طراحی کارت ویزیت

طراحی بهترین کارت ویزیت چه ویژگی و خصوصیاتی را باید در خود داشته باشد ؟

بهترین کارت ویزیت از نظر شما به چه صورت است ؟ با ما همراه باشید

طبق آخرین آمارهای بررسی و انجام شده چیزی در حدود 70 درصد مخاطبین اعتقاد دارند که کارت ویزیت معرف و نماینده شما و شرکت شما می باشد.

دانلود بیش از 1000 کارت ویزیت لایه باز با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd  | طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت ها معرف کوتاه از کسب و کار شما می باشد و یاداور شروع یک خرید یا معرفی برند شما در ذهن مخاطبین باشد.

وقتی مشتری برای اولین بار کارت ویزیت شما را می بیند به این معنا است که آغازگر شروع یک تعامل است که ممکن است به موفقیت یا شکست شما منجر شود.

بنابراین طراحی و چاپ کارت ویزیت برای شما خیلی مهم است و آغازگر یک رابطه و یا خرید برای مشتریان می باشد و نباید سرسری از آن رد شوید.

بروشور چیست ؟ را می توانید در این مقاله دنبال کنید

اما برای طراحی کارت ویزیت می توانید یک سری اطلاعات ضروری و یک سری اطلاعات آززاد را بر روی کارت ویزیت درج نمائید که در قدم اول در طراحی کارت ویزیت از آوردن نوشته های طولانی و معرفی زیاد پرهیز کنید چون کارت ویزیت معرف شما و برند شما است نه یک دفتر نقاشی برای مشتریان شما.

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

اما برای اینکه بدانیم کدام اطلاعات ضروری است به ذکر چند مورد بسنده می کنیم.

اطلاعات تماس

سعی کنید در هنگام طراحی کارت ویزیت به این فکر کنید که چه اطلاعاتی را می خواهید درج نمائید و سعی کنید اطلاعاتی را بر روی کارت ویزیت وارد نمائید که مشتری به راحتی بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

برای مثال اگر برای دسترسی به شما از ایمیل و شماره همراه استفاده کرده اید دیگر آوردن شماره دفتر اضافی می باشد با انجام این کار هم مشتری به راحتی به شما دسترسی دارد و هم شما اطلاعات زیادی را بر روی کارت ویزیت وارد نکرده اید.

اگر از آن عده افراد هستید که شماره تلفن زیادی دارند سعی کنید فقط تعدادی از خطوط تلفنی که پاسخ گو مشتری هستید را بر روی کارت ویزیت بیاورید و از آوردن همه شماره تلفن ها خودداری کنید مخصوصا اگر به همه ی آن ها پاسخ گو نیستید.

اگر در شبکه های مجازی فعالیت می کنید و در شبکه های مجازی تصاویر محصول یا پاسخ گوی مشتریان هستید سعی کنید با آوردن لوگو و آدرس خود در شبکه مجازی مشتریان را بیشتر جذب خود کنید.

وب سایت و کد QR

اگر صاحب وب سایت اینترنتی هستید و در آن فعالیت می منید حتما ادرس وب سایت خود را بر روی کارت ویزیت آورده جدا از هرگونه نحوه سفارش گیری یا ارسال محصول در سایت که این کار باعث می شود مشتریان در اوغات فراغت و یا در زمان نیاز در دنیای اینترنت در مورد شما تحقیق و از وب سایت شما بازدید نمایند.

سعی کنید یک کد QR داشته باشید ، درست که زمانی این کد ها منسوخ شدند ولی امروزه دوباره قدم بر عرصه کارت ویزیت ها گذاشته اند و متریان دائما این کد ها را اسکن می کنند.

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

با داشتن کد های QR باعث می شوید مشتری به راحتی و بدون تایپ به اطلاعات شما مانند وب سایت دسترسی داشته باشد.

آدرس

ثبت آدرس در کارت ویزیت بستگی و وابسته به نوع کسب و کار شما دارد. به این گونه که اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید درج آدرس برای شما برای کارت ویزیت واجب نیست .

ولی اگر دارای شرکت های تجاری یا خدماتی هستید باید آدرس محل دفتر یا محل کار خود را بر روی کارت ویزیت حتما ذکر نمتئید تا مشتریان به توانند به شما دسترسی داشته باشند.

اما حتما مشاهده کرده اید که کارت ویزیت ها ابعاد و شکل های خاصی دارند از ساده و کوچک گرفته تا بزرگ و خلاقانه که شما می توانید برحسب سلیقه یک سایز را انتخاب نمائید.

با توجه به این که بیشتر کارت ویزیت های موجود در بازار سایز هایی نظیر : 9

در 6 – 8.5 در 4.8 دارند اناخاب سایزهایی مانند : 5 در 5 یا سایز های خلاقانه و برش خاص برای کارت ویزیت سبب متمایز شدن شما در بین مشتریان می شوند.

شما می توانید با چاپ کارت ویزیت های خلاقانه و خاص خود را متمایز و خاص نشان دهید با توجه به این که این گونه کارت ویزیت ها نیاز به طراحی خاص و چاپ دارند شما می توانید برای طراحی و چاپ کارت ویزیت های برش خاص از تیم حرفه ای                  | https://mihanpsd.ir | میهن PSD  |  متعلق به چاپخانه ایرانی چاپ کمک گرفته و یک کارت ویزیت خاص را داشته باشید.

نکته مهم دیگر که در کارت ویزیت ها مهم می باشد انتخاب نوع جنس کارت ویزیت می باشد.شما می توانید از بین جنس های سلفون – گلاسه – لمینت – کتان و یا کرافت بر حسب نوع کسب و کار و سلیقه انتخاب و چاپ کنید که در ضمینه چاپ جنس کارت ویزیت هیچ محدودیتی برای شما نیست. همچنین می توانید از سری جدید کارت ویزیت های مدیریتی | عابر بانک | نیز استفاده کنید که جلوه خاصی به کارت ویزیت می بخشد.

طراحی بهترین کارت ویزیت

آیا آماده شروع طراحی کارت ویزیت هستید ؟

در این قسمت می توانید نمونه طراحی های کارت ویزیت های انجام شده دیدن فرمائید و یا برای چاپ و دانلود به وب سایت میهن PSD مراجعه نمائید.

اگر نیاز به کمک داشتید ما در کنار شما هستیم.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd