چاپ و طراحی لوگو

امروز دنیای چاپ بسیار گسترده شده است و کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد

از جمله کاربردهای صنعت چاپ می توان به تبلیغات برای کسب و کار ها اشاره کرد.

چاپ فولدر را در این مقاله دنبال کنید

بسیاری از ابزار تبلیغاتی با صنعت چاپ به پیرامون خود معرفی شده‌اند.

در نظر بگیرید قبل از صنعت چاپ طراحی و چاپ کاتالوگ، تراکت، بنر و حتی بسیاری از موارد ابتدایی دیگر

کاری بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکن بوده است.

هرچقدر زمان جلوتر می رود پیشرفت های بیشتری را در این صنعت شاهد هستیم.

دانلود بیش از 300 طرح لوگو لایه باز

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd

امروزه طراحی لوگو برای برندهای متنوع امری رایج محسوب می شود.

لوگو چیست؟

یا اینکه این علامت یا آرم چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد؟

آیا لوگو می تواند در بازاریابی به سازمان یا مجموعه شما کمک کند؟

در نظر داشته باشید طراحی این نشانه گرافیکی می تواند به صورت منحصر به فرد برای سازمان

یا مجموعه شما صورت بگیرد.

لوگو چیست؟

لوگو چیست؟

شاید همین حالا که این متن را می خوانید بسیاری از برندهای معروف با طراحی آرم های مختص به خود در ذهن

شما تداعی شوند؛ آدیداس، نایک، اپل، کوکاکولا و بسیاری از برندهای معروف دیگر که ممکن است

شما برحسب جایگاه شغلی یا محل زندگی با آنها آشنایی داشته باشید.

اهمیت این موضوع تا حدی است که یک کارخانه یا هلدینگ می تواند توسط یک لوگوی حتی ساده در سطح جهانی شناخته شود.

شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که طبق یک تحقیق غیر رسمی کوکاکولا بعد از کلمه اوکی تقریباً شناخته شده

ترین کلمه در سطح دنیا است.

طراحی لوگو را توسط افراد حرفه ای انجام دهید.

متناسب با سلیقه شما این طراحی می تواند ساده و یا متشکل از اشکال هندسی یا بسیاری از طراحی های دیگر باشد.

لوگو ها انواع مختلفی دارند!

مانند بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی دیگر و یا طراحی های گرافیکی لوگو نیز انواع مختلفی دارد

که این طراحی را می‌توان متناسب با نوع کسب و کار و یا نوع خدماتی که از طرف سازمان شما ارائه می شود انجام داد‌.

می توان گفت لوگو ها انواع مختلفی دارند و متناسب با سلیقه شما طراحی آن می تواند انجام شود.

آرم یک شرکت صنایع غذایی مسلما جدا از اسم مجموعه، با یک شرکت مهندسی یا صنعتی در زمینه تولید

ماشین آلات صنعتی مختلف است.

اما اینکه شما کدام طرح ها را بیشتر می پسندید یک نکته است که می توان آن را در نظر داشت اما دقت کنید

که این طراحی باید با نوع کسب و کار شما هماهنگ باشد.

برخی برند ها در دنیا به قدری معروف شده اند که بسیاری از افراد با دیدن لوگو بلافاصله متوجه می شوند

که این محصول چه شرکتی است.

طراحی لوگو

طراحی لوگو | چاپ و طراحی لوگو

البته نقش بازاریابی را در این زمینه نمی توان نادیده گرفت اما باید توجه کرد که این طراحی ها بسیار موثر هستند.

در نظر داشته باشید در حین اینکه شما یک آرم خاص طراحی می کنید سادگی را نباید نادیده بگیرید.

ساده بودن طراحی می تواند آن را قابل فهم کند و مشتری می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

بسیاری از برند های معروف در دنیا در طراحی آرم این نکته را مد نظر داشته اند و اگر دقت کنید

این طراحی ها بسیار ساده انجام شده اند و برای تمامی افراد قابل فهم هستند.

بسیاری از مجموعه ها از حروف الفبا استفاده می کنند و برخی دیگر از اشکال هندسی و ریاضی،

که این موضوع باز هم به سلیقه شما یا طراح مجموعه شما بر می گردد.

یک لوگوی قوی داشته باشید!

در طراحی آرم مجموعه خود سعی کنید حواشی را دور بریزید.

قرار نیست تمام مشخصات مجموعه در لوگو قرار داده شود و تمام جزییات کسب و کار با این طراحی

کوچک نمایش داده شود.

با این کار شما مشتری را گیج می کنید و اگر مشتری بی حوصله باشد برند شما را از انتخاب های خود حذف می کند.

پیشنهاد می شود که این کار را با یک طراحی جذاب انجام دهید تا مشتری بعد از دیدن آن، برند

و مجموعه شما را در انتخاب های اول خود قرار دهد و مایل باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان شما

به جستجو بپردازد.

طرح لایه باز لوگو

طرح لایه باز لوگو | چاپ و طراحی لوگو

لوگوی قوی شما را در داشتن برندی قوی تر و کسب و کاری موفق تر یاری می کند.

این ابزار های تبلیغاتی به صورت انحصاری و جمعی تاثیرات زیادی بر روی شناخته تر شدن سازمان

و نشان تجاری شما دارد که شاید از آن غافل باشید و برای طراحی های آن حوصله به خرج ندهید.

بسیاری از برند های معروف دنیا با یک طراحی هوشمندانه به جایگاهی بالا در بین رقبای خود رسیده اند.

اما برای داشتن لوگوی قوی سعی کنید یک طراح حرفه ای انتخاب کنید که توانایی طراحی یک آرم منحصر به فرد را داشته باشد.

اینکه یک طراحی همه جانبه داشته باشید به شما کمک می کند که برند خود را در بین بسیاری از مخاطبان

و مشتریان برجسته کند.

یک آرم قوی انعطاف پذیر است به این معنی که مدل آرم با مرور زمان و پیشرفت کاری شما باید تغییر کند

و این تغییرات باید در جهتی مثبت و اصطلاحا رو به جلو باشد. ممکن است بعد از مدتی نشان تجاری

مجموعه شما برای مشتری تکراری باشد.

طراحی لوگو

در طراحی آرم، نشان تجاری، برند و در یک کلام لوگو باید نکاتی را مد نظر داشته باشید و فراموش نکنید

که این آرم می تواند در آینده تجاری مجموعه شما تاثیر شگرفی داشته باشد.