفیزیک برای نسخه نهایی تقویم، ابتدا طراحی تقویم بر روی فتوشاپ صورت گرفته و پس از رعایت نکات چاپی اعم از سایز و خلاصی برش دستگاه برای چاپ به چاپخانه انتقال داده می شود.

در چاپخانه کارها مرتب و سپس بر اساس اولویت چاپ می شوند. پس از چاپ برگه ها در سایز های بزرگ 50 در 70 برای برش و دایکات انتقال داده می شوند.

پس از برش تقویم تقریبا حالت خود را گرفته است و در محل آخر برای صحافی ( فنر ) فرستاده می شوند. کلیه تقویم های رومیزی پارس تقویم بصورت صحافی کامل و فنر شده آماده ارسال به سراسر کشور می باشند بدون هیچ محدودیت در تعداد و ارسال بسته های شما.

کلیه بسته های شما با دستگاه ه بسته و روکش می شوند که در صورت برخورد با آب یا باران هیچ گونه آسیب به بسته شما نرسد.

ضمنا شما می توانید در کنار تقویم های رومیزی، چاپ تقویم های فصلی 4 برگی همراه با گیره نگه دارنده را انجام دهید، چاپ کلیه تقویم های دیواری بصورت اختصاصی بوده و اگر در زمان فرم بندی برای تیم ما از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر همان روز ارسال شود کلیه کارهای چاپ و بسته بندی در همان روز تا ساعت 8 شب انجام و آماده ارسال می شود.

انتخاب طرح های تقویم رومیزی 1401 با بیش از 50 مدل و طرح

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd