چه عواملی در طراحی کاتالوگ تاثیر گذار و موثر هستند ؟

به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

امروزه کاتالوگ ها در تمامی اندازه ها، بخشی از یک استراتژی بازاریابی چند منظوره هستند.

کاتالوگ ها روشی مقرون به صرفه برای ارائه اطلاعات زیادی به مشتریان در قالبی جذاب هستند. کاتالوگ ها همیشه قدرت خود را حفظ می کنند زیرا مشتریان آنها را مطالعه می کنند و برای سفارش محصول نیز به آنها مراجعه می کنند.

دانلود کارت ویزیت های برش خاص را در این مقاله دنبال کنید

در ادامه به پنج گام کلیدی برای تولید کاتالوگ موثر که باعث افزایش فروش می شود، می پردازیم:

چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ | طراحی کاتالوگ

مخاطب خود را بشناسید

شناسایی مخاطبین اولین گام برای ایجاد یک کاتالوگ موفق است. شما باید به خوبی مخاطبین هدف خود را بشناسید و سپس تصمیمات لازم برای نوع چاپ کاتالوگ را لحاظ کنید. به مشتریان محصولی بدهید که زندگی شان را ساده تر کند و این چنین آنها از آن محصول استفاده خواهند کرد.

استراتژی مناسب داشته باشید

هنگامی که بازار هدف خود را تعیین کردید، استراتژی فروش خود را به دقت بررسی کنید. نگاهی انتقادی به فروشندگان بزرگ و خرده فروشان داشته باشید. دیگر کانال های بازاریابی فروش را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام محصولات بهترین فروش را خواهند داشت. پیشرفت های فراوان در چاپ دیجیتال به شما این اجازه را می دهد تا کاتالوگ های شخصی و چشمگیر برای مشتریان متفاوت به چاپ برسانید.

طرح منحصر به فرد خود را داشته باشید

تا به حال همگی به فروشگاه ها رفته ایم و متوجه محصولات یا مواردی شده ایم که در موقعیت استراتژی خاصی قرار دارند و باعث شده اند تا فروش محصولات بیشتر شوند. در ارائه کاتالوگ خود نیز به همین شیوه فکر کنید. مرچندایزینگ برای اطمینان از یکسان نبودن توزیع کالاها بسیار مهم است. مشتریان می خواهند بدانند چه چیزی جدید و هیجان انگیز است، بنابراین آنها را راهنمایی کنید. | ظراحی کاتالوگ تاثیر گذار |

چند منظوره باشد

پوشه

کاتالوگ باید چند منظوره باشد و تنها برای هدف خاصی طراحی نشود. از کاتالوگ استفاده کنید تا مردم را به سمت وب سایت و یا صفحات رسانه های اجتماعی تان سوق دهید. همچنین می توانید از بازاریابی مستقیم و کارت پستال برای پیگیری اطلاعات مربوط به فروش، رویدادها یا خدمات آینده استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل و ارزیابی

تجزیه و تحلیل عملکرد کاتالوگ بخش مهمی از پالایش و تکمیل استراتژی شما است. با این کار می توانید بینشی کسب کنید که نه تنها به شما در استراتژی فروش کمک می کند، بلکه در ارائه محصولات یا خدمات تان نیز کمک به سزایی می کند. نگاهی به محصولاتی که به خوبی فروش نرفته اند، داشته باشید تا بدانید کدام صفحات کاتالوگ نیاز به تغییر دارند. اگر هر گونه پیشنهاد یا درخواست خاصی داشتید، مطمئن شوید که راهی برای ارزیابی نتایج آن نیز وجود دارد.

سامانه ثبت سفارش آنلاین کلیه محصولات چاپی به همراه ارسال به سراسر کشور

سفارش چاپ ارزان

سفارش چاپ ارزان | طراحی کاتالوگ