طراحی پاکت آزمایشگاهی

جواب آزمایش بیمار و دیگر اطلاعات درمانی معمولا درون پاکت یا کاور قرار داده می‌شود. چاپ پاکت جواب آزمایش در ابعاد و طرح‌های مختلف با بهترین متریال درمجموعه ی چاپ آکسون انجام می‌شود.

چاپ پاکت بیمارستانی و چاپ پاکت آزمایشگاهی به منظور قرار دادن جواب MRI، پرونده بیمار یا دیگر اطلاعات درون کاور آن صورت می‌گیرد.

طراحی ساک دستی را در این مقاله دنبال کنید

پاکت آزمایشگاهی

پاکت آزمایشگاهی

چاپ کاور جواب آزمایش به صورت افست، تا 4 رنگ مختلف و با مقوای گلاسه، مقوای پشت طوسی و کاغذ تحریر انجام می‌شود. همچنین امکان انجام خدمات تکمیلی چاپ مانند یووی، سلفون و … قالب خاص مطابق با سلیقه شما وجود دارد.

چاپ پاکت آزمایشگاهی در ابعاد و انواع مختلف و به منظور کاربردهای متفاوت انجام می‌شود.

بسته به نوع اطلاعات و نوع آزمایش و سایز کاور جواب آزمایش از ابعاد مختلف پاکت بیمارستانی و ازمایشگاهی استفاده می‌شود.

انواع مختلف پاکت جواب آزمایشگاهی

شامل موارد زیر است:

  • پاکت آزمایشگاهی ملخی

  • چاپ کاور جواب آزمایش ملخی پنجره دار

  • چاپ پاکت آزمایشگاهی A4 که مناسب برگه‌های با سایز A4 می‌باشد.

  • پاکت جواب آزمایشگاهی A3 در مواردی مثل جواب سونوگرافی یا عکس کاربرد دارد.

دانلود لایه باز طرح های پاکت با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd | طراحی پاکت آزمایشگاهی

این روزها اهمیت بسته‌بندی بیش از پیش مشخص شده است.

هر چه بسته‌بندی شکیل‌تر و با کیفیت‌تر باشد، اطمینان و اعتماد افراد بیشتر جلب می‌شود. آرم و لوگوی آزمایشگاه یا مرکز درمانی و نوع خدمات آنها روی این پاکت‌ها چاپ می‌شود.

هر چه جنس متریال پاکت آزمایشگاهی بهتر باشد و در طراحی و چاپ اصول حرفه‌ای بهتر رعایت شود، تاثیر بهتری بر ذهن افراد می‌گذارد و اعتماد آنها به کیفیت خدماتی که شما ارائه می‌دهید، بیشتر خواهد شد.

همچنین به دلیل اهمیتی که اطلاعات بیماران و افراد مثل جواب رادیولوژی، سونوگرافی و … دارد، مهم است که پاکتی که این اطلاعات در آن نگهداری می‌شود، دارای استحکام لازم باشد.

چراکه هرگونه خرابی و پارگی در پاکت ممکن است برای جواب آزمایش هم مشکل به وجود بیاورد و خوانا بودن آن را از بین ببرد.

بنابراین استفاده از متریال با کیفیت در چاپ و طراحی اصولی لوگوی آزمایشگاه یا مرکز درمانی در جلب اعتماد و رضایت بیماران تاثیر فراوانی خواهد داشت.

پاکت نامه ملخی چیست ؟

پاکت ملخی یک ابزار اداری تبلیغاتی است ، در سایز 11 در 22 سانت که همانظور که از نام است پیداست وظیفه حمل و نگه دارنده برگه ای مهم مثل : یک برگه چک ، فاکتور ، قرارداد دفترخانه و یا حتی یک بروشور تبلیغاتی دارد ، چاپ پاکت با کیفیت می تواند نام برند و مجموعه شما برجسته و متمایز کند. انواع دیگر چاپ پاکت ها هم شامل : سی دی ، دی وی دی ، نامه ، A4  ، A5  ،  A3 وظیفه مشابه را ایفا می کنند نام برد .

مراحل چاپ پاکت در مجموعه شبکه چاپ چگونه است ؟

طرح لایه باز پاکت آزمایشگاهی

طرح لایه باز پاکت آزمایشگاهی

3 مرحله اصلی چاپ پاکت در مجموعه ما

مرحله اول

طراحی مبتنی بر اصول چاپ پاکت یعنی در طرح پاکت تمامی جوانب کار اعم از : لبه چسب ، سایز دستک های چسب ، سایز درب پاکت ، طرح برگردون نما و تنظیم خط تا و برش توسط واحد فنی قبل تولید چاپ بررسی قرار می گیرد .

مرحله دوم

چاپ پاکت بصورت صنعتی و افست می باشد ، مجموعه ما تمامی مراحل قبل چاپ و پس از آن را شامل : کاغذ مصرفی ، نظارت بر کیفیت رنگ  ، نظارت بر قالب و برش طبق سند کنترل و کیفیت انجام می دهد .

مرحله سوم

تولید نهایی و نحوه ساخت پاکت و چسباندن پاکت است مجموعه شبکه چاپ با سابقه بیش از 40 سال کلیه این موارد را بصورت تمام اتوماتیک در چاپخانه اختصاصی خود گارانتی کیفیت می کند .

انواع جنس ها و گرماژ کاغذ مناسب برای پاکت چیست  ؟

3 نوع کاغذ پرطرفدار مورد استفاده در مجموعه ما  :

کاغذ گرم پایین که برای سفارش تعداد بالا استفاده می شود روی گرم 70 گرم تحریر و ارزان قیمت است.

کاغذ پرطرفدار تحریر 100 و 120 گرم کتان یا ساده است که زیر دست بیشتری دارد و ضخیم تر از کاغذ های معمولی 80 گرم است .

کاغذ و مقوای کارتی است که از نظر کیفیت و زیبایی نسبت بقیه برتری خاصی دارد این کاغذ مقوای کارتی از گرم 140 تا 230 گرم متداول است ، علاوه بر کیفیت کاغذ خروجی چاپ پاکت تمیزتری نسبت به سایر را دارد و از قیمت چاپ بالاتری نسبت به سایر کاغذها برخوردار است .

عوامل تعیین قیمت چاپ پاکت کدام است ؟

هزینه و قیمت چاپ پاکت نامه (ملخی) شامل 4 دسته اصلی می باشد  :

نوع چاپ 

  چاپ افست 1 رنگ ساختگی (مشکی ، قرمز ، سبز ، آبی )از ارزان ترین رنگهای چاپ های پاکت است .

کاغذ 

ارزان ترین کاغذ مورد استفاده تحریر 70 گرم یا 55 گرم ایرانی است .

ساخت ساده

ساخت بدون خدمات یعنی بصورت ساده (درب لبه تیز) پاکت بوسیله دستگاه اتوماتیک تولید شود .

چاپ پاکت عمومی

تولید پاکت عمومی یعنی سفارش شما در کنار سفارشات مشتریان قرار گیرد و زمان بیشتری برای تولید باید در نظر گرفت و رنگ چاپ بصورت نرمال بیش سفارشات تنظیم می گردد .

چاپ پاکت آزمایشگاهی

چاپ پاکت آزمایشگاهی

پاکت نامه خاص چه تاثیر در برند اعتبار شما دارد ؟

خود شما چند بار با این تصویر روبرو شدید یک پاکت بدون نام و نشان و بی کیفیت از طرف یک فرد یا مجموعه به شما می رسد و یا اینکه چاپ پاکت با نام برند رنگی با کیفیت ، کاغذ مناسب و پلمپ شده پاکت با چسب دوطرفه یا لوگو حک شده  ، پاکت در واقع یک نماینده از طرف مجموعه یا شخص به گیرنده است و حس ارتباط و امنیت در خرید با یک پاکت معتبر و باکیفیت ایجاد می شود .

از موارد خاص شدن پاکت می توان به جنس کاغذ ، دو رو بودن ، خدمات طلاکوب ، برجسته سازی لوگو ، دایگات خاص درب پاکت ، روکش کردن و … نام برد که شبکه چاپ با قیمت مقرون بصرفه این خدمات  به مشتریان ارائه می دهد .

انواع چاپ پاکت های پرطرفدار کدام هستند ؟

پاکت A4  و A5  و A3 : این نوع پاکت بیشتر برای قرار داد ها ، گواهنامه ها ، اسناد ، دفترخانه که بدون تا شدن برگه درون پاکت قرار بگیرند مورد استفاده است ، که بصورت ساده یا لبه گرد عطف دار از 1 تا 5 رنگ تولید می شود گرم کاغذ آنها معمولا 100 یا 120 گرم تحریر و یا 150 گلاسه است

پاکت سی دی یا دی وی دی : این نوع پاکت ها بیشتر برای امور تبلیغاتی در نمایشگاه ها یا امور فرهنگی و آموزش مورد استفاده قرار می گیرد .

بطور معمولا از درب 2 تا 4 سانت استفاده می شود ، کاغذ پراستفاده استفاده در این نوع مقوای کارتی 140 گرم تا گلاسه 250 گرم با سلفون نام برد .

پاکت نامه : این نوع پاکت اداری به اصطلاح ملخی گفته می شود ، که بسیار پر طرفدار است برای حمل فاکتور و نامه اداری و … مورد استفاده است از نوع دیگر آن می توان به پاکت ژاپنی نام برد که درب آن از ضلع کوچک آن (عرض ) که متدوال است نام برد ،  که بطور معمول از کاغذ 100 و 120 گرم کتان استفاده می شود

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | طراحی پاکت آزمایشگاهی