ساک دستی چیست

وقتی می‌خواهید یک کالا را به شخصی بفروشید، باید راهکاری نیز برای حمل و نقل آن در نظر گرفته باشید. شما چه مغازه لباس فروشی داشته باشید و چه مغازه کتابفروشی، یا هر محصول دیگری را به فروش برسانید نمی‌توانید محصول را بی هیچ پوششی به مشتری تحویل دهید.

چون هم جلوه بسیار بدی دارد و موجب بی کیفیت به نظر رسیدن سطح خدمات شما در نظر وی‌ می‌گردد و هم موجب سخت شدن کار مشتری هنگام حمل محصول می‌گردد.

پوستر چیست ؟ را در این مقاله دنبال کنید

ارائه شاپینگ بگ همراه خرید از الزاماتی است که باید رعایت شود و حتما باید انتخاب خوبی از میان گزینه های موجود داشته باشید.

استفاده از کیسه های مشمایی، به سبب آسیب فراوانی که به محیط زیست می‌رساند سال هاست که مورد انتقاد افراد مختلف قرار گرفته است.

درباره ساک دستی

درباره ساک دستی

علاوه بر این، کیسه های کاغذی دارای جلوه و زیبایی بیش تری هستند که موجب ایجاد حس مثبت در خریدار می‌گردد.

بهترین انتخابی که پیش روی شماست، این است که از ساک های دستی مقوایی و کاغذی استفاده کنید. می‌توانید لوگوی فروشگاه خود، به همراه راه های ارتباطی مانند: شماره، ادرس اینترنتی، پیج اینستاگرام و ادرس خود فروشگاه را روی آن ها چاپ کرده و به این ترتیب، در راستای بازاریابی نیز قدمی برداشته باشید.

دانلود طرح های لایه باز ساک دستی مشاغل با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd  | ساک دستی چیست

همچنین بیش تر شاپینگ بگ ها امروزه از کاغذ کرافت تولید می‌شود. کاغذهای کرافت، بازیافت پذیرند و موجب می‌شوند آسیب به محیط زیست به حداقل برسد.

شاپینگ بگ به کیسه های خریدی گفته می‌شود که از جنس کاغذ و مقوا هستند.

این ساک ها از ۵ جهت بسته و از یک قسمت باز هستند. تولید شاپینگ بگ ها با توجه به کاربرد آن می‌تواند به صورت افقی یا عمودی باشد. همچنین این ساک های خرید، دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و عطف های متفاوتی نیز دارند.

می‌توان این کیسه ها را از طریق دو بند که قسمت بالایی آن ها را نگه داشته است، حمل کرد.

خود این بند ها می‌توانند از جنس های مختلفی باشند. مثلا بند های کنفی، بندهای روبانی و گاهی اوقات به خصوص برای فروشگاه های اکسسوری و جواهرات، استفاده از زنجیر های نازک به جای بند بیش ترین کاربرد را دارند.

کاربرد ساک دستی در کجاست ؟

همان طور که گفته شد، یکی از مهم ترین کاربرد های شاپینگ بگ در مغازه ها و فروشگاه هاست.

به خصوص اگر بخواهید لوگوی فروشگاه شما تا مدتی همراه مشتری بماند این گزینه بسیار مناسب خواهد بود.

اما کاربردهای شاپینگ بگ یا ساک دستی فقط به همین جا ختم نمی‌شود.

فروشگاه هایی که فعالیتشان به صورت فیزیکی نیست، یعنی فروشگاه های اینترنتی نیز می‌توانند از شاپینگ بگ ها استفاده کنند.

کاربرد ساک دستی

کاربرد ساک دستی

مزایا و معایب شاپینگ بگ

افزایش فروش فروشگاه با استفاده از تبلیغاتی که به وسیله ساک دستی صورت می‌گیرد.

شناخت بیشتری که افراد درباره نام برند و فروشگاه شما پیدا می‌کنند.

همان طور که گفته شد با چاپ آدرس فروشگاه، ادرس اینترنتی، پیج اینستاگرام، ساعات کاری، شماره تلفن و حتی شعار تبلیغاتی روی شاپینگ بگ می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره فروشگاه خود به مشتریان بدهید.

کم تر بودن هزینه شاپینگ بگ نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

جذابیت ظاهری و القای حس مثبت

ماندگاری آن ها در منازل افرادی که از شما خرید می‌کنند.

قابلیت بازیافت و اسیب نرساندن به محیط زیست

مواردی که گفته شدند جزو مزایای شاپینگ بگ یا ساک دستی به شمار می‌روند. از میان معایب آن می‌توان به دائمی نبودن آن ها و خراب شدن به مرور زمان اشاره کرد.

همچنین هزینه شاپینگ بگ نسبت به کیسه های نایلونی کمی بیش تر است که البته، چون صرف تبلیغات نیز می‌شود بسیار به صرفه تر خواهد بود.

تاثیر ساک دستی در فروش

تاثیر ساک دستی در فروش

تاثیر ساک دستی در فروش

همان گونه که گفته شد ساک دستی، می‌تواند تبدیل به یک ابزار بازاریابی تبدیل شود.

شاپینگ بگ، تا مدتی توسط مشتری شما حمل می‌شود و خیلی افراد نیز عادت دارند که شاپینگ بگ ها را برای مصارف بعدی نگه دارند و آن ها را دور نیندازند.

به این ترتیب، نام برند و فروشگاه شما تا مدتی در ذهن و یاد آن ها خواهد ماند و در صورتی که محصولی که خریداری کرده اند کیفیت مناسبی داشته باشد، مجددا برای خرید به شما مراجعه خواهند کرد و نام برند و فروشگاه شما به فراموشی سپرده نخواهد شد.

کیفیت ساک دستیِ، استفاده از متریال مناسب، خوش دست بودن آن، راحتی حمل و نقل و زیبایی بصری عواملی هستند که می‌توانند به فروش بالاتر محصولات شما کمک کنند.

ساک های دستی با جنس های مختلفی عرضه می‌شوند. همچنین برخی از این بگ ها دارای روکش هایی هستند که به کیفیت ساک دستی افزوده و موجب افزایش دوام و استحکام آن نیز می‌گردد.

اما می‌توان گفت مهم ترین عاملی که در تبلیغات با شاپینگ بگ تاثیرگذار است، طرحی است که روی آن چاپ می‌شود.

نکاتی مهم در طراحی

به جز مواردی که در ساختار کلی شاپینگ بگ، مانند انتخاب ابعاد درست، عطف درست، ارتفاع بند مناسب، ضخامت کافی و استحکام زیاد باید به آن توجه کنید، نکاتی نیز وجود دارد که در طرحی که می‌خواهید روی شاپینگ بگ چاپ کنید رعایت شوند.

طرحی که روی شاپینگ بگ چاپ می‌شود باید خلاقانه باشد.

طرح چاپ شده باید به گونه ای باشد که در ذهن مخاطب بماند تا بتواند تبلیغات را به شیوه ای موثر انجام دهد.

از نرم افزارهای با کیفیت استفاده کنید.

چاپ روی شاپینگ بگ باید با کیفیت بالایی انجام شود. رزولوشن پایین و تار شدن تصویر تاثیر منفی در ذهن مخاطبان و مشتریان شما خواهد گذاشت.

حواستان به رقبایتان باشد.

کپی کاری ممنوع است اما کمک گرفتن از رقبایی که در زمینه فروش خوب عمل کرده اند می‌تواند ایده های بسیار مناسبی در اختیار شما قرار دهد.

از رنگ و فونت جذاب استفاده کنید.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | ساک دستی چیست