دانلود کارت ویزیت گل فروشی رایگان

طرح رایگان کارت ویزیت گل فروشی

طرح رایگان کارت ویزیت گل فروشی | دانلود کارت ویزیت گل فروشی

دانلود بیش از 1000 طرح لایه باز کارت ویزیت با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd | دانلود کارت ویزیت گل فروشی

کارت ویزیت چیست؟

در دنیای تبلیغات، امروز هر فرد و کسب و کار کوچک و بزرگی برای معرفی خود به اشخاص و ارائه راه های ارتباطی، کارت ویزیت خود را ارائه می دهد. اگر تمایل دارید از تاریخچه کارت ویزیت و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

دانلود کارت ویزیت لاکچری رایگان را در اینجا دانلود کنید

تعریف کارت ویزیت چیست؟

    دیکشنری آمریکایی « Merriam-Webster » کارت ویزیت را کارتی معنی می کند که اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب و کار یا مسئول کسب و کار را نشان می دهد.

از تعریف بالا متوجه می شوید که ذات کارت ویزیت یعنی به اشتراک گذاشتن اطلاعات مثل نام کسب و کار، آدرس تلفن، شماره تماس، آدرس سایت، آدرس ایمیل و خیلی چیز های دیگر.

علاوه بر اینکه چاپ کارت ویزیت اطلاعات شما را با مخاطب به اشتراک می گذارد. می تواند هویت، برند و حرفه ای گری شرکت یا کسب و کار شما را نشان دهد.

ساختار کارت ویزیت :

کارت ویزیت ها معمولا مستطیل شکل و در اندازه ای حدود ۸.۵ در ۴.۵ سانتیمتر هستند که در جنس های مختلف به چاپ می رسند. البته در حال حاضر خلاقیت فراوانی در طراحی و چاپ کارت ویزیت صورت گرفته و از مستطیل شکل به اشکال مختلفی تبدیل شده اند.

در هرکشوری کارت ویزیت ها با ابعاد گوناگونی به چاپ میرسند ، برای اطلاع در این زمینه مقاله ابعاد کارت ویزیت در ایران و جهان را مطالعه کنید .

با توجه به اینکه فضای کارت ویزیت به عنوان یک روش تبلیغاتی سریع و ساده، محدود می باشد، بهتر است از هر دو سمت آن استفاده بهینه ای صورت گیرد.

از همین رو پیشنهاد می کنیم در یک سمت کارت ویزیت لوگو به همراه مختصری توضیح در خصوص کسب و کارتان درج کرده و در پشت آن اطلاعات بیشتری از قبیل آدرس، تلفن، ایمیل و … قرار دهید.

اهمیت کارت ویزیت

کارت ویزیت ابزاری برای معرفی کسب و کار است و نوع کسب وکار و شیوه های ارتباطی با ما را ارایه می کند.

هر چه که این معرفی بهتر باشد ما در ذهن مخاطب بیشتر جایی خواهیم گرفت.

معمولا رسم بر این است که وقتی افراد می خواهند یک کارت ویزیت طراحی نمایند

نزد یک طراح می روند و به ایشان می گویند که یک طرح کارت برای آنها چاپ کند .

طراح هم یک سری مشخصات از ما می گیرد مانند: نام کسب وکار، آرم، آدرس و شماره تلفن و بعد با استفاده

از طرح های آماده ای که دارد یک طرح یا چند طرح می زند و به ما نیز یکی را انتخاب می کنیم و ایشان هم آن را چاپ می کند.

این کار بسیار نا مناسب است چون ما کسب وکاری داریم که باید مخاطبان خود راشناسایی کرده باشیم

و متناسب با آن طراحی انجام شود .

برخی از کسب وکار ها کارت ویزیت بسیار هنری و با هزینه های بسیاری به صورت دوزبانه چاپ می کنند

به نظر شما آیا مخاطبان  این موارد را دوست دارند؟

ما اغلب به زبان فارسی صحبت می کنیم و کارت ویزیت هم اندازه ای محدود دارد

که باید از این فرصت برای تبادل ارتباط، بهترین استفاده را برد. امادر برخی از موارد

ما به بدترین شکل ممکن از این کارت ویزیت استفاده می کنیم .

شما چرا از کارت ویزیت استفاده می کنید؟

دلیل استفاده شما از کارت ویزیت چیست ؟مشتریان شما چه کسانی هستند ؟

آیا من فقط باید یک کارت ویزیت داشته باشم یا چند کارت ویزیت؟

این ها سوالاتی هستند

که ما باید  قبل از استفاده از کارت ویزیت از خودمان بپرسیم.

ما باید به طراح بگوییم که برای ما چه طرحی استفاده نماید نه اینکه او به سلیقه خودش برای ما کارتی

طراحی و چاپ کند.

چند دلیل ساده برای استفاده از کارت ویزیت :

    -معرفی کسب وکار

    -ارایه آدرس

    -معرفی تخصص وتوانمندی ها

    -نحوه تعامل دوسویه

    -بازی سازی

    -ارایه کارت تخفیف

این ها دلایل بسیار اندک استفاده از کارت ویزیت است.

اندازه های استاندارد کارت ویزیت:

مادونوع چاپ  داریم: چاپ افست و چاپ دیجیتال

چاپ افست:

چاپ به صرفه تری است و کمتر از ۱۰۰۰ عدد چاپ نمی شود .در شیت های استاندارد قرار می گیرد

و حداقل سفارش برای این شیت ها که کنار هم قرار می گیرند باید ۸۰ عدد باشد به خاطر همین باید

استانداردی رعایت کرد که بتوان از این امکان استفاده کرد.

اندازه کارت ویزیت با رعایت اینکه باید کارت ها برش بخورند باید از هر طرف ۳ میلیمتر باشد.

اندازه برش نخورده کارت ۸٫۶*۴٫۸سانتی متر می باشد.

رزلوشن طراحی باید ۳۰۰ پیکسل و مودCMYK باشد .

چاپ دیجیتال:

در این چاپ سرعت بیشتری برای چاپ وجود دارد و اگر کارهای اضطراری دارید می توانید

از این نوع چاپ استفاده کنید.

تعداد چاپ این کارت می تواند ۱۰۰ عدد  هم باشد و بر روی برگه A4 چاپ می گردد .

تعداد ۱۲ عدد در روی برگه A4 طراحی می گردد و چاپ می شود. اندازه ابعاد این کارت ۵*۹ سانتی متر می باشد.

در برخی از موارد هزینه آن بسیار بیشتر از ۱۰۰۰ عدد چاپ افست می باشد .

مزایای استاندارد بودن کارت ویزیت:

    -هزینه مناسب تر

    -سرعت چاپ بیشتر

    -دور ریز کمتر

    -تشخیص به عنوان کارت ویزیت وقرار گیری در کیف

البته این بدان معنانیست که شما نتوانید ابعاد و طرح های مختلف را چاپ نکنید.

شما به هر شکل که بخواهید می توانید این کار را انجام دهید ولی باید هزینه و زمان بیشتری را صرف نمایید.

درباره کارت ویزیت

درباره کارت ویزیت | دانلود کارت ویزیت گل فروشی

محتوی کارت ویزیت چیست؟

شما باید برای اینکه کارت ویزیت خوبی طراحی کنید باید در این کارت کوچک محتوایی مناسب قرار دهید

که این نیاز به فکر و خلاقیت بسیار زیادی دارد.

برخی از مواردی که معمولا در اکثر کارت ها مورد استفاده قرارمی گیرد  در زیر به آن اشاره شده است:

عکس:

استفاده از عکس معمولا رایج نیست ولی بسیاری از افراد برای اینکه چهره خود را به مخاطب

یاد آوری نماینداز آن استفاده می کنند.

استفاده از عکس و نوع آن نیز بسته به کسب و کار شما فرق می کند:برخی از مواقع شما باید عکس پرسنلی

استفاده کنید ،یا در حال انجام کاری و …. این شماهستید که باید در این خصوص تحقیق کنید و ببینید

که کدام نوع آن را استفاده کنید و آیا این کار ضرورتی دارد یا خیر؟

آرم:

استفاده از آرم و نشان کسب و کار امری طبیعی است که نوع هویت شما را مشخص می کند.

که در اغلب اوقات برای برند سازی باید استفاده گردد.

شماره تماس:

مخاطبان باید بتوانند با شما ارتباط بر قرار نمایند و در صورت نیاز  برای سفارش به راحتیبا شماتماس بگیرد.

اگر شما کسب وکار بزرگی دارید باید این ارتباطات به انواع مختلف تقسیم گردد تا افراد به راحتی بتوانند

تماس حاصل نمایند.

شماره تلفنی که در  برروی کارت ویزیت می نویسید باید پاسخگو باشد و یا حتی شماره داخلی رانیز درج کنید

که بدون معطلی افراد بتوانند شماره را بگیرند واین ارتباط برقرار شود.

آدرس:

آدرس های برای مراجعه حضوری کاربرد دارد ولی در برخی از مواقع شما به صورت سیار فعالیت میکنید

واگر این آدرس وجودنداشته باشد،اطمینان مشتری به شما کمتر می شود .

حتما سعی کنید یک ارتباط حضوری در کارت ویزیت خود درج کنید .

آدرس ایمیل ،کانال های شبکه های اجتماعی و دیگر موارد را می توانید بیان نماید.

یک نکته بسیار مهم:

شاید بسیار دیده باشید که اندازه برخی از فونت ها  و نوع فونت ها به قدری نامناسب می باشد که نمی شود آن را مطالعه کرد .

حواسمان باشد از فونت های غیر رایج و مشکل برای طراحی استفاده نکنیم.

اندازه فونت ها به گونه ای باشد که همه بتوانند آن را مطالعه کنند و بخوانند.

6 دلیلی که نشان می دهد کارت ویزیت ها هنوز هم موثر هستند

کارت ویزیت ها به چند دلیل یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. برای مثال آن ها می توانند مشروعیت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زیر ما توضیح می دهیم که چرا استفاده از کارت ویزیت هنوز هم رونق دارد.

1- انتقال اطلاعات تماس برای افرادی که زیاد از تکنولوژی استفاده نمی کنند

پیشرفت تکنولوژی هنوز هم نتوانسته روش های ارتباط سنتی را شکست دهد.

این برای شما چه معنی می دهد؟

شما برای انتقال اطلاعات تماس شرکت خود به افرادی که از تکنولوژی استفاده نمی کنند، به روش های سنتی نیاز دارید.

با چاپ کارت ویزیت شما به صورت بهینه می توانید این کار را انجام دهید. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از یک گردهم آیی براحتی می توانند با شما ارتباط بگیرند. حتی می توانند در شرایط ضروری کسب و کار یا خدمات شما را به دیگران معرفی کنند.

2- مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما

آیا کنجکاوی که بدانی مردم قبل از سفارش کالا یا خدمات از یک کسب وکار، چه می کنند؟ آن ها قانونی بودن و مشروعیت کسب و کار را می سنجند. اطلاعات شفافی را هم جستجو می کنند.

برای معرفی کسب و کار چه راهی بهتر از پخش کارت ویزیت ها می تونه باشه! کارت ویزیت هایی که به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شده اند در عرض چند ثانیه می توانند مشروعیت کسب و کار شما را القا کنند. به مخاطب القا می کنند که شما جدی و آماده تجارت هستید. این نوع ابزار بازاریابی معیار آگاهی از نام تجاری شما را هم بیشتر می کند.

3- توسعه دادن روابط انسانی بواسطه کارت ویزیت

امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طریق کانال های مجازی خیلی سریع و با سرعت انجام می گیرد ولی نقاط منفی هم دارند. در این بستر هیچ راهی نیست که بتوان با اعتماد و واقعی با دیگران گفتگو کرد. راهی برای برقراری یک ارتباط جذاب نیست.

وقتی یک کسب و کار در حال رشد است این یک مشکل است. چرا؟ زیرا ارتباطات دیجیتال چند عنصر اصلی مثل گفتگوی کوتاه، علاقه، اعتبار، برقراری ارتباط چشمی و فشردن دست را در ذاتش ندارد.

دست به دست دادن کارت ویزیت هم یک روش برای برقراری روابط انسانی است. این حتی یک روش عالی برای ادامه گفتگو یا مذاکره با افرادی است که به خدمات و کالای شما علاقه نشان داده اند. برای ارتباط گرفتن با افرادی که با ارتباط چشمی یا گفتگوهای کوتاه جذب کرده اید، عالی هستند.

4- تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی

اگر مسئول یک کسب و کار باشید ممکن است شنیده باشید که برقراری با مخاطبان حرفه ای خیلی اهمیت دارد.

برای شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران چندین راه مثل مکالمه رودررو، تماس تلفنی، ایمیل و شبکه های اجتماعی وجود دارد. با این حال خیلی از مردم ترجیح می دهند تعامل رو در رو داشته باشند.

هر چقدر شبکه شما گسترش پیدا می کند، متوجه می شوید که فرصت های تجارت هم بیشتر می شود

5- میزان آگاهی از نام برند شما را بیشتر و قوی تر می کنند | دانلود کارت ویزیت شرکتی

وقتی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، برندینگ را در قالب یک استراتژی بلند مدت در نظر بگیرید.

دلیل این کار: باعث می شود مشتری ها و مشتری های بالقوه شما و آفرهایتان (کالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برندیگ شامل هویت بصری هم می شود بنابرین کارت ویزیت می تواند یک ابزار مفید باشد. این آیتم های فیزیکی با یک طراحی اثرگذار می تواند میزان آگاهی کسب و کار شما را بیشتر کند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم می توانند احساس ها را بر انگیزند و ارتباط بین شما و بازار شما را فراهم کنند.

همه با هم کمک می کند در کنار هدف قرار دادن مشتری ها، برجسته و متمایز هم باشید و یک نقش مهمی در رشد و موفقیت کسب و کار شما بازی می کند.

6- چهره یا هویت بخشیدن به برند شما

کارت ویزیت ها به صورت بصری هویت کسب و کار شما را نشان می دهند. به کسب و کار شما یک چهره می بخشند که در یاد مخاطب میماند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.

اگر درست و موثر طراحی شوند، پیام برند کسب و کار، شخصیت و ارزش های کسب و کار شما را القا می کنند و به صورت مثبتی در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغییراتی ایجاد می کند.

با عناصر احساس برانگیز که در بالا هم اشاره کردیم، کارت ویزیت ها برند شما را شناخته شده می کنند. مشتری های علاقمند را وقتی که آماده خرید شدند به خریدارهای واقعی تبدیل می کند.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | دانلود کارت ویزیت گل فروشی