دانلود رایگان تراکت گل فروشی لایه باز

طرح رایگان تراکت گل فروشی

طرح رایگان تراکت گل فروشی | دانلود تراکت گل فروشی

دانلود این محصول

تراکت و مزایا استفاده از این محصول

تراکت تبلیغاتی به برگه چاپی و قابل لمسی گفته می‌شود که صاحبان کسب‌وکار برای معرفی محصولات یا خدمات خود، یا اعلام رویداد یا نمایشگاهی که در آن شرکت کرده‌اند از آن استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که صاحب یک کسب‌وکار کوچک یا بزرگی باشید، شما می‌توانید با استفاده از چاپ تراکت پیام تبلیغاتی خود را مستقیماً به دست مخاطبان اصلی برسانید.

جهت مشاهده سایر نمونه های تراکت لایه باز مشاغل ایرانی بر روی بنر کلیک کنید

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd | دانلود تراکت گل فروشی

مزایای مهم استفاده از تراکت

دانلود رایگان تراکت آبمیوه فروشی کلیک کنید

اطلاع رسانی سریع و آسان

شما می‌توانید با نوشتن یک پیام کوتاه تبلیغاتی بر روی تراکت محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید. همچنین با قراردادن شماره تماس، آدرس شرکت، آدرس سایت و حتی آدرس شبکه‌های اجتماعی از مخاطبان خود بخواهید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شما در ارتباط باشند.

ملموس و قابل مشاهده بودن

ملموس و قابل مشاهده بودن، یکی از مزایای مورد استفاده تراکت است. زیرا شما مطمئن می‌شوید که پیامتان مستقیماَ به دست مخاطبان می‌رسد. استفاده از خلاقیت، نوع و جنس کاغذ از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر تراکت از جنس مناسب، کاغذ مناسب و خلاقیت خوبی برخوردار باشد، تاثیر فوق العاده‌ای در ذهن مخاطبان خواهد گذاشت.

مقرون به صرفه بودن

همان‌طور که اشاره شد، روش‌های پرهزینه تبلیغاتی دیگری وجود دارند که مخاطب اصلی را مورد هدف قرار نمی‌دهند. چاپ تراکت هزینه‌های تبلیغاتی را به شدت کاهش می‌دهد و جزء تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی است که با پرداخت هزینه‌های کمتر، پیام شما را به مخاطبان اصلی می‌رساند.بازاریابی سریع

زمانی که در نمایشگاه یا رویدادی شرکت کرده باشید با ارائه تراکت به مخاطبان در همان لحظه می‌توانید، پیغام تبلیغاتی خود را مستقیماً به دست آنها برسانید. از طرفی می‌توان با قراردادن QR Code یا کد تخفیف بر روی “تراکت” مخاطبان را ترغیب کرد تا از تخفیف محصولات یا خدمات استفاده کنند.

تبلیغات برای کسب‌وکارهای محلی

کسب‌وکارهای کوچک محلی مانند: آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و … که بر پایه ارائه مستقیم کالا یا خدمات استوارهستند و مخاطبان اصلی آنها ساکنین محل می‌باشند، ازطریق “تراکت‌های تبلیغاتی” می‌توانند محصولات یا خدمات خود را در سطح آن محل معرفی کنند.

جهت چاپ کلیه امور تراکت و پوستر به سامانه ثبت سفارش چاپ مراجعه نمائید

سفارش چاپ ارزان

سفارش چاپ ارزان | دانلود تراکت گل فروشی