میهن PSD ؛ مارکت گرافیک ایرانی

باتوجه‌ به رشد روز افزون تکنولوژی و کم آوردن زمان برای انجام کارها نیازهای کسب و کارها نیز شکل تازه‌ای به خود گرفته‌است.

بعضی از مشاغل حذف، برخی جایگزین دیگری و تعدادی از آن‌ها نیز انجامشان به کمک اینترنت بسیار آسان گردیده‌ است.

که این مسئله شامل کشور عزیزمان ایزان نیز می شود.

در گذشته صاحبان کسب و کارها برای انجام پروژه های گرافیکی و تبلیغاتی اقدام به استخدام گرافیست یا سپردن کارها به کانون های تبلیغاتی و چاپ کارهای خود را به پیش می بردند، امروزه نیز همچنان چنین روشی رایج است.

ولی مسئله ای که امروزه تبدیل به یک چالش برای صاحبان کسب و کار تبدیل شده است، میزان هزینه و انجام پروژه های گرافیکی می باشد از سوی دیگر گرافیست‌ها تمایل دارند تا به‌صورت پروژه‌ای و فریلنسینگ با سازمان‌ها همکاری کرده و در یک زمان برای چندین سازمان کار کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.

بنابراین در این حوزه نیز به المان‌های آماده‌ی طراحی روزبه‌روز افزایش است تا طراحان گرافیک و کانون های تبلیغاتی و چاپ بتواندد پروژه های  خود سرعت ببخشند و بتوانند هم مشتریان خود را راضی نگه دارند و از سوی دیگر میزان درامد خود را افزایش دهند.

میهن PSD فعالیت خود را در بخش های، فایل های گرافیکی لایه باز ،طراحی لوگو پروژه های اماده افترافکت و ادیوس و… در سال 1397 آغاز کرده است.

«میهن PSD» منبع جستجوی گرافیکی شما برای دسترسی به منابع با کیفیت از جمله کارت ویزیت های خاص، پروژه های میکس عروسی، فونت های فانتزی و هزاران طرح های رایگان دیگر که همگی برای شما طراحان و گرافیست کاران محیا شده است.

که به کمک آن بتوانید طراحی های خود را ارتقاء و سرعت ببخشد. کلیه فایل های گرافیکی لایه باز سایت، بررسی و تمام اصول چاپی روز از جمله فاصله برش و کالیریته رنگی چک و غلط گیری شده است و شما می توانید با خیالت راحت دانلود و چاپ نمائید .

طراحی اختصاصی

طراحی اختصاصی

ما در این مجموعه تلاش کردیم تا علاوه‌بر آسان کردن روند طراحی برای مخاطبان خود، یک فرصت شغلی جدید نیز برای آن‌ها فراهم کنیم.

تا بتوان از یک سو هزینه های انجام کارهای گرافیکی را کاهش داد و از سوی دیگر به اتمام پروژه ها سرعت بخشید.

بنابراین طرح‌های لایه‌باز موجود در سایت کاملا توسط طراحان ایرانی تولید و به فروش می‌رسند.
زیبایی، کیفیت و سهولت استفاده از این طرح‌ها باعث شده تا حتی افرادی که اطلاعات پایه‌ای از نرم افزارهای فوتوشاپ دارند نیز در دسته مخاطبان ما قرار گیرند.
تلاش برای گسترده‌تر کردن این مجموعه موجب افزایش دسته‌بندی‌های موضوعی طرح‌ها و تنوع بسیار بالا درکنار حفظ کیفیت آن‌ها شده است.

مرجع بزرگ فایل های لایه باز گرافیکی | میهن PSD ؛ مارکت گرافیک

میهن PSD علاوه بر خدمات با کیفیت طراحی گرافیک مفتخر است تا یکی از بهترین منابع دانلود فایلهای لایه باز گرافیکی را نیز در دسترس شما قرار دهد.

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd

اما یک مسئله دیگر در مورد میهن psd ؟

در کنار خدمات طراحی گرافیک مفتخر هستیم با همکاری بیش از 7 سال در کنار مجموعه ایرانی چاپ توانسته ایم کلیه نیازهای مخاطبین خود را در امر چاپ محصولات برطرف سازیم.

چاپ افست

چاپ افست

و محصول نهایی را از زمان شروع پروژه تا چاپ و ارسال به دقت و نهایت رضایت به اتمام برسانیم.

میهن psd یک مجموعه طراحی گرافیک و دانلود به صورت مستقل نیست بلکه متشکل از مجموعه هولدینگ بخش طراحی ، دپارتمان تقویم و بخش چاپخانه می باشد.

این سه امتیاز به شما مخاطبین این برتری را می دهد که کلیه پروژه های گرافیکی خود را به صورت منسجم و با دقت هر چه تمام تر کار را به اتمام برسانید.

چرا چاپ محصولات در میهن psd را باید انتخاب کنیم؟

1- ارسال رایگان 2- ثبت سفارش آنلاین  3- طراحی اختصاصی

سفارش چاپ ارزان

سفارش چاپ ارزان