نقش نمایشگرهای ثانویه در صنعت تبلیغات و اینده

تلویزیون تعاملی، تلویزیون تقویت ‌شده، تلویزیون اجتماعی، نمایشگر ثانویه اسامی متفاوتی دارد. مهم نیست آنها را به چه اسمی خطاب می‌کنید.

این روش به سرعت در حال فراگیری است و خیلی سریع به یکی از عادات مخاطبان در هنگام تماشای تلویزیون تبدیل شده است.

برند در کسب و کار چه فوایدی دارد ؟ در این مقاله دنبال کنید

Secondary displays

نمایشگرهای ثانویه در تبلیغات | Secondary displays

اما نمایشگر ثانویه چیست؟

سؤال خوبی است در حالی که بسیاری از شرکت‌ ها و کمپانی های بزرگ دنیا در حال برنامه ‌ریزی روی نمایشگرهای ثانویه هستند تا پولی از آن به جیب بزنند، هنوز اطلاعات کاملی از ماهیت این اصطلاح وجود ندارد.

البته این اولین بار نیست که پیش از وارد شدن این اصطلاح به طور رسمی به بازار، مثال‌ های عملی و کاربردی از آن فراگیر شده باشد. بیابید به طور کامل‌ تر و دقیق ‌تری به این عبارت نگاه کنیم.

نمایشگر ثانویه چیست؟

از ابتدا آغاز کنیم نمایشگر اولیه «تلویزیون» است، همان جعبه جادویی که سال هاست در اتاق‌ های پذیرایی همه خانه‌ ها جا خوش کرده است.

نمایشگر ثانویه اما می‌تواند وسایل مختلفی باشد. برای اینکه یک وسیله به عنوان نمایشگر ثانویه قلمداد شود باید دارای سه ویژگی باشد.

یک: اتصال به اینترنت

دو: اجرای برنامه ها و نرم ‌افزارها

سه: دارای یک صفحه نمایشگر

پس لپ ‌تاپ، تلفن های هوشمند، تبلت ها و مانند آن می ‌توانند نمایشگر ثانویه باشند. اما در این میان ،«تبلت ها» محبوب ‌ترین نمایشگرهای ثانویه در حال حاضر هستند.

مزایا نمایشگرهای ثانویه

مزایا نمایشگرهای ثانویه | نمایشگرهای ثانویه در تبلیغات

نمایشگر ثانویه چطور کار می‌کند؟

 فرض کنیم در حال تماشای یک بازی فوتبال هستید اگر هوادار سفت ‌و سخت این بازی‌ها نباشید همه لحظه‌ های بازی را دنبال نخواهید کرد. احتمالاً کنترل تلویزیون را به دست خواهید گرفت و هر از گاهی میان برنامه های مختلف رفت و آمد خواهید داشت.

اما بیشتر به مسابقه بازخواهید گشت تا مهمترین صحنه‌ ها را ببینید و نتایج را دنبال کنید. اما مشکل اینجاست که ممکن است در هنگام تماشای سایر شبکه‌ ها لحظه ویژه ‌ای را از دست داده باشید و باید برای تماشای تکرار احتمالی آن منتظر بمانید. با نمایشگر ثانویه دیگر نیازی به انتظار کشیدن نیست.

امروزه بسیاری از شبکه‌ های تلویزیونی، رخداد مورد نظر را تحت پوشش اضافی و آنلاین قرار می‌دهند. به این طریق، شما می‌توانید هر زمانی که خواستید مهمترین لحظات بازی را تماشا کنید.

در این نمایشگر ثانویه می‌توانید اطلاعات هر بازیکن را دریافت کنید، جدول مسابقات را به طور زنده ببینید و اتفاقات مهم بازی را به لحن طنز یا مانند آن دنبال کنید.

نمایشگر ثانویه همچنین برای ارتباطات از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز ابزاری ایده آل هستند. این نمایشگرها به شما اجازه می‌ دهند به سرعت احساسات و نظرات خود را با سایر افراد در توییتر و یا فیس‌بوک به اشتراک بگذارید. این قابلیت، برتری و یا حتی پیچیدگی نمایشگرهای ثانویه را برجسته می‌کند.

این نمایشگرها تلویزیون تعاملی، تلویزیون تقویت شده و تلویزیون اجتماعی نیستند. شاید بیشتر بتوان به این ابزارها، تلویزیون شخصی شده نام نهاد. در مثال ورزشی که پیش‌ تر مطرح کردیم نمایشگر ثانویه امکان مشاهده بازپخش برخی صحنه‌ ها را برای شما فراهم خواهد کرد و در همان حال می‌توانید آمارها را چک کنید و حتی بازیکن‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید.

جهان به سوی شخصی‌ سازی پیش می‌رود و این تنها قدم در این جهت است.

آینده نمایشگرهای ثانویه

شاید برای شما عجیب باشد اما عصر نمایشگرهای دوم مدتی است که آغاز شده و ما اکنون در آن قرار داریم.

بر اساس گزارش نشریه ورایتی، تخمین زده می‌شود 36 درصد از افراد بین 35 تا 54 سال و 44 درصد از افراد 55 تا 64 سال در هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی از نرم‌افزارها و شبکه‌های اجتماعی بر روی تبلت خود استفاده می‌کنند تا با سایرین تعامل داشته باشند. با این حال و با وجود استفاده گسترده از نمایشگرهای ثانویه، ما همچنان در آغاز راه تجاری ‌سازی این اصطلاح هستیم.

شاید به این خاطر باشد که رشد نمایشگرهای ثانویه تاکنون طبیعی بوده است و کسب ‌و کارها پس از اقبال عمومی به این روش به سراغ آن رفته ‌اند.

اگر کارگروه‌ها و مدیران این کسب ‌و کارها بتوانند راه درستی را در پیش بگیرند، شبکه‌های تلویزیونی و سایر شرکت های رسانه ‌ای می‌توانند سود سرشاری را نصیب خود کنند. شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در جهت محبوب سازی یک برند بسیار مؤثر واقع شوند.

حتی اتفاقات نمایشگر اول ممکن است تا اندازه زیادی به نمایشگرهای ثانویه وابسته شود و از آن‌ها استفاده زیادی ببرند. همه این‌ها یعنی اینکه چشم‌ها همچنان به آن چیزی خیره خواهد شد که تولیدکنندگان محتوا، شبکه ها و شرکت های تبلیغاتی می‌خواهند.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd