چاپ تقویم 1401 بصورت دیواری و رومیزی

چاپ تقویم دیواری ارزان

چاپ تقویم دیواری ارزان

چاپ تقویم دیواری 1401 یکی از انواع تقویم می باشد که خواهان بسیاری دارد و بسیاری از مشاغل برای کسب و کار خود و برتای تبلیغات و هدیه ویژه نوروز از این محصول استفاده می نمایند.

چاپ تقویم دیواری اختصاصی چیست؟

تقویم انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آن ها تقویم دیواری می باشد. عموما چاپ تقویم دیواری می تواند بسته به سلیقه و نیاز شما در سایزها و جنس های متفاوت تولید و طراحی شود.

کاربرد تقویم دیواری در محل های پر رفت و آمدی نظیر فروشگاه ها، مطب ها، مدارس ، خانه و… است که تنها لازم است با یک نگاه و به صورت سریع به تاریخ های موجود در تقویم دیواری دسترسی پیدا کرد.

جالب است بدانید که در طراحی و چاپ تقویم دیواری قادریم بسته به نیاز و سلیقه شما چیدمان برگه ها را بر اساس روز، فصل و سال تغییر دهیم بدین گونه می توانید چاپ تقویم دیواری را در مدل های سال در یک برگ ، فصل در یک برگ ، ماه در یک برگ و حتی هر هفته در یک برگ داشته باشید (تک برگی،4 برگی،12 برگی)

برای انتخاب طرح تقویم های دیواری 1401 کلیک کنید

دانلود رایگان تقویم 1401 کلیک کنید

یکی دیگر از ویژگی های اصلی چاپ تقویم دیواری در ساده بودن آن است بدین ترتیب هر فرد و با هر گروه سنی می تواند به راحتی از آن استفاده نماید.

تقویم دیواری تک برگ1401

چاپ تقویم دیواری

چاپ تقویم دیواری

تقویم دیواری تک برگ همانطور که ذکر شد در طرح های مذهبی و باستانی و مشاغل و… طراحی شده است. همچنین شما می توانید با صرف هزینه کم، طرح اختصاصی خود را بر روی تقویم دیواری تک برگ چاپ نمایید.

قیمت تقویم دیواری 1401

قیمت تقویم دیواری 1401 بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد چرا که این تقویم از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

تقویم های دیواری با طرح دلخواه می باشد و شما می توانید هر طرحی که مد نظر شما می باشد را انتخاب و آن را نزد ما چاپ و در سراسر ایران بدون محدودیت دریافت نمایید.

تعداد ممکن برای چاپ تقویم دیواری 1401 تعداد 1000 عدد می باشد.

برای چاپ تقویم های دیواری 1401 می توانید جنس کاغذ را انتخاب کنید که معروف ترین جنس های چاپ شده برای تقویم دیواری کاغذ های گلاسه و تحریر می باشد.

 می توانید در قسمت زیر کلیه سایز های رایج جهت طراحی و چاپ را به خاطر بسپارید  :

چاپ تقویم دیواری 1401

چاپ تقویم دیواری 1401

سایز : 25 در 35   کوچک

سایز : 35 در 50   بزرگ

سایز : 23 در 48   تک

سایز : 33 در 70   تک

را می توان نام برد که بیشتر مورد استفاده و محبوب هستند.

همچنین تقویم های دیواری را می توان در جنس گلاسه با روکش سلفون و یا بدون روکش که مات هست انتخاب و چاپ کرد.

برای طراحی تقویم های دیواری باید از هر طرف به اندازه یک سانتی متر جهت خلاصی برش گذاشته شود و هیچ گونه نوشته در این فاصله قرار نگیرد.

برای اطلاع از قیمت چاپ تقویم های دیواری با ما در ارتباط باشد

سفارش تقویم دیواری 1401

ارسال کلیه نمونه های تقویم دیواری سال 1401 به اقصی نقاط کشور، خرید اینترنتی تقویم دیواری 1401 و سفارش تقویم دیواری 1401 بصورت آنلاین، فروش تقویم دیواری 1401 در کمترین زمان.