تاثیر چاپ بر مشتری و افزایش فروش

تاثیری که چاپ بر روی کسب و کار شما می گذارد را می توان تا حد بیشماری زیاد احتساب کرد.

شما از طریق صنعت چاپ می توانید به راحتی هرچه تمام تر محصولات ، خدمات ، ویژگی ها و تمامی خصوصیاتی که دوست دارید مشتری درباره شما بداند را معرفی می کنید.

پوشش چاپ چیست ؟ را در این مقاله دنبال کنید

در دوره که در آن زندگی می کنیم جلب کردن رضایت مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار  است آن هم به این دلیل که تعداد شرکت هایی که خدمات شما را ارائه می دهند بسیار است.

سفارش چاپ

سفارش چاپ | تاثیر چاپ بر مشتری

در دوران قدیم تعداد شرکت های خدماتی کم بود و مردم جامعه حق انتخابی نداشتند اما در این دوره بسیاری از شرکت ها با هم سر رقابت دارند که محصولات مشترک خود را به یک فروشنده بفروشند و یا خدمات خود را ارائه کنند.

رقابت در کسب و کار های امروزی به قدری شدید است که حتی اگر شرکت شما در کوچکترین نکات موجود نیز تعللی ایجاد بکند ممکن است که به صورت کامل کسب و کار شما را بخوابد.

تاثیر چاپ بر روی توجه مشتری

تاثیری که محصولات چاپی بر روی مشتری می زند را به صورت کامل باز می کنیم.

باتوجه به روند افزایشی استقبال مردم از اینترنت، هنوز هم بسیاری از افراد هستند که نمی توانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

چاپ می تواند بهترین گزینه برای کسب و کار های این چنین باشد که مشتریانی مخصوص به خود را دارد.

محصولات چاپی به دلیل فیزیکی بودن می توانند تاثیر بسیار خوبی را در افزایش روند فروش کسب و کار شما بگذارد.

چاپ لیبل

چاپ لیبل | تاثیر چاپ بر مشتری

تأثیر چاپ لیبل در افزایش فروش

لیبل ها را می توان به عنوان یکی از بهترین مواردی دانست که در افزایش روند فروش شما تاثیرگذار باشد.

اولین چیزی که مشتریان از محصول شما می بینند ، برچسب روی محصولات شما است. طراحی شیک و حرفه ای لیبل می تواند در همان لحظه اول خرید را در دل مشتری بی اندازد.

لیبل محصولات خود را همانند لباس خودتان در نظر بگیرید، تصور کنید که برای استخدام در شرکتی عازم می شوید.

به جای اینکه از کت و شلوار استفاده کنید از یک پیرهن کثیف استفاده می کنید.

با این کار کلاس کار خود را پایین اورده اید و در همان لحظه اول کارگذار تصمیم می گیرد که شما را استخدام نکند.

طراحی لیبل نیز دقیقا باید به همین صورت باشد به صورتی که توجه مشتری را جلب کند و وی را ترغیب به خرید کند.

چاپ لیبل ها می تواند به اشکال مختلفی انجام گیرد ولی در کشور ایران معمولا شرکت ها از کاغذ پشت چسب دار استفاده می کنند.

کاغذ پشت چسب دار معمولا به صورته ورقه ای و یا رولی مورد استفاده قرار می گیرد.

لیبل ها شامل اطلاعات بسیار زیادی از محصولات شما هستند پس بهتر است به طوری طراحی شوند که علاوه بر ظاهری شیک و زیبا بتواند اطلاعات مفیدی را به خواننده برساند.

در یک عبارت خلاصه و مفید می توان لیبل را هویت محصول شما دانست.

طرح لایه باز کاتالوگ

تأثیر چاپ کاتالوگ در فروش

از دیگر تاثیرگذار ترین تکنیک هایی که می توان برای افزایش فروش انجام داد چاپ کاتالوگ است.

به هیچ عنوان از موثرترین ابزار تبلیغاتی که کاتالوگ نام دارد غافل نشوید ، تحقیقاتی که انجام گرفته است نشان داده است که داشتن یک کاتالوگ مناسب با رعایت تمام استاندارد ها می تواند نرخ فروش شما را تا حدود 20 درصد افزایش دهد.

منظور از یک کاتالوگ استاندارد این است که علاوه بر اندازه ای مناسب ، متن ها و عکس ها و رنگ ها و حتی طرح های گرافیکی آن به صورتی باشد که مشتری را به صورت کامل جذب کند.

داشتن کاتالوگی با این خصوصیات می تواند به حد بسیار زیادی در روند فروش شما تاثیر مثبت بگذارد و علاوه بر آن کلاس کار شما را بالا ببرد.

طراحی کاتالوگ بدون برنامه به هیچ عنوان نمی تواند تاثیرگذار باشد و قبل از شروع طراحی آن باید تحقیقاتی در مورد افرادی که می خواند این کاتالوگ را مشاهده کنند صورت بگیرد تا کاتالوگی استاندارد تولید شود.

تاثیر چاپ بروشور در افزایش فروش

بروشور از دیگر مواردی است که می تواند سرعت فروش شما را چند برابر کند.طراحی بروشور با کیفیت می تواند به راحتی موجب افزایش درآمد شما باشد.

بروشور ها باید به گونه ای طراحی شوند که بتوانند به راحتی به مخاطب اطلاعات محصول را برسانند.

درواقع بروشور ها برای انتقال مفید ترین اطلاعات محصول به خریدار در کمترین زمان ممکن است و البته که با طراحی شیک و زیبا.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | تاثیر چاپ بر مشتری