کاغذ کادو

هدیه دادن و پیشکش کردن یکی از کار هایی است که ما برای خوشحال کردن دیگران، آن را انجام می دهیم.

این کار جزء رسم هایی است که از زمان های گذشته تا به امروز در میان مردم دنیا به شکل های مختلفی رایج بوده و هست.

چاپ روی فلزات را در این مقاله دنبال کنید

از همان زمان های قدیم مرسوم این بود که هدیه را درون یک چیزی بپیچند تا احترام به طرف مقابل را بیشتر نشان دهند.

امروزه انواع مختلف کاغذ کادو، جای پارچه های مخمل و ساتن قدیم را گرفته اند

و در طرح های متنوعی در بازار یافت می شوند.

طراحی کاغذ کادو

طراحی کاغذ کادو

طراحی کاغذ کادو

هدیه دادن می تواند در مناسبت های متفاوتی انجام شود و همچنین هدایا می توانند ارزش های مادی و معنوی مختلفی داشته باشند.

در نظر داشته باشید که استفاده از یک کاغذ کادو مناسب برای بسته بندی هدیه می تواند به نوعی احترام

برای طرف مقابل محسوب شود که این موضوع به سلیقه و همچنین طراحی و ایده های شما مرتبط است.

گفته می شود که هدیه دادن با یک کاغذ کادو مناسب می تواند هدیه را در ذهن مخاطب شما ماندگار کند

در این مورد علاوه بر سلیقه طرف مقابل، به سن و جنسیت فرد نیز توجه کنید.

در سال های گذشته تنوع در طراحی کاغذ های کادو بسیار کم بود و شما فقط می توانستید کاغذ های طرح داری را ببینید

که عموما یک جنس ثابت دارند و طرح های آن متنوع است.

کادو پیچ کردن فقط با همین کاغذ های کادو انجام می شد و شما برای انتخاب کاغذ کادو محدود بودید.

امروزه در این مورد وضعیت متفاوت است از کاغذ های کادویی پارچه ای و مقوایی گرفته

تا انواع دیگری در بازار لوازم التحریر و فروشگاه های تزیینی موجود هستند.

طرح های کاغذ های کادو می توانند برگرفته از طبیعت، حیوانات، طرح های فانتزی، عروسکی، رسمی و شخصیت های کارتونی برای کودکان و … باشند.

در نظر داشته باشید که طرح ها بر روی کاغذ هایی با گرماژ های مختلف ممکن است با کیفیت های متفاوتی چاپ شوند.

از طرفی دستگاه و نوع چاپی هم که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد در چاپ نهایی کاغذ های کادو بی تاثیر نیست.

با کاغذ کادو برند سازی کنید

کاغذ های کادو اختصاصی می توانند برای شما برند سازی کنند تا اندازه ای که شما بین رقبا و مشتریان خود شناخته شوید.

دنیای تبلیغات بسیار گسترده است و می تواند ابزار های مختلفی داشته باشد.

شاید باور این موضوع که کاغذ های کادو نیز می توانند نوعی ابزار تبلیغاتی محسوب شوند سخت باشد.

یک فرد حرفه ای در این زمینه می تواند از هر وسیله ای برای تبلیغ محصولات خود استفاده کند

درباره کاغذ کادو

و آن را به بازار مشتریان عرضه کند.

کاغذ کادوها می توانند نوعی ابزار تبلیغاتی محسوب شوند که شما می توانید لوگو و نشان تجاری مجموعه خود

را روی آن طراحی و چاپ کنید.

استفاده از کاغذ کادوها  برای عرضه محصول به مشتری نوعی احترام به انتخاب مشتری است

و زمانی که شما محصول را با یک کاغذ یا جعبه کادو اختصاصی به مشتری تحویل می دهید اولین گام برند سازی را انجام داده اید.

برای این محصول می توانید از جنس های مختلفی استفاده کنید و این با توجه به توان مالی مجموعه شما می تواند متغیر باشد.

یکی دیگر از استفاده های انواع کاغذ کادوها این است

که می توانند در مجموعه شما برای هدیه دادن به همکاران در مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

طرح ها را می توانید با توجه به فعالیت مجموعه و سازمان خود انتخاب کنید.

یک فروشگاه یا تولید پوشاک می تواند از تصاویر انواع لباس بهره بگیرد

و برای یک شرکت مهندسی استفاده از طرح های وسایل فنی و مهندسی جالب به نظر می رسد.

ویژگی کاغذ های کادو

کاغذ کادوها  در طرح های مختلف و متنوعی در بازار موجود هستند که هر کدام از آن ها بنا بر یک ایده یا خلاقیت هستند.

در نظر داشته باشید کاغذ کادوها می توانند در گرماژ های مختلف تولید شوند.

از جمله گرماژ کاغذ هایی که برای این کار مناسب هستند و مورد استفاده قرار می گیرند،

می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی کاغذ های کادو

کاغذ گلاسه با گرماژ های 90، 135، 150 گرم:

این کاغذ کادوها  بسیار صاف و براق هستند.

سطح درخشانی دارند و برای موارد بسیاری استفاده می شوند.

در نظر داشته باشید که زمان کادو پیچ کردن هدیه با کاغذ های گلاسه ممکن است دچار پارگی شوند که بهتر است

از قبل خط تا برای آن ها مشخص کنید این کاغذ کادوها برای هدایایی با اشکال هندسی مشخص بهتر است استفاده شوند.

کاغذ تحریر با گرماژ های 70، 80، 100، 120 گرم:

این نوع کاغذ کادوها  به نسبت کاغذ های گلاسه درخشندگی کمتر دارند و تقریبا براق بودن گلاسه را ندارند.

از نظر گرماژ نیز بسیار سبک هستند و به نسبت نیز قیمت پایین تری دارند.

کاغذ کرافت با گرماژ 90 گرم:

این نوع کاغذ نیز برای کادو پیچ کردن بسیار مناسب است.

سطح براقی ندارد و از جمله کاغذ های مات محسوب می شود.

امروزه انواع کاغذ کادوها تک رو و دو رو در بازار موجود هستند که این ویژگی می تواند

برای کاغذ های گلاسه به بهترین وجه اجرا شود.

در اجرای طرح های دو رو و تک رو بر روی کاغذ کادوها ، در یک سمت باید از رنگ کمتری استفاده شود.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd