اصول طراحی ساک دستی در تبلیغات

طراحی ساک دستی و اصول مهمی که باید رعایت کنید تا یک طرح جذاب و موفق برای ساک دستی های خود داشته باشید.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی | اصول طراحی ساک دستی

اگر شما صاحب کسب و کار هستید و محصول خود را بفروش می رسانید حتما به این نکته پی برده اید که موقع فروش محصول ، باید محصول فروخته شده را درون ساک دستی تبلیغاتی بگذارید و تقدیم مشتری نمائید.

دانلود بیش ا ز 50 طرح لایه با زساک دستی با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd | اصول طراحی ساک دستی

برای داشتن یک ساک دستی خوب و موفق موقع طراحی باید اصولی را رعایت نمائید تا بتوانید تبلیغی را انجام دهید که باعث جذب بیشتر مشتریان شود. در اینجا به ذکر 5 نمونه که وقع طراحی باید رعایت می کنید را بیان می کنیم تا بتوانید با رعایت این موارد ساک دستی تبلیغاتی خوبی را داشته باشید.

ارزش خود را انتقال دهید

شما همیشه می خواهید به مشتریان نشان دهید که محصول چه مزیتی برای آنها دارد که این کار می تواند به سادگی نوشتن پیام به صورت بزرگ و واضح بر روی کیسه خرید باشد و یا طرحی که محتوای پیام را به مخاطب برساند. البته دومی، کار سخت تری است و احتیاج به خلاقیت بیشتری دارد. در حقیقت طراحی شما باید الهام بخش باشد.

جایگاه چاپگرهای سه بعدی در تبلیغات را در این مقاله دنبال کنید

طراحی خود را بزرگ و رنگارنگ رسم کنید

بسیاری از طرح های ساک خرید کهنه و بی روح هستند اما زمانی که بزرگ و رنگارنگ باشند جلوه بیشتری پیدا می کنند. بر اینکه نام و لوگوی شرکت شما حتما مشخص باشد وسواس نداشته باشید و بر روی یک طراحی جذاب که مزیت های بسیاری به همراه دارد تمرکز کنید.

رقبا و کارهایی که انجام می دهند را مشاهده کنید

در هر زمینه از کسب و کار یک “ذهنیت گله ای” وجود دارد به این معنی که اکثر شرکت ها دنباله رو هستند و دقیقا کارهای دیگران را انجام می دهند. به عکس های گوشی های هوشمند از کیسه های خرید رقبا نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که معمولا یک حوزه مشخصی دارند. روند کلی را پیدا کرده و آن را به صورت متفاوت انجام دهید. این کار بهترین راه است تا بازار خودتان را داشته باشید.

طراحی ساک دستی

طراحی ساک دستی

آنقدر محکم و با دوام باشد که محصولاتتان را نگه دارد

باید مطمئن شوید هنگامی که مشتری ساک خرید را پر می کند، پاره نمی شود. به یاد داشته باشید که پاره شدن ساک توسط مشتری او را بسیار عصبانی و ناراحت می کند، پس پول زیادی را در دوام آن سرمایه گذاری کنید.

به علاوه، مشتریان شما کیسه ای را که به راحتی از بین می رود نگه نمی دارند بنابراین به جای فرصت تبلیغاتی بیشتر، ساک شما در سطل زباله قرار خواهد گرفت. | طراحی ساک دستی

 یک پیشنهاد ویژه بر روی طرف دیگر ساک قرار دهید

اگر ساک شما یک طراحی زیبا داشته باشد و محکم و بادوام ساخته شود احتمالا مشتریان بیشتری آن را در طولانی مدت نگه می دارند. یک ساک خرید می تواند با چندین مشتری بالقوه ارتباط برقرار کند پس با استفاده از آن می توانید آنها را از فروش مطلع کرده و باعث شوید که برای اولین بار برخی از آنها وارد فروشگاه شما شوند.