چاپ اتیکت جوراب

تگ آویز جوراب ( Hanger Tag) یا اتیکت جوراب (etiquette)، محصول چاپ کاغذی و مقوایی است که به جوراب متصل می شود یا جوراب با آن بسته بندی میشود که حاوی اطلاعات اولیه مربوط به آن می باشد.

همچنین میتوانید QR code نیز به آن در هنگام تولید و چاپ اضافه نمایید که اگر شما دارای وبسایت یا اینستاگرام باشید با بازدید بیشتری مواجه خواهید شد.

طراحی سرنسخه پزشکی را در این مقاله دنبال کنید

بر روی محصول اتیکت علائمی چاپ میشود که در اصل راهنمای استفاده از لباس آن برای شستشو،اتوکشی،خشک کردن،دمای مناسب برای استفاده لباس در ماشین لباسشویی و.. می باشد.

اتیکت جوراب

اتیکت جوراب | چاپ اتیکت جوراب

اتیکت با توجه به کاربرد آن و نوع چاپ اطلاعات بر روی آن انواع مختلف دارد. با کمی توجه  به اطراف خود می توانید مدل های مختلف آن را در همه جا مشاهده کنید. چاپ اتیکت لباس و تگ لباس  در جنس های مختلف موجود می باشد که میتوان در انواع آن به جنس های زیر اشاره نمود:

از جنس مقوای گلاسه لمینت شده ، ایندبورد و (یا به درخواست مشتری ‏متریال های دیگر) که نام برند و دیگر اطلاعات تجاری ، به شیوه ای جذاب و چشم نواز بر روی آن ‏چاپ می شود و به صورت آویز از محصول بوسیله نخ پلمپ در معرض دید قرار می گیرد که ما این محصول را با (قالب دلخواه مشتری و طراحی و یو وی برجسته رایگان) ارائه میدهیم.

انواع چاپ اتیکت جوراب

چاپ اتیکت آویز سلفون مات گنبدی

این محصول افست فول رنگی می باشد.روکش سلفون مات بر روی آن کشیده شده است.که به صورت چاپ یکرو و دو رو می باشد.

امکان پانج و بند رد کردن را دارا می باشد.

اگر قصد طراحی تگ برند خود را دارید حتما از قالب طراحی استفاده نمایید.سایز طراحی اتیکت ۵٫۱×۹٫۶ سانتیمتر (۵۱×۹۶ mm) می باشد.

سایز بعد از برش ۴٫۶×۹ سانتیمتر (۴۶×۹۰ mm) می باشد.حداقل تیراژ این محصول ۱۰۰۰ عدد می باشد.

زمان تحویل چاپ محصول ۲ روزه فوری،۴ روزه ،۸،روزکاری می باشد که بنابر زمان تحویل قیمت آن متغیر می باشد برای اطلاع از قیمت اتیکت تماس حاصل نمایید.

چاپ اتیکت آویز

چاپ اتیکت آویز

چاپ اتیکت آویز مدرن ( سلفون مات و یا براق )

این محصول افست فول رنگی می باشد.این محصول که در قطر ۵ سانت و ۴ سانت تولید می شود امکان چاپ روی گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سلفون مات و یا براق را دارد.

که به صورت چاپ یکرو و دو رو می باشد.امکان پانج و بند رد کردن را دارا می باشد.

اگر قصد طراحی تگ برند خود را دارید حتما از قالب طراحی استفاده نمایید.سایز طراحی اتیکت قطر ۵ سانت ۸٫۵x9.6 سانتیمتر (۸۵x96 mm) می باشد.

سایز طراحی اتیکت قطر ۴ سانت ۸٫۵x4.8 سانتیمتر (۸۵x48 mm) می باشد.حداقل تیراژ این محصول ۱۰۰۰ عدد می باشد.

زمان تحویل چاپ محصول ۲ روزه فوری،۴ روزه ،۸،روزکاری می باشد که بنابر زمان تحویل قیمت آن متغیر می باشد برای اطلاع از قیمت اتیکت تماس حاصل نمایید.

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته

چاپ این اتیکت آویز روی کاغذ مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم صورت میگیرد

با روکش سلفون مات و سپس قسمت های دلخواه مشتری یووی برجسته خواهد شد.

این محصول افست فول رنگی می باشد.که به صورت چاپ یکرو و دو رو می باشد.امکان پانج و بند رد کردن را دارا می باشد.

اگر قصد طراحی تگ برند خود را دارید حتما از قالب طراحی استفاده نمایید.سایز طراحی اتیکت ۵٫۵×۱۱٫۲ سانتیمتر (۵۵×۱۱۲ mm) می باشد.

سایز بعد از برش ۴٫۵×۱۰٫۵ سانتیمتر (۴۵×۱۰۵ mm) می باشد.حداقل تیراژ این محصول ۱۰۰۰ عدد می باشد.زمان تحویل چاپ محصول ۲ روزه فوری،۴ روزه ،۸،روزکاری می باشد که بنابر زمان تحویل قیمت آن متغیر می باشد برای اطلاع از قیمت اتیکت تماس حاصل نمایید.

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب

اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب نیز مشابه لمینت برجسته روی مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شود که شما مشتریان گرامی می توانید به انتخاب خود قسمت هایی از کارت را برجسته و قسمت هایی را طلاکوب کنید.

باید توجه کنید که به دلیل اینکه فیلم طلا روی یووی نمی نشیند بخش های برجسته نمی تواند طلاکوب شود و برعکس آن نیز صدق میکند.

اتیکت آویز

اتیکت آویز

این محصول افست فول رنگی می باشد.که به صورت چاپ یکرو و دو رو می باشد.امکان پانج و بند رد کردن را دارا می باشد.اگر قصد طراحی تگ برند خود را دارید حتما از قالب طراحی استفاده نمایید.

سایز طراحی اتیکت ۵٫۵×۱۱٫۲ سانتیمتر (۵۵×۱۱۲ mm) می باشد.سایز بعد از برش ۴٫۵×۱۰٫۵ سانتیمتر (۴۵×۱۰۵ mm) می باشد.

حداقل تیراژ این محصول ۱۰۰۰ عدد می باشد.زمان تحویل چاپ محصول ۲ روزه فوری،۴ روزه ،۸،روزکاری می باشد که بنابر زمان تحویل قیمت آن متغیر می باشد برای اطلاع از قیمت اتیکت تماس حاصل نمایید.

انواع اتیکت جوراب بر اساس ظاهر

اتیکت آویز

چاپ اتیکت آویز به صورت آویز و جدا از محصول و با یک بند به آن اضافه میشود.اتیکت آویز مصارف بسیار زیادی دارد.

اتیکت پشت دار جوراب

اتیکت پشت چسب دار برچسب و لیبلی است که به محصول و جوراب میچسبد.یکی از محصولات پر کاربرد در کاور جوراب و بسته بندی لباس محسوب میشود.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | چاپ اتیکت جوراب