چاپ لیبل شبرنگ چیست؟

به برچسب و لیبلی که براق باشد که در یک محیط تاریک قادر به رفلکس نور است چاپ لیبل شبرنگ گفته میشود.

متریال استفاده شده در این نوع لیبل فسفر و فلورسنت می باشد.برچسب شبرنگ در دو مدل چاپ میشود:1- شبرنگ  خرد شونده (اکریلیک) 2-شبرنگ غیر خردشونده (پت).

چاپ اتیکت جوراب را در این مقاله دنبال کنید

شبرنگ در رنگ‌ های مختلف مانند: سفید، سبز، قرمز، زرد، آبی، نارنجی، مشکی،صورتی،نقره ای،طلایی و .. موجود می باشد.

لیبل شبرنگ

لیبل شبرنگ

امکان چاپ انواع اطلاعات و طرح‌‌ها و انواع لوگو با توجه به مصارف آن، روی لیبل شبرنگ و برچسب وجود دارد. اطلاعاتی مانند کد محصول، بارکد و نام سازمان بر روی آن چاپ و تولید می‌شود و میتوان تا 4 رنگ همزمان تولید و چاپ شود .

انواع چاپ لیبل شبرنگ

۱ – چاپ شبرنگ خرد شونده :

چاپ شبرنگ خرد شونده معمولاً برای لیبل اموال کاربرد و مصرف دارد . ضمنا چاپ شبرنگ خرد شونده  در زمانی کاربرد دارد که نمیخواهند برچسب شبرنگ و لیبل به راحتی کنده شود و یا در صورت کنده شدن کاملاً خرد شود و از بین برود.

۲ -چاپ شبرنگ معمولی :

شبرنگ معمولی در ظاهر دقیقاً همانند شبرنگ خرد شونده است  و از نظر ظاهری هیچ فرقی با آن ندارد. تنها فرق آن این است که هنگام کنده شدن به صورت یک تکه کنده میشود . ولی چسب و لیبل قوی و محکم تری نسبت به شبرنگ خرد شونده دارد.

این نوع شبرنگ که برعکس مدل قبلی قابل کنده شدن است.

کاربرد آن در کارخانجات، انبارها، علائمی که بر روی آمبولانس‌ها،کامیون‌ها و ماشین‌‌ها نصب می شود، و در  اصل مکان‌‌های کم‌نور، استفاده می‌گردد. کاربرد بارز این متریال و مواد نیز در چاپ لیبل علائم ایمنی دیده می‌شود.

نکته: برای افزایش ماندگاری و مقاومت شبرنگ‌ها سفارشی خود که در محیط باز استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را لمینت‌کشی (چاپ لمینت سرد) نمایید. چنانچه شبرنگ خرد شونده را لمینیت کنید، ویژگی های امنیتی‌ لیبل از بین می‌رود.

قیمت چاپ برچسب شبرنگ

قیمت چاپ لیبل شبرنگ در چاپ میهن با کمترین قیمت انجام گرفته میشود و طراحان مجرب و چاپخانه مجهز این مجموعه میتوانید خیالی آسوده داشته باشید تا چاپ محصول شما به بهترین شکل تولید شود.

لیبل ها انواع مختلفی دارند که برچسب شبرنگ یا برچسب اموال یکی از انواع آن می باشد.

ویژگی های لیبل شبرنگ :

قابلیت چسبندگی زیاد

مقاومت بالا در برابر حرارت

مقاوم در برابر نم و رطوبت

مقاومت در برابر پاک شدگی

میکرون بالا نسبت به لیبل های دیگر

قابلیت دیده‌شدن و درخشندگی در تاریکی و نور کم

ظاهر برچسب شبرنگ شبیه به لیبل‌‌های کاغذی سلفونی است

قابلیت سلفون‌کشی روی این محصول برای افزایش شدن مقاومت آن و غیر قابل پاک شدن می باشد.

امکانات چاپ در 5 رنگ همزمان بر روی آن است.

چاپ و طراحی  برچسب و لیبل شبرنگ در رنگ‌‌های قرمز، سفید، زرد و آبی و…میباشد.

قابلیت چسباندن آن به انواع سطوح مثل پلاستیک، شیشه، فلز و …

امکان و قابلیت سفارش و چاپ و طراحی این محصول در ابعاد مختلف و با برش‌‌ها و قالب‌‌های متنوع می باشد.

ویژگی های لیبل شبرنگ

ویژگی های لیبل شبرنگ

شبرنگ راه راه یا فلش دار

شبرنگ راه راه و فلش دار اغلب پشت کامیون ها کاربرد دارد .

پلیس راهنمایی و رانندگی قوانینی دارد که بر اساس آن تمامی کامیونها بایستی حاشیه بغل و پشت کامیون را با شبرنگ پوشش دهند .

این لیبل میتواند به صورت ساده و راه راه باشند ولی عرض شبرنگ های روی کامیون حداقل باید پنج سانت باشد . البته در برخی از کامیونها تا ۱۵ سانت هم الزام دارند. شبرنگهای روی کامیون میتوانند رنگ قرمز ، سفید ، زرد و یا ترکیب این رنگها باشند . قیمت شبرنگ روی کامیون در انتهای همین صفحه و در جدول دوم آورده شده است.

برش شبرنگ (کاتر پلاتر)

بعد از چاپ بر روی جنس شبرنگ،  به مرحله برش آن می‌رسیم. که توسط دستگاه کاترپلاتر که یکی از دقیق‌ترین و بهترین دستگاه‌های برش استیکر است انجام می‌شود. هر طرح یا برشی را که برای ماشین‌آلات ،شیشه فروشگاه  و یا محیط‌های کارگاهی خود نیاز دارید.چاپ آکسون آمادگی این را دارد که چاپ و برش شبرنگ (با دستگاه کاترپلاتر و هر نوع اشکال هندسی) را برای شما چاپ نماید.

کاتر پلاتر یک دستگاه است که می‌تواند خطوط را برش دهد یا ترسیم نماید. اغلب از یک تیغ به قطر  یک قلم یا یک سوزن به شکل ماژیک استفاده می‌شود.

کاتر پلاتر با پلاتر فرق دارد.  “پلاتر” به چاپگر بزرگی گفته می‌شود که برای چاپ با کیفیت بالا با کاربرد فضای داخلی و سرپوشیده استفاده می‌شود ولی منظور از واژه “پلاتر” در نام “کاتر پلاتر”  توانایی ترسیم و شکل دهی با قلم این دستگاه است.

تیغ‌های کاتر پلاتر می تواند موادی مثل کاغذ، برچسب، روزرنگ، شبرنگ، وینیل، فیلم، طلق، مقوا،… را درحالی که روی سطح صاف پلاتر قرار گرفته باشند به تک های کوچکتر ببرد.این کار با اتصال به یک کامپیوتر که به نرم افزار  مخصوص برش رسم‌ها و طرح ها مجهز شده  امکان پذیر است.

این نرم افزار کامپیوتری مسئول ارسال طرح‌های برشی و ابعاد آنها هستند تا به تیغ جهت برش درست، دستورات لازم را بدهد.

. این ابزار به شما این اجازه را میدهد که اشکال دلخواه خود را به دقت ببرید و بارها و بارها عینا آن را تکرار نمایید.

از دیگر مصارف کاتر پلاتر می‌توان به ساخت استیکر و نشان‌های ویژه چسباندن بر روی سطح ها بخصوص برای جنبه‌های تبلیغاتی روی استیکر اشاره کرد.

بر روی استیکر با ایجاد برند، نام، لوگو و توضیح خدمات شرکت یا واحد تجاری تبلیغات خود را با ظرافت و دقت بسیاری در دید همگان قرار دهیم. همچنین می‌توان بر روی خودروهای اسپرت جهت تزیین و زیبایی بیشتر از دستگاه کاتر پلاتر استفاده کرد.

چاپ و برش شبرنگ

چاپ و برش شبرنگ

چاپ و برش شبرنگ

اگر شما به خدمات چاپ و برش شبرنگ نیاز دارید میتوانید با بخش فروش ما گرفته و راهنمایی های لازم را در این زمینه به دست آورید.

چاپ و برش شبرنگ مصارف مختلفی دارد . از جمله آنها چاپ و برش شبرنگ برای لیبل اموال ، چاپ و برش شبرنگ برای محصولات خاص ، چاپ و برش شبرنگ برای دستگاههای صنعتی و … چاپ و برش شبرنگ در مجموعه ما یک روزه انجام میشود.

کاربرد چاپ لیبل شبرنگ

در کار های امنیتی و گارانتی اصالت کالا کاربرد دارد.

چاپ لیبل خرد شونده برای استفاده در اموال گردانی ادارات و سازمان‌‌های بزرگ نیز کاربرد فراوانی دارد.

از چاپ شبرنگ برای پلاک سوم کامیون ها ، تا چاپ شبرنگ برای محوطه کارخانجات و تمامی جاهایی که نیاز به این دارند که در نور کم بتوان پیغام اضطراری را به بینندگان رساند.

علائم موجود بر روی اتومبیل، کامیون ها و آمبولانس

پلاک سوم کامیون ها

محوطه باز کارخانه ها

محیط انبار ها

مصارف صنعتی

محیط های کارگاهی

لمینت برچسب شبرنگ

لمینت برچسب شبرنگ

کاربرد های لمینت برچسب شبرنگ

اگر می خواهید برچسب و لیبل شبرنگ مقاومت بالایی داشته باشد و به ماندگاری آن افزوده شود، تنها کافیست تا آن را لمینت کنید.

لمینت یکی از فرآیندهای تکمیلی در چاپ شبرنگ بحساب می آید.

در لمینت، با به کارگیری دستگاه های مخصوص یک لایه محافظ بر روی برچسب قرار داده می شود. لایه محافظ به کار برده شده، باعث می شود، تا دوام برچسب به شکل محسوسی افزوده شود.معمولا لمینت را برای برچسب هایی که قرار است، در محیط باز و بیرون باشند، استفاده می کنند.

از طرفی لمینت کردن برچسب شبرنگ باعث می شود، تا رنگ ها در چاپ به شکل بهتر و خوب تری نشان داده شوند و زیبایی آنها چند برابر شود.

لمینت کردن برچسب به معنای قرار دادن لایه ای نازک از جنس پی وی سی با ضخامت های متفاوت بر روی برچسب و لیبل است. با به کارگیری لمینت رنگ چاپ شده بر روی برچسب کاملا ثبات پیدا می کند. از طرفی لمینت قابلیت مات و یا براق کردن سطح برچسب ها را نیز دارد.

انواع لمینت برچسب پس از چاپ

لمینت سرد و مات: لمینت سرد نیازی به حرارت نداشته و با دستگاه پرس انجام می شود. ضخامت آن کمتر بوده و می توان به راحتی آن را خم کرد. این نوع لمینت نور را انعکاس نمی دهد.

لمینت سرد و براق

بیشتر برای برچسب های تزئینی از آن استفاده می شود. این نوع لمینت از آنجایی که براق است، زیبایی خیره کننده ای را به لیبل می بخشد. در این مدل نیز نیاز به استفاده از حرارت نیست.

لمینت گرم و مات

با استفاده از دستگاه های مخصوص و حرارتی کاربرد دارد. این نوع لمینت را اغلب برای برچسب هایی با ابعاد بزرگ استفاده می کنند. از آنجایی که نور را ساطع نمی کند، تصویر چاپ شده بر روی آن وضوح بالایی دارد.

لمینت گرم و براق: این نوع از لمینت کمتر مورد نظر است و برای آن از دستگاه های مخصوص حرارتی استفاده می شود.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | چاپ لیبل شبرنگ