انواع پاکت نامه و کاربردهای آن

هروقت اسم پاکت به گوش افراد می رسد ، ناخودآگاه به فکر داستان های قدیمی می افتند که در آن افراد نامه های خود را در آن می گذاشتند و به مناطق دیگر ارسال می کردند پاکت در دنیای امروزی هم دقیقا همان استفاده را دارد ، البته در برخی از مواقع این پاکت ها با توجه به اینکه انواع مختلفی دارند.

فرمت های ذخیره سازی در فتوشاپ را در این مقاله دنبال کنید

چاپ پاکت a4 ارزان

همانطور که گفته شد پاکت ها انواع مختلفی دارند و برای کار های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با چاپ پاکت a4 ارزان ، به راحتی و در کمترین زمان و همینطور با پایین ترین قیمت کار خود را راه بی اندازید.

دانلود طرح های لایه با زپاکت مشاغل با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd  | انواع پاکت نامه

چاپ پاکت کاغذی

پاکت کاغذی از دیگر انواع پاکت است که کاملا مورد استفاده افراد قرار می گیرد، که تا سال های سال هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پاکت های کاغذی اندازه های مختلفی دارند. پاکت کاغذی به درد کار های زیادی می خورد که در اینجا به مشهور ترین کاربرد های پاکت کاغذی می پردازیم.

طرح لایه باز پاکت

طرح لایه باز پاکت

شما می توانید در بسیاری از فروشگاه های در سطح شهر ، کاربرد این پاکت کاغذی هارا ببینید. این پاکت ها در فروش انواع غلات و محصولات فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. برای سفارش پاکت کاغذی کار سختی را در پیش ندارید و می توانید به راحتی آن را سفارش دهید.

چاپ پاکت آزمایشگاهی

از دیگر کاربرد های پاکت در دنیای پیشرفته امروزی ، چاپ پاکت آزمایشگاهی است. این پاکت ها نسبتا از کیفیت بهترین برخوردار هستند و معمولا دارای طرح و رنگ خاصی هستند. شیک بودن پاکت آزمایشگاهی از دلایلی است که در برخی از شرکت ها نیز این پاکت به کار گرفته می شود.

طراحی پاکت نامه

طراحی پاکت نامه

چاپ پاکت ملخی

چاپ پاکت ملخی از دیگر انواع پاکت است که مشتریان مخصوص خود را دارد، این پاکت ملخی دارای قابلیت چاپ تک رنگ و دو رنگ را دارد. این پاکت به دلیل دربی که دارد نظر خیلی از مشتریان را به خود جلب می کنند.

درب های پاکت ملخی را می توان به شکل های لب صاف ، لب تیز ، گرد ، ذوزنقه ای سفارش داد. جنس این نوع پاکت ها نیز متنوع است و از اندازه های مختلفی برخوردار است،و از تحریر 70 گرمی تا 200 گرمی موجود می باشد. این پاکت اکثرا در شرکت ها ، ادارات ، موسسات ، سازمان ها و.. به کار می رود.

پاکت قرارداد

پاکت قرار داد هنوز هم که هنوزه مورد استفاده خیلی از شرکت های بزرگ است. شما می توانید با سفارش پاکت قرارداد ، تمامی مراودات بانکی خود را داخل این محصول بگذارید.

سفارش چاپ ارزان

سفارش چاپ ارزان