جذب مشتریان با کارت ویزیت امری جدید و قابل اجرا

مردم کارت ویزیت هایی را که متناسب با نیازهایشان باشد را پیش خود نگه می دارند.

با توزیع کارت ویزیت، این فرصت را به خود می دهید تا مردم در هنگام نیاز به محصول یا خدمات شما به راحتی با شما تماس برقرار کنند و از محصول یا خدمات شما خریداری کنند.

با این حال اگر رقبای شما نیز همین کار را انجام دادند، تعجب نکنید.

جذب مشتری با کارت ویزیت

جذب مشتریان با کارت ویزیت

احتمال اینکه مشتریان بالقوه از دیگر رقبا کارت ویزیت دریافت کرده باشند، بسیار بالا است. این موضوع باعث می شود تا آن ها گزینه های بیشتری برای خرید داشته باشند. هرچه انتخاب های آن ها بیشتر باشد، احتمال جذب مشتریان جدید کمتر می شود.

انتخاب برچسب مناسب محصول شما نیاز به نکاتی دارد اما این نکات را می توانید در این مقاله دنبال کنید

در این میان آنچه که نیاز خواهید داشت، رقابت با دیگر همکاران است. در ادامه به 4 ترفند هوشمندانه و خلاقانه برای جذب مشتریان جدید با کارت ویزیت پرداخته ایم:

کارت ویزیت ها را به مشتریان بالقوه بفرستید.

سعی کنید همیشه اولین نفری باشید که کارت ویزیت خود را به مشتریان بالقوه و مخاطبین هدف می دهد. این کار باعث می شود تا آن ها در هنگام نیاز به محصولات یا خدمات شما پیش از هرکس دیگری با شما تماس برقرار کنند.

کارت ویزیت های خود را به بسته بندی محصولات اضافه کنید.

کارت ویزیت را در بسته بندی محصول خود قرار دهید. بدین ترتیب می توانید باعث شوید تا مشتریان، با دادن کارت ویزیت شما به دوستان و آشنایان به صورت ناخودآگاه شرکت و محصولات شما را تبلیغ کنند.

برای انجام چنین کاری، کیفیت محصولات یا خدمات شما مهمترین نقش را دارند. زیرا اگر کیفیت کار شما خوب باشد به طور حتم مشتری دوباره پیش شما باز خواهد گشت، با این تفاوت که این بار ممکن است با یکی از دوستان یا آشنایان خود بیاید. به همین ترتیب اگر کیفیت خوبی نداشته باشید، به هیچ عنوان تبلیغ نخواهید شد.

از روزهای خاص و تعطیلات استفاده کنید.

زمانی که برای مناسبت خاصی قصد تخفیف دادن داشتید، کدهای تخفیف خود را بر روی کارت ویزیت ها چاپ کنید و این کارت ها را بین مردم پخش کنید.

سعی کنید به هر فرد بیش از یک کارت بدهید تا فرد گیرنده، دیگر کارت ها را بین دوستان و آشنایان تبلیغ کند. برای کنترل و جلوگیری از تقلب، یک سیستم ردیابی برای هر کد تنظیم کنید.

کارت ویزیت ها را در تابلو اعلانات های عمومی قرار دهید.

منطقه خود را به قصد تابلوهای عمومی بررسی کنید. معمولا می توانید تابلو اعلانات را در فروشگاه ها، مدارس، کتابخانه ها، کافی شاپ ها و دیگر مراکز عمومی پیدا کنید.

این تابلوها به طور هدفمند می توانند به شما در تبلیغ کمک کنند. به عنوان مثال، اگر بازار هدف شما دانش آموزان و دانشجویان باشد، کارت های خود را در تابلوهای مدرسه و دانشگاه ها قرار دهید و به بازار هدف خود نزدیک تر شوید.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd