روش های تبلیغات

امروزه با پیاده سازی روش های تبلیغات متعدد می توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید.

افراد در مشاغل مختلف برای شناخت روش های گوناگون در تلاشند تا از این راه سود و درآمد زیاد و بادوامی را به سمت خود هدایت کنند.

درباره چاپ متالایز را در این مقاله دنبال کنید

انواع و اقسام روش ها برای تبلیغ خدمات و محصولات وجود دارد

که روزانه با انواع روش های تبلیغات رو به رو می شویم.

 صاحبان کسب و کار سعی می کنند با روش های تبلیغات قدیمی و مدرن و استفاده از چندین روش به

طور همزمان خود را در معرض دید مشتری ها قرار دهند و برای خود بازاریابی کنند.

"انواع

شناخت روش های تبلیغات نو و پربازده امروزه به یکی از ضروریات اصلی صاحبان کسب و کار تبدیل شده است.

انواع روش های تبلیغات کدامند؟

روش های تبلیغات به دو دسته بزرگ روش های قدیمی و سنتی و روش های تبلیغات  جدید تقسیم می شوند. روش های قدیمی بیشتر جنبه میدانی داشته یا از وسایل ابتدایی این حوزه استفاده می کردند اما تبلیغات اینترنتی و استفاده از شبکه های پر کاربر مجازی برای تبلیغ از جدیدترین روش های تبلیغات است.

تبلیغات چاپی

از قدیمی ترین انواع روش های تبلیغات، نوع چاپی است که خود شامل زیرمجموعه های بسیاری است.

از چاپ تبلیغات در روزنامه ها و مجلات گرفته تا چاپ بنرها و بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی در داخل شهر

و مکان های پر رفت  و آمد.

از دیگر انواع تبلیغات چاپی ،چاپ آگهی و پخش کردن آن در خانه و مغازه ها است. چاپ بروشور، کارت ویزیت ،انواع فولدر تبلیغاتی و چاپ پوسترهای زیبا از جمله روش های تبلیغاتی چاپی است.این نوع تبلیغات هنوز هم مهم و کارآمد است.

هنوز اگر یک پوستر زیبای تبلیغاتی را در مکانی پر رفت و آمد ببینید نظرتان را جلب خواهد کرد و قطعا در انتخاب های شما تأثیرگذار خواهد بود.

تبلیغات از طریق رسانه های رسمی و فیلم ها

از وقتی که یادم می آید ما بین فیلم و کارتون های تلویزیون ،تبلیغات مختلف پفک نمکی، صابون  و شامپوهای مختلف پخش می شد. در آن زمان که هنوز این همه رسانه وجود نداشت گاهی حتی آگهی های تبلیغاتی برایمان خیلی هم جذاب بود چون از امکانات مختلف تصویری و صوتی برای جذابیت این آگهی ها استفاده می شد.

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی نه تنها کم نشده بلکه امروزه در شبکه های مختلف داخلی و خارجی بسیار متنوع تر از قبل پخش می شود.

تلویزیون شرکت ها را به رقابت برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی جذاب تر برای جلب توجه مردم وادار می سازد.

تبلیغ در این رسانه ها فقط به شکل مستقیم صورت نمی گیرد.

در برخی مواقع در یک سریال تلویزیونی به صورت غیر مستقیم یک محصول خاص تبلیغ می شود.

گاهی شرکت ها به عنوان اسپانسر برنامه های گفت و گو محور یا استندآپ کمدی و… و مشارکت در امر برنامه سازی از محبوبیت برنامه ها استفاده می کنند و محصول خود را در بین تماشاگران میلیونی آنان جا می اندازند.

 سینما هم رسانه تصویری دیگریا ست که در برخی مواقع به محلی برای تبلیغات برندهای مختلف تبدیل می شود.

تبلیغات در کسب و کار

تبلیغات در کسب و کار | روش های تبلیغات

تبلیغات تلفنی

شاید با این مورد مواجه شده باشید که شماره ای ناشناس با تلفن منزل یا موبایل شخصی با شما تماس می گیرد.

در چنین شرایطی معمولا خانمی پشت خط است که با دست گذاشتن روی بعضی از نیازها

و نقاط ضعف شما به تبلیغ محصول خود می پردازد.

وی با  وعده ی مزایای ویژه ی خرید آن محصول، شما را حسابی وسوسه می کند.

البته بعضی افراد راه افراط را طی می کنند و رفتارشان بیشتر شبیه به یک مزاحم تلفنی است.

پیشنهاد می کنم که در بین روش های تبلیغات متنوعی که در پیش می گیرید این روش آخرین گزینه آخر باشد!

تبلیغات اینترنتی

جهان مجازی و اینترنت فرصت بیکران  را برای تبلیغات فراهم آورده است.

امروزه با ایجاد انواع روش های تبلیغات اینترنتی می توانید به شکل مستقیم و غیرمستقیم ذهن مخاطبان را هدف قرار دهید.

با گسترش و همگانی شدن اینترنت روز به روز استفاده های تبلیغاتی از این شبکه جهانی بیشتر می شود.

امروزه شمار بسیاری از افراد دارای یک گوشی تلفن هوشمند هستند که با آن می توانند به اینترنت وصل شوند

و با دنیایی از اطلاعات که حجم بسیاری از آن  شامل تبلیغات است مواجه گردند.

امروزه داشتن سایت برای یک شرکت یا فروشگاه به یک الزام تبدیل شده است.

آن ها در سایت خود محصولاتشان را معرفی می کنند و راه های متنوع خرید را پیش روی مشتریان می گذارند.

تنوع تبلیغات در کسب و کار

تنوع تبلیغات در کسب و کار

خرید آنلاین به یکی از معمول ترین روش های خرید تبدیل شده و بیشتر کمپانی ها چنین امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده اند.

تبلیغ از طریق ایمیل

این روش تبلیغاتی یکی از ابتدایی ترین روش های تبلیغات مجازی است.

بسیاری از شرکت ها یا سایتهای به ظاهر خبری، همواره به مخاطبان خود ایمیل می فرستند

و آن ها را به بازدید و خرید آخرین محصولاتشان دعوت می کنند.

باید توجه داشت که جهت حفظ حقوق کاربران و کلافه نشدن آن ها از ایمیل های تبلیغاتی، امکان لغو ارسال ایمیل هم گذاشته  شود.

تبلیغات نیتیو یا همسان

در این روش تبلیغاتی محتواهای آموزشی در سایت تولید می شود که در آن به نیازهای اطلاعاتی کاربران توجه شده است.  این محتواها تا حد زیادی علمی هستند و شامل تمام مواردی که مخاطب درباره یک موضوع می خواهد بداند می شود.

استراتژی تبلیغات

استراتژی تبلیغات

سپس به گونه ای تقریبا غیرمستقیم محصول و یا خدمت مورد نظر معرفی و تبلیغ می گردد.

رپورتاژ نویسی

در بین روش های تبلیغات ،رپورتاژ نویسی تاثیر بسزایی در دیده شدن یک سایت دارد.

در این روش از کلیدواژه های خاصی که در موتورهای جست و جوگری مثل گوگل بیشترین کلیک را دارد استفاده می شود.

در این نوع محتوا تلاش می شود که مزایای ویژه ی برند و محصول عرضه شده به مخاطبان گفته شود

و آن ها را ترغیب به خرید کنند.

هزینه برای موتورهای جست و جوگر

بسیاری از کمپانی ها حاضرند مبلغ بسیار زیادی را در اختیار موتورهای جستجوگری مثل گوگل قرار دهند تا سایتشان همیشه در لیست پربازدیدترین ها باشد. گوگل در ازای هر کلیک از آن ها مبلغ کسر می کند اما هر کلیک کاربر برای شرکت مورد نظر بسیار مفید واقع می شود.

تبلیغات در شبکه های مجازی

با گسترش کاربران شبکه های مجازی این محیط ها تبدیل به جایگاه مهمی برای تبلیغات شده است.

کسانی که در جست و جوی ارزان ترین روش های تبلیغاتی در عین تأثیرگذاری هستند حتما باید به توییتر، تلگرام،لینکدین، فیس بوک و اینستاگرام توجه ویژه داشته باشند و راهکارهای جذب مخاطب در این شبکه ها را دریابند.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd