درباره کاتالوگ و اهمیت آن در تبلیغات

چرا کاتالوگ مهم است ؟ و یکی از موثر ترین روش ها در تبلیغات می باشد ؟

با افزایش رو به رشد خرید آنلاین، هر چیزی که نیاز داشته باشیم را تنها با یک کلیک می توانیم به دست آوریم.

کاتالوگ

درباره کاتالوگ

عصر دیجیتال ما را قادر ساخته تا هرچیزی که نیاز داریم را به وسیله اینترنت خریداری کنیم. اینترنت تبدیل شده است به فروشگاه جهانی ای که در آن مجموعه نامحدودی از محصولات با نظرات کاربران، اطلاعات عملکرد و تحویل رایگان وجود دارند.

دانلود بیش از 7700 طرح لایه باز گرافیک با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd | درباره کاتالوگ

با وجود محبوبیت خرید آنلاین، خرید به وسیله کاتالوگ هنوز زنده و کارآمد است.

بر اساس تحقیق انجام شده توسط انجمن اطلاعات و بازاریابی(DMA)، بیش از 10 میلیارد کاتالوگ در سال 2016 به بازار ارسال شد و بیش از 100.7 میلیون بزرگسال در همان سال به وسیله کاتالوگ خرید کردند.

سوال اینجاست، چرا خرده فروشانی مانند نیمان مارکوس(Neiman Marcus)، جی سی پنی(JCPenny)، بارنیز نیویورک(Barney’s New York)، ایکیا(Ikea) و ویلیامز سونوما(Williams-Sonoma) هنوز متکی به فروش از طریق کاتالوگ هستند؟
پاسخ ساده است، کاتالوگ ها هنوز هم برای بسیاری از مشاغل ابزاری مناسب هستند.

معرفی برند های جهانی در کسب وکار را در این مقاله دنبال کنید

نقطه عطف کاتالوگ ها در این است که می توان آن ها را لمس کرد و می توانند به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
در ادامه به دلایل دیگری می پردازیم که چرا کاتالوگ ها هنوز هم ابزار مهمی برای بازاریابی هستند:

کاتالوگ ها می توانند جلب توجه کنند

بر خلاف سایت های خرید آنلاین، کاتالوگ ها مشتریان را به شیوه ای متفاوت درگیر خود می کنند. گاهی اوقات مردم ملموس بودن را ترجیح می دهند و کاتالوگ ها این اجازه را می دهند تا آنها در اوقات فراغت خود از هر صفحه کاتالوگ لذت ببرند.

کاتالوگ ها فضای بیشتری برای برجسته کردن محتوای محصول دارند. آنها به منظور انتقال مفاهیم، خواندن در اوقات فراقت و حتی کلکسیون کردن تولید می شوند.

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ

کاتالوگ ها می توانند خرید آفلاین و آنلاین را افزایش دهند

کاتالوگ ها همراه با آرمان های شیوه زندگی یک ابزار بازاریابی موثر برای افزایش فروش آنلاین و آفلاین هستند. اکثر مشتریان معمولا بعد از نگاه کردن به کاتالوگ، خرید خود را به صورت آنلاین یا حضوری در فروشگاه انجام می دهند.
به عنوان مثال، کاتالوگ ها به فروشگاه پوشاک مردان بونوبز(Bonobos) کمک کردند تا فروش خود را افزایش دهد. 20 درصد از مشتریانی که برای نخستین بار قصد خرید از بونوبز را دارند، خرید خود را پس از دیدن کاتالوگ انجام می دهند، به علاوه این خریداران 1.5 برابر بیشتر از سایر بازدیدکنندگان در سایت فروش آنلاین محصولات را دیده اند.

همین ثابت می کند که کاتالوگ های چاپی واقعا می توانند برای فروش آنلاین و آفلاین موثر باشند.

کاتالوگ ها مکمل سایر راه های بازاریابی هستند

فروشندگان موفق برای رسیدن به بیشترین موفقیت، از بازاریابی یکپارچه استفاده می کنند. کاتالوگ های چاپی، اگر در کنار کمپین های ایمیلی، آگهی ها و وب سایت های تجاری، مورد استفاده قرار گیرند، تجربه خرید را بیشتر می کند.

با ارائه یک تجربه لمسی، مشتری می تواند از طریق کاتالوگ به صورت شخصی با برند ارتباط برقرار کند؛ تجربه ای که در دنیای دیجیتال امروز گم شده است.
کاتالوگ ها باعث ادامه گفتمان درباره محصول بین مخاطبان می شوند

چرا کاتالوگ مهم است ؟
از آنجا که کاتالوگ ها معمولا جمع آوری شده و در کنار نشریات و کتاب ها قرار می گیرد، باعث یادآوری نام برند و صحبت درباره اش می شوند و حتی باعث می شوند تا مشتریان پس از خروج از مکان همچنان در مورد محصول صحبت کنند.

در مقایسه با هر نوع تبلیغات دیجیتالی، هیچ چیزی همانند مطالعه صفحات زیبای یک کاتالوگ لذت بخش نیست و چنین قدرتی را هیچ سایت فروش آنلاینی ندارد

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | درباره کاتالوگ