کسب و کار در شبکه های مجازی چقدر اهمیت دارد ؟

تبلیغات در شبکه های اجتماعی را آیا می شناسید و می دانید کدام شبکه آمارهای بازدید بیشتر و تاثیر گذاری بهتری دارد ؟ با ما همراه باشید

اگر قصد حضور تجاری و یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی را دارید ، به کمک آمارهای در دسترس خیلی بهتر و راحت تر می توانید تصمیم به انتخاب شبکه مجازی خود کنید و خیلی سریع در آن به موفقیت و داشتن یک کسب و کار تازه برسید.

جاپ افست چیست ؟ را می توانید در این مقاله دنبال کنید

در اینجا به ذکر آمارهایی تا ابتدای سال 2018 در دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و لینکدین را بررسی می کنیم و در آینده و با بروز شدن داده های آماری این پست را نیز با توجه به داده های جدید بازنگری و آپدیت خواهیم کرد.

تبلیغات در شبکه های مجازی

تبلیغات در شبکه های مجازی

به طور کلی قبل از بررسی آمارهای دو شبکه مجازی باید یک سری اطلاع را در مورد شبکه های مجازی بدانید تا دید کافی و درستی را در شبکه های مجازی داشته باشید.

امروزه بیش از 4 میلیارد نفر در شبکه های مجازی استفاده می کنند که این امار نسبت به سال گذشته چیزی حدود 12 درصد رشد داشته است.

که در سراسر دنیا بیش از 7 میلیارد نفر از تلفن های همراه خود استفاده می کنند که این مورد هم نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

که این به این معنی است که هر روز تعداد استفاده کننده ها از تلفن همراه برای شیکه های مجازی در حال رشد است. به طور متوسط می توان گفت که در هر 10 ثانیه یک نفر و در کل روز چیزی در حدود 1 میلیون نفر به این شبکه های مجازی متصل می شوند که از این تعداد میانگین افراد 18 تا 19 سال چیزی در حدود 88 درصد می باشد که در سال 2019 میزان سرمایه گذاری در این شبکه ها بین 17.34 میلیارد دلار می باشد و هر روز این مقدار در حال افزایش است.

تبلیغات در شبکه های مجازی

  هزینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در بین سال 2015 تا 2017 دو برابر شده اس و در حال رشد می باشد.

  پیش‌بینی می‌شود در سال 2018، 93 درصد کسب ‌و کارهای مختلف کوچ و بزرگ از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

 هزینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در سال 2017، به 35 میلیون دلار رسید که 16 درصد تبلیغات دیجیتال را شامل می‌شود.

22.1 درصد صفحات در فیس‌بوک از تبلیغات استفاده می‌کنند.

5 میلیون شرکت و مجموعه تجاری از تبلیغات فیس‌بوک استفاده می‌کنند.

  هزینه تبلیغات فیس‌بوک 35 درصد بوده و این در حالی است که میزان بازدید آنها تنها 10 درصد رشد داشته است.

  هزینه تبلیغات در توییتر رو به کاهش بوده است.

  ماهیانه دو میلیون نفر در اینستاگرام از تبلیغات استفاده می‌کنند.

  استفاده شرکت‌های کوچک و متوسط از تبلیغات یوتیوب دو برابر شده است. قدرت تبلیغات رسانه ای را جدی بگیرید.

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام

اینستاگرام ماهیانه 800 میلیون کاربر دارد که در رشد می باشد و از این تعداد عبور کرده است.
کاربران اینستاگرام افراد جوان هستند. 20 درصد این افراد بین 18 تا 24 سال سن دارند و 30 درصد نیز بین 25 تا 34 سال هستند.
محبوب ‌ترین هشتگ های اینستاگرام در بین مردم جهان به ترتیب عبارت‌اند از: love, instagood, fashion, photooftheday و beautiful.
بیش از 60 درصد از کاربران اینستاگرام به صورت روزانه از این پلتفرم استفاده می‌کنند.
20 درصد از کاربران اینستاگرام در امریکا حضور دارند.
اینستاگرام بعد از اسنپ چت دومین شبکه اجتماعی محبوب نوجوانان است.
95 درصد کاربران اینستاگرام در فیس‌بوک نیز حضور دارند. همچنین 54 درصد کاربران اینستاگرام با پینترست مشترک هستند.
کاربران زیر 25 سال، روزانه 35 دقیقه در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. این عدد برای افراد بالای 25 سال، 24 دقیقه است.
80 درصد کاربران اینستاگرام حداقل یکی از برندهای تجاری را دنبال می‌کنند.
روزانه 300 میلیون کاربر از قابلیت استوری استفاده می‌کنند.
50 درصد کسب‌ و کارها به طور منظم از استوری استفاده می‌کنند.
میزان ویدئوی تولید شده در 5 سال گذشته، 4 برابر شده است.
برندهای برتر به طور میانگین، هفته‌ای 4.9 پست منتشر می‌کنند.
بیش از 60 درصد برندهای برتر از تمام پست‌های خود از فیلتر گرافیکی خاص استفاده می‌کنند تا احساس یکسانی ایجاد کنند.
60 درصد کاربران مدعی شده‌اند که در این پلتفرم حداقل با یک محصول جدید آشنا شده‌اند.
نرخ مشارکت در اینستاگرام 2.2 درصد بیش از سایر شبکه‌های اجتماعی است.
پست‌هایی که از هشتگ استفاده می‌کنند، 12.6 درصد مشارکت بیشتری دریافت می‌کنند.

تبلیغات کسب و کار

تبلیغات کسب و کار

لینکدین

 لینکدین ماهیانه 260 میلیون کاربر فعال دارد.
لینکدین در میان کاربرانی با درآمد بالا و همچنین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بسیار محبوب است. بیش از 50 درصد از دارندگان مدارک دانشگاهی از لینکدین استفاده می‌کنند. تنها 9 درصد از دارندگان مدرک دیپلم و پائین تر، مشارکت دارند.
20 میلیون شرکت تجاری در این پلتفرم حضور دارند و 14 میلیون آگهی استخدامی در آن وجود دارد.
43 درصد کسب ‌و کارها مدعی شده‌اند که حداقل یکی از مشتریان آنها در لینکدین حضور دارد.
79 درصد شرکت‌های B2B، لینکدین را ابزاری مناسب برای رهبری بازار معرفی کرده‌اند.
56 درصد کاربران این شبکه برای اتصال به آن، از تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند.
اسلایدهای لینکدین ماهیانه 70 میلیون نفر بازدید دارد.
میزان استفاده از این شبکه اجتماعی در مقایسه با سایرین، در رده انتهایی قرار می‌گیرد.
هر کاربر ثبت شده، به طور هفتگی صفر تا دو ساعت در این شبکه حضور دارد.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd  | کسب و کار در شبکه های مجازی