بسته بندی های کامپوزیتی چیست و چه کارایی دارد ؟

برتری بسته بندی های کامپوزیتی در صنعت غذایی و بسته بندی را این بار مورد بحث قرار می دهیم و در انتها با ذکر 4 دلیل برتری این نوع بسته بندی را نسبت به رقیبان موجود در بازار بیان و ذکر می کنیم ، پس با ما همراه باشید.

در این برهه تاریخ و عصصر تکنولوژی مردمان به دنبال بسته بندی های کامپوزیتی و چاپ برچسب های تجزیه پذیر هستند.

ساک دستی های خلاقانه را می توانید در این مقاله دنبال کنید

در حقیقت طراحی و چاپ بسته های تجزیه پذیر تنها برای رفع نیاز های مشتریان امروزه در حال افزایش و پیشی نسبت به رقبا می باشد.

مارک هایی از برند قهوه سانفرانسیسکو قوطی های قهوه و کیسه های قهوه یک بار مصرف و تجزیه پذیر را برای کاهش ضایعات و حف محیط زیست طراحی و تولید می کند. با افزایش تقاضا برای این نوع محصولات، شرکت های چاپ و طراحی بیشتری در این راه قدم می گذارند تا هم بتوانند مشتریان خود را راضی کنند و هم در راستای حفظ محیط زیست بکوشند.

بسته بندی های کامپوزیتی چیست

بسته بندی های کامپوزیتی چیست

حال از خودمان سوال می پرسیم که بسته بندی کامپوزیتی چیست ؟

به طور خلاصه و صریح به بسته بندی هایی که تجزیه پذیر هستند را می گویند. آن ها پس از 100 الی 190 روز پس از انداختن به آب دچار تخریب و تجزیه می شوند.

این تجزیه به گونه ایست که پس از تجزیه و نابودی هیچ اثری از خود به جا نمی گذارد و کاملا به کود تبدیل می شود. پس این نوع بسته بندی ها هم برای انسان و محیط زیست کاملا بی خطو می باشد و هیچ گونه اثرات منفی را به جای نمی گذارند.

در اینجا به ذکر دلایلی می پردازیم که بین مشتریان باعث رضایت و طرفداری از این نوع محصول شده است که می توان برای شروع این طور ذکر کرد که :

درباره بسته بندی های کامپوزیتی

درباره بسته بندی های کامپوزیتی

1- در تجزیه پذیری اثر کمتری نسبت به باقی بسته بندی ها از کربن به جا می گذارد.

این امر باعث می شود که حتی طرفداران سر سخت حفاظت از محیط زیست به دلیل عاری از اثرات منفی به استفاده و تبلیغ این گونه بسسته بندی مواد غذایی بپردازنند که این خود باعث می شود آن عده از مردم که طرفدار و حامی این سازمان ها هستند نیز از این نوع بسته بندی استفاده کنند.

2- حالت چند منظوره بسته بندی کامپوزیتی

برتری بسته بندی های کامپوزیتی نسبت به رقبا می تواند این باشد که وقتی مردم از این نوع محصول استفده می کنند و پس از دور انداختن مطمئن هستند که به کاملی تجزیه و تبدیل به کود می شود و هیچ آثار مخرب و ضد محیط ریست را بر جای نمی گذارد.

3- دوست نداشتن ضایعات لااقل در این برهه زمانی

یکی از مزیت های مثبت بسته بندی های کامپوزیتی نداشتن ضایعات می باشد. و همیشه دید مثبتی به این نوع بسته بندی وجود دارد مخصوصا در این برهه زمانی که بیشتر محیط زیست به دست خود بشر نابود و یا در حال نابودیست و شرکت های تولید کننده بسته بندی دیگر دوست ندارند در این جایگاه قرار گرفته و با دید منفی به آن ها نگاه شود.

سفارش چاپ ارزان

سفارش چاپ ارزان

4- به روز بودن بسته بندی های کامپوزیتی

امروزه مردم در حال تقلید از یکدیگر هستند و چه تقلیدی بهتر از استفاده از محصولاتی که قابلیت استفاده مجدد را دارا هست و در صورت دور ریختن هیچ آثار مخربی را بر محیط زیست بر جای نمی گذارد.

امروزه چاپخانه ها در چاپ و بسته بندی هم در ضمینه کامپوزیتی عقب نیفتاده اند و توانسته اند تجهیزات و مصولات خود را مطابق استاندارد های روز دنیا تطابق و به روز کنند.

یکی از این پیشرفت ها در عرصه چاپ استفاده و تولید مواد کامپوزیتی مانند کارت ویزیت یا برچسب ها می باشد که قابل بازیافت هستند و در صورت دور انداختن هیچ آثار مخربی به محیط زیست وارد نمی کنند.

از محصولات کامپوزیتی تولید شده در چاپخانه ها می توان به برچسب ها که به وفور در کلیه مواد غذایی اعم از شیر ، سس  و مواد شوینده می توان نام برد که جز جدانشدنی های امروزه از ما انسان ها هستند.

برتری بسته بندی های کامپوزیتی

برتری بسته بندی های کامپوزیتی

از دگیر تولیدات می توان به ترکات های تبلیغاتی اشاره کرد که حتما شاهد توزیع و پخش گسترده آن در بین مردم در خب=یابان ها و تجمعات هستید.

فرض کنید این حجم از استفاده روزمره و تبلییغ شرکت ها و برند ها از تراکت در میان مردم اپر از مواد کامپوزیت نباشد چه آثار مخربی را برجای می گزارد و برعکس استفاده از مواد تجزیه پذیر علاوه بر مناسب بودن قیمت محصول به حفظ و نگه داری محیط زیست هم کمک شایانی می کند.

نوع درگر تولیدات کامپوزیتی در چاپخانه ها کارت ویزیت ها هستند. همان طور که می دانید کارت ویزیت ها برای معرفی شرکت ها ، برند ها و اشخاص مورد استفاده قرار می گیرد و دست به دست چرخیده می شوند و ممکن است دور انداخته شوند وقتی که دیگر با با سازمان ، شرکت مراوده و کاری نداشته باشید و چه خوب است که این تولید بر اساس تولیدات کامپوزیت و تجزیه پذیر باشد.

حفظ محیط زیست بر عهده ی همه ما انسان های کره زمین می باشد.

در عرصه تولیدات کامپوزیت پارس تقویم همواره سعی بر حفظ محیط زیست و تولیدات کامپوزیتی کرده است و شما می توانید در صورت تمایل برای استفاده از مواد کامپوزیتی در تبلیغات شرکت و برند های خود از ما کمک بگیرید و تیم طراحی و چاپ مجموعه آماده در کنار شما می باشد تا بتواند شما را یاری و به هدف خود رسانده باشد.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd