مزایا بسته بندی در محصولات چیست ؟

شما چه تعداد از گام های فرآیند بسته بندی را به صورت خودکار انجام داده اید؟

مزیت های بسته بندی های اتوماتیک در چیست ؟

از آنجا که  تقاضا برای اتوماسیون بسته بندی افزایش پیدا کرده، شما باید با این تغییرات همگام شده و نیروهای بازار را تا حد امکان به سمت اتوماسیون هدایت کنید.

دانلود طرح های لایه باز جعبه و بسته بندی با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd | مزایا بسته بندی

اما چه رویکردهایی نیاز به اتوماسیون بسته بندی را افزایش می دهد؟ در ادامه، مزایای اتوماسیون بسته بندی را برمی شماریم:

1- تمرکز بر کاهش هزینه کارخانه ها

در سالهای اخیر نرخ نیروی کار در شهرهای بزرگ دنیا از جمله  پکن افزایش یافته است و باعث می شود تا فشار بیشتری بر تولیدکنندگان وارد شود که تا حد امکان در هزینه ها صرفه جویی کنند.

به همین دلیل آنها به نقش اتوماسیون در فرایندهای خود واقف شده اند. تجهیزات اتوماسیون در حال حاضر پیچیده ترین کارها را با کمترین هزینه های عملیاتی انجام می دهد.

برند در کسب و کار چه اهمیتی دارد ؟ در این مقاله دنبال کنید

2- ماشین آلات اتوماسیون بسته بندی با قیمت مناسب وجود دارند

تجهیزات اتوماسیون نه تنها برای شرکت های بزرگ با بودجه های بزرگ مناسب هستند بلکه در حال حاضر برای کسب و کارهای کوچک و متوسط نیز این امکانات وجود دارد. به همین دلیل، این تکنولوژی به سرعت گسترده شده است.

مزیت بسته بندی

مزیت بسته بندی | مزایا بسته بندی

3- صنعت غذا و نوشیدنی دارای رشد بسیار و تحت فشار قیمت پایه است

پیش بینی می شود که بازار غذا و نوشیدنی 10 تا 12 درصد رشد داشته باشد و همه منابع، پیشرفت قابل توجهی را در این صنعت پیش بینی کرده اند. محرک این رشد، تقاضای بازار برای نوشیدنی های طبیعی است که مزایای غذایی و عملکردی را به ارمغان می آورد.

در حقیقت بازار از مواد غذایی با کالری خالص دور و وارد گزینه های دیگری مانند سویا، بادام و شیر نارگیل شده است. با چنین پیش بینی های در حال رشدی، این بازار به دنبال افزایش استفاده از اتوماسیون بسته بندی است.

4- داده های اینترنت اشیاء(IOT) به تولیدکنندگان کمک می کنند تا سود بیشتری به دست آورند

استفاده ساده از اتوماسیون به عنوان یک شروع محسوب می شود. در هر حال، شرکت ها از دستگاه های اینترنت اشیاء برای جمع آوری داده استفاده خواهند کرد اما زمان زیادی طول خواهد کشید تا این داده ها را دریافت و برای افزایش بهره وری تولید استفاده کنند.

با این حال، می توانید مطمئن باشید این امر یکی دیگر از عواملی است که سبب رشد در اتوماسیون بسته بندی می شود.

طرح بسته بندی

طرح بسته بندی | مزایا بسته بندی

5- مشكلات امنیت سایبری، رشد را به تاخیر می اندازند

اتوماسیون بسته بندی با سرعت زیادی رشد نمی کند، به دلیل این که تولیدکنندگان درک عمیقی از چگونگی محافظت از ماشین آلات خود در مقابل هکرها ندارند و نیز از تغییرهراس دارند.

علیرغم این نگرانی ها، اتوماسیون بسته بندی در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است و تولیدکنندگان باید بدانند که زمان برای شرکت بسیار حائز اهمیت است و از تکنولوژی هایی استفاده کنند که کارایی شرکت افزایش و هزینه ها کاهش یابد.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd