دانلود رایگان سرنسخه پزشکی با فرمت psd

دانلود رایگان سرنسخه پزشکی

دانلود رایگان سرنسخه پزشکی

می خواهم در این مطلب در مورد چاپ سرنسخه پزشکی که یکی از انواع چاپ های گرافیکی است با شما سخن بگویم.  لینک دانلود رایگان سرنسخه پزشکی در پایین مقاله برای شما درج شده است.

میهن psd علاوه بر اینکه کار چاپ و صحافی انواع کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، مجله و روزنامه، فولدر تبلیغاتی و… را انجام می دهند، چاپ سرنسخه پزشکی را هم انجام می دهد.
چاپ سرنسخه پزشکی در مجموعه ما با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان فقط کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید تا بهترین قیمت چاپ سرنسخه پزشکی را دریافت و به صورت رایگان آن را دریافت نمائید.
علاوه بر سرنسخه پزشکی، چاپ انواع سرنسخه بیمارستانی، داروخانه ای، فیزیوتراپی، روانشناسی و… معمول است. چاپ سرنسخه پزشکی اگر به شکل مناسبی انجام شود هم شرایط را برای مراجعه کنندگان و بیماران تسهیل می کند و هم یک نوع ابزار تبلیغ برای پزشک است.

دانلود محصول

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd

سرنسخه پزشکی چیست ؟
نوشتن نسخه توسط پزشک سالیان سال است که معمول است.
با پیشرفت صنعت چاپ تنوع طرح ها و رنگارنگی این نسخه ها بیشتر شد.
سرنسخه پزشکی کاغذی است که پزشک در آن دستورات پزشکی خود و داروهای تجویز شده به بیمار را یادداشت می کند.
در چاپ سرنسخه پزشکی باید اطلاعات لازم در سرنسخه درج شده باشد.
این اطلاعات شامل نام پزشک، مدرک و تخصص پزشک و حوزه ی درمانی او، آدرس مطب، شماره نظام پزشکی و اطلاعات پروانه پزشکی، شماره تماس مطب دکتر و سایر راه های ارتباطی با پزشک مثل پست الکترونیکی و مواردی مثل ساعات ویزیت پزشک می شود.
در صورت تمایل می توانید این اطلاعات را به انگلیسی هم در سرنسخه بیاورید.

برای دانلود نمونه های بیشتر سربرگ پزشکی کلیک کنید