بررسی دستگاه چاپ فلت بد

دستگاه چاپ فلت بد را می توان از بروزترین دستگاه های بازار دانست ، این دستگاه یک دستگاه چاپ حرفه ای می باشد که توانای و قابلیت های بسیار خوبی را شامل می شود.

شما می توانید با این دستگاه روی سطوح صافی که مانند چوب و تخت هستند عملیات چاپ را انجام دهید.این دستگاه می تواند چاپ را بر روی هر سطوح صافی که بر روی دستگاه خود سوار کند انجام دهد.

لایت باکس را می توانید در این مقاله دنبال کنید

در هنگام تولید این دستگاه متخصصان به فکر جدیدی برای چاپ کردن پرداخته اند و با اختراع قسمتی به نام هد ، جوهر را به توسط لامپ هایی که وجود دارد خشک می کند و بر روی سطوح چاپ می کند.

با دستگاه چاپ فلت بد می توان رو چه سطوحی چاپ کرد

باور کنید یا کنید با دستگاه چاپ فلت بد می تواند روی هر سطوح صافی عملیات چاپ را به خوبی انجام داد.

از مهم ترین سطوحی ممکن می توان : ورق های فلزی پلکسی و یا سنگ چوب و ورق آلومینیوم و خلاصه هر سطوح صافی نام برد.

دستگاه چاپ فلت بد

دستگاه چاپ فلت بد

یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه این است که می تواند با استفاده از سنسوری که در خود دارد ، قطر سطح را شناسایی کند و چاپ را متناسب با ضخامت سطوح انجام دهد که نتیجه اش کیفیت فوق العاده ای می باشد که تحویل شما می دهد.

همانطور که تا به اینجای کار متوجه شدید در ساخت دستگاه چاپ فلت بد از قسمت هایی استفاده شده است که ضرافت بسیار بالایی دارند و کار را به صورت تخصصی به جلو هدایت می کنند.

از نمونه دستگاهی که می تواند بر روی پیشرفته بودن این دستگاه بی افزاید سنسور خاص برای تعیین ضخامت و بخش هد است.

انواع هد برای دستگاه فلت بد

همانطور که گفتیم بخش هد در این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، این بخش انواع مختلفی دارد که هر کدام برای برخی از چاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد و تخصص خاصی دارد.

از انواع هد هایی که می توانید در بازار پیدا کنید می توان به این موارد پرداخت : هد سیکو ، هد کونیکا ، هد ریکو ، هد ایسون ژاپن ، هد کیاسرا ، هد پاناسونیک ، هد توشیبا.

موتور دستگاه فلت بد

دستگاه فلت بد با این ویژگی هایی که دارد حتما باید دارای موتور قدرتمند و جدید باشد که دقیقا همینطور هم است.

البته دستگاه فلت با وجود اینکه شباهت بسیار زیادی را با دستگاه های سی ان سی دارد ، از یک جهت تفاوت بسیار بزرگی دارد که آن هم بخش هد آن است.

در دستگاه سی ان سی از مته برای پخش جوهر استفاده می شود و این در صورتی است که در دستگاه فلت بد این عملیات در بخش هد و با هد پاشش انجام می گردد.

دستگاه فلت بد

دستگاه فلت بد

این دستگاه با وجود هدی که دارد باید از موتور قوی ای استفاده کند و به همین منظور هم است که قدرت موتور فلت بد از سایر دستگاه های هم رده خود از قدرت بیشتری و همینطور قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

کاربرد سیستم چرخش مرکب در دستگاه

همانطور که می دانید غلظتی که جوهر های یووی دارند از سایر جوهر ها بیشتر می باشد، این غلظت به مرور زمان باعث می شود که در داخل دستگاه شما رسوب پدیدار شود و کیفیت کار شما را تا حد بالایی کاهش دهد.

به همین دلیل است که در مخزن هایی که حاوی جوهر هستند پمپ هایی تعبیه می شوند تا همیشه جوهر را در حال چرخش نگه دارند تا مانع از رسوب گذاری شود.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | بررسی دستگاه چاپ فلت بد