تا 20% تخفیف ویژه در خرید پکیج های ویژه دانلود طرح های گرافیکی لایه باز میهن پی اس دی کلیک کنید.

برای بستن ESC را فشار دهید

نمونه بسته بندی های خلاقانه

0 دیدگاه

نمونه بسته بندی های خلاقانه در دنیای امروز 

بسته بندی بخشی از زندگی ما انسان ها را تشکیل می دهد، در تولید بسته بندی محصولات امروزه عواملی مانند استفاده از مواد قابل بازیافت بدون اثرات مضر برای محیط زیست و طراحی چشم نواز که بتواند در دل ما جا باز کند تبدیل به یکی از چالش های اساسی طراحان و چاپخانه داران شده است.

اهمیت بسته بندی محصولات را در این مقاله دنبال کنید

و به همین دلیل بسته بندی های خلاقانه تبدیل به یک فرصت برای بیرون رفت از این مشکل شده است.

در حال حاضر طراحی بسته بندی های خلاقانه بیشتر از هر زمان دیگر مورد اهمیت و توجه است.

طرح های مورد اشاره در این مقاله می تواند ایده هایی برای شما برای طراحی یک بسته بندی خلاقانه را ایجاد کند تا بتوانید به نحو احسنت با بسته بندی های خلاقانه آشنا و آن ها را درک کنید.

نمونه بسته بندی خلاقانه

نمونه بسته بندی خلاقانه

1 – لامپ های سی اس

محصولات شرکت لامپ سازی سی اس بلاروس توانسته است با بسته بندی تک و خاص محصول را جزیی از قسمت مهم بسته بندی تبدیل کرده است و یک طرح چشم نواز را خلق کرده است.

در این بسته بندی از تصویر و طراحی حشرات با توجه به نوع و ابعاد لامپ مورد استفاده قرار گرفته است.

لامپ های باریک و بلند در جعبه های سنجاقکی و نوار های پیچ خورده یک لامپ کم مصرف به شکل زنبور عسل درآمده است.

نمونه بسته بندی کیک خلاقانه

نمونه بسته بندی کیک خلاقانه

2- کیک دل سه

در قلب کشور صربستان ، بلگرادیک فروشگاه کیک پزی وجود دارد که تکنیک های سنتی را با عصر مدرن پیوند قرار داده است.

در بسته بندی زیبای،  این کیک فروشی از آلیس در سرزمین عجایب ایهام گرفته شده است و این آثار جز طراحی های بسته های خلاقانه هنرمند باروک می باشد.

نمونه بسته بندی برای نابینایان خلاقانه

نمونه بسته بندی برای نابینایان خلاقانه

3- طرحی برای روشن دلان

اگر هنوز فکر می کنید که همه ی ایده های بسته بندی خلاقانه را استفاده کردند و فرصتب برای طرح های دیر نیست کاملا در اشتباه هستید. بورلینگ دانشجوی رشته گرافیک برای پایان نامه خود طرحی برای بسته بندی برای نابینایان را طراحی و اجرا کرد که بتواند قسمتی از مشکلات این قشر مورد حمایت را برطرف کند.

تا افراد دارای معلولیت چشمی بتوانند به راحتی در فروشگاه ها محصول و مواد مورد نیاز خود را انتخاب و خرید کنند.

نمونه بسته بندی تافی خلاقانه

نمونه بسته بندی تافی خلاقانه

4- کاراملریت

یک استودیو طراحی در گپنهاگن برای تافی های خانگی با طعم های مختلف یک بسته بندی خلاقانه را انجام داد تا ایجاد یک هویت بصری در تمامی عناصر محصول از برند و لوگو و … مشاهده و بلافاصله به نام  تجاری کاراملریت برخورد و در ذهن ثبت کنید.

نمونه بسته بندی کلوچه خلاقانه

نمونه بسته بندی کلوچه خلاقانه

5- کلوچه تلما

یک کسب کار پخت کلوچه توسط مادر و پسر خود  به نام لارا و لوئیس اداره می شود و آن ها هر روز با پخت هزاران کیک و کوکی آن ها را در بسته بندی خای خلاقانه مخصوص خود قرار می دهند. آن ها روش پخت این کلوچه های بی نظیر خود را از مادربزرگ خود به ارث برده اند.

نمونه بسته بندی کفش خلاقانه

نمونه بسته بندی کفش خلاقانه

6- ناک ایر

یکی از محبوب ترین و بهترین برند کفش سازی جهان که در عرصه ی پیاده روی و ورزشی فعالیت می کند برند نایک است.

این برند از محصول جدید خود از یک بسته بندی خلاقانه بهره برد. در این طراحی کفش های ورزشی نایک در یک کیسه پلاستیکی هوا قرار داده شده است که تداعی سبکب و به پرواز درآمدن ورزشکاران می باشد هنگامی که از این کفش ها استفاده می کنند.

تا اینجا با بخشی از بسته بندی خلاقانه آشنا و به معرفی آن ها پرداخته ایم و فقط این بخش کوچکی از دنیای وسیع طراحی بسته بندی خلاقانه است و قطعا هر روز شاهد بی شمار طراحی در این نوع بسته بندی ها هستیم.

البته نباید این واقیعت را نادیده گرفت که ایده طراحی یک بسته بندی خلاقانه فقط نیمی از راه است و نیم دیگر حتی مهم تر از هر جنبه دیگر امکان پیاده سازی یا همان چاپ طرح است.

قطعا هر چاپخانه توان پیاده سازی این ایده ها را ندارد. اگر شما ایده ای خلاقانه برای بسته بندی های خود هستید و یا دنبال یک طرح خلاقانه برای کارت ویزیت های خود هستید بهتر از با ما در ارتباط باشید و نمونه کارهای چاپ شده و اجرا شده ما را مشاهده  کرده تا به این باور برسید که توانسته ایم هنر را با صنعت چاپ در هم آمیخته و تبدیل به یک اثر هنری کرده ایم.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd

دیدگاهتان را بنویسید

هشت + 12 =