در این مقاله به معرفی برند های جهانی معتبر در بازاریابی و فروش محصولات می پردازیم

که چگونه توانسته اند بر مبنا بازاریابی محصولات خود را به فروش رسانده و در صدر اول شرکت های معتبر جهانی قرار بگیرند.

تاثبر نمایشگرهای ثانویه در تبلیغات را در این مقالهدنبال کنید

برند رستوران‌های زنجیره‌ای دِنی

برند رستوران‌های زنجیره‌ای دِنی

برند رستوران‌های زنجیره‌ای دِنی

یکی از مثال های فوق ‌العاده جذاب و سرگرم ‌کننده بازاریابی محتوا را رستوران‌های زنجیره‌ای “دِنی” اجرا کرده است. این مجموعه، برنامه محتوایی خود را در “تامبلر” پیاده کرد و نتایج بسیار خوبی به دست آورد. دنی در وبلاگ خود محتواهایی عجیب منتشر و تلاش کرد محتوای خود را با لحنی طنزآمیز به مخاطب ارائه دهد.

محتوای منتشر شده در این وبلاگ از ماهیتابه های مسخره یا روش‌هایی مضحک برای استفاده از پن کیک متفاوت بود. با وجود عجیب بودن محتوای منتشر شده، افراد به خاطر لحن طنزآمیز و متفاوت بودن محتوای منتشر شده، با این تبلیغات همراهی می‌کردند.

برند رولکس

برند رولکس

برند رولکس

“رولکس” از برندهایی است که می‌تواند سال‌ها بدون تغییر به راه خود ادامه دهد چرا که ذهنیتی که از خود نزد مشتری و مخاطب ساخته محدود به زمان نیست. این شرایط اما برای هر برندی می‌تواند یک چالش جدی باشد.

چطور می‌توان یک استراتژی بازاریابی محتوا را در یک برند کلاسیک پیاده کرد؟

یکی از این روش‌ها که رولکس هم از آن به خوبی استفاده کرده است تغییر بصری و نمایش محصولات مدرن در شبکه‌های اجتماعی است. محتوای رولکس در این مسیر، عکس‌ها، ویدئوها و متونی به شدت مینیمال و مدرن بود.

رولکس برخلاف دنی که به زندگی مشتریان خود ورود پیدا کرده بود، تلاش کرد سبک زندگی نوینی را پیشنهاد دهد. سبک زندگی متفاوت از آنچه مشتریان وفادار رولکس همیشه از آن در ذهن داشتند.

با این حال در تمام محتواهای منتشر شده تلاش شد کیفیتی که نشان از یک برند معتبر است حفظ شود.

برند نایکی

برند نایکی

برند نایکی

اگر به دنبال تولید محتوای موفق در شبکه‌های اجتماعی هستید، باید “نایکی” را بررسی کنید. حساب کاربری این کمپانی در توییتر مثالی موفق از تعامل مؤثر با مشتریان است.

اگر صفحه اصلی نایکی در این شبکه اجتماعی را ورق بزنید خواهید دید که نایکی به سرعت و البته با احترام به توییت‌های مردم پاسخ داده است.

نایکی برای این کار یک حساب کاربری جداگانه ایجاد کرد تا به مخاطب نشان دهد به طور جدی به سؤالات آنها پاسخ داده خواهد شد. از سوی دیگر تلاش کرد این بخش را از سایر محتواهای خود تفکیک کند.

برند رندوم هوس

انتشارات “رندوم هوس” نسبت به مشتریان خود شناخت کاملی دارد. رندوم هوس تلاش کرد در محتوای منتشر شده خود منبع الهام اعضای گروه خود باشد و می‌دانست که این روش باعث خواهد شد همه اعضا، خوانندگان را تحت تأثیر قرار دهند.

رندوم هوس با انتشار محتواهایی با موضوعات مختلف این حس را در مخاطبان خود ایجاد کرد که آنها در فرایند خلاقانه این شرکت حضور فعالی دارند.

برند کوکاکولا

برند کوکاکولا

برند کوکاکولا

شکی نیست که “کوکاکولا” یکی از بهترین و موفق‌ ترین برندهای جهان است. وقتی صحبت از بهترین‌های تبلیغات و بازاریابی می‌شود باید حتماً نگاهی به کمپین‌های کوکاکولا هم داشت.

کمپین «یک کوکا را به اشتراک بگذار» باعث شد هر شخصی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کند حسی ویژه و منحصر به فرد داشته باشد.

همه ی کاری که کوکاکولا انجام داد چاپ یک سری اسامی روی بطری‌ ها و قوطی ‌های نوشابه خود بود. به این ترتیب افراد تلاش می‌کردند در فروشگاه ها نوشابه‌ای را پیدا کنند که نام خود آنها روی آن نوشته شده باشد.

افراد پس از یافتن نام خود، نوشابه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند و حس خوب خود را با دوستانشان به اشتراک می ‌گذاشتند.

در برخی موارد افراد برای یافتن نوشابه با نام خود کیلومترها سفر می‌کردند تا بتوانند آنها هم در این کمپین به شدت جذاب مشارکت داشته باشد.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | معرفی برند های جهانی