افزایش فروش در اینستاگرام و استوری
چگونه افزایش فروش با استوری اینستاگرام را داشته باشیم ؟ و بتوانیم موفق در این شبکه مجازی عمل کنیم
پس از معرفی استوری توسط اینستاگرام در سال 2016، این قابلیت به سرعت با اقبال عمومی رو به رو و فراگیر شد.
افزایش فروش در اینستاگرام
استقبال از استوری به گونه ای بود که در 2017، 400 میلیون نفر به طور روزانه از استوری استفاده می کردند.
استوری های اینستاگرام برای فعالان حوزه فروش های محصولات به صورت مجازی و کسب و کارها یک فرصت بسیار خوب است و آنها میتوانند از طریق آن با تعداد بسیار زیادی از کاربران تعامل داشته باشند و در عین حال محصول یا خدمات را به اقناعی ترین شکل ممکن، معرفی کنند.
اصول طراحی ساک دستی را در این مقاله دنبال کنید
اینستاگرام گزارش داده است که استوری ها کاربران را به حضور طولانی مدت تر در این شبکه اجتماعی تشویق میکنند و همچنین دفعات حضور آنها را بیشتر خواهند کرد. کاربرانی با سن کمتر از 25 سال، روزانه 32 دقیقه در اینستاگرام حضور دارند.
در استوری های این شبکه باید قبل از هرکاری به جواب سوالاتی مانند زیر را بدانید
چطور میشود در 10 تا 15 ثانیه محصول و خدمات خود را معرفی کرد؟
چه نکاتی را میخواهید در مکالمات خود با مخاطبانتان در میان بگذارید؟
اما اگر پاسخ سوالات بالا را نمی دانید بزارید شما را بهتر راهنمایی کنیم تا بتوانید موفق عمل کنید
1- نظر سنجی
اینستاگرام در سال گذشته ویژگی نظرسنجی در استوری را ارائه کرد. با استفاده از نظرسنجی ها میتوانید تعامل با مخاطب را افزایش دهید و اطلاعاتی درباره نظرات و سلیه مشتری در اختیار داشته باشید تا بهتر تصمیم گیری کنید.
به یاد داشته باشید که در نظرسنجیهای استوری میتوانید دو گزینه برای مخاطب ایجاد کنید که به یکی از آنها رأی دهد. این کار اگرچه برای مخاطب بسیار آسان شده است اما صاحبان مشاغل باید به شدت نسبت به آن حساس و محتاط باشند.
فروش محصولات در اینستاگرام | افزایش فروش در اینستاگرام
سؤالاتی مطرح کنید که مخاطب را به چالش بکشد، موضوعاتی مرتبط با کسب و کار خود که میتواند برای خواننده جذاب باشد تا مطرح کنید و همیشه سعی کنید که جانبداری و یا طرفداری از یک موضوع خاص را انجام ندهید و بی طرف و منصف باشید.
علاوه بر این میتوانید با موضوعات آموزشی مرتبط با برند خود نیز مخاطب را همراه کنید.
2- لینک در استوری
یکی از قابلیت های فوق العاده کاربردی استوری استفاده و درج لینک است .
استوری های شما مانند قلاب های ماهیگیری باشند و هدف از آنها جلب توجه مخاطبان است،
پس از جلب این توجه، قدم بعدی چیست؟
احتمالاً بهترین کار، هدایت مشتری به یک فضای دیگر و توضیح و ارائه بیشتر در آنجا است. مانند وب سایت فروش محصول یا ارائه خدمات خود برای مشتریان
مخاطبان پس از مشاهده استوری شما با کشیدن انگشت خود روی صفحه از پایین به بالا وارد لینک درج شده شما خواهند شد.
ارتباط با میهن psd | افزایش فروش در اینستاگرام