تبلیغات جذاب کسب و کار برای شما چیست ؟
چه کارهایی برای جذاب تر شدن تبلیغات برای کسب و کار خود می توانید انجام دهید ؟
بسیاری از تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل مختلف به دنبال ایجاد خلاقیت در تبلیغات خود هستند تا هر چه بیشتر و بهتر بتوانند سهم بزرگ تری از بازار داشته باشند.
یکی از اولین روشهایی که این کسب و کارها به آن فکر میکنند استفاده از تبلیغات چاپی و رسانههایی مانند روزنامهها، نشریات، بیلبوردها و اشکالی شبیه آن است.
تبلیغات جذاب کسب و کار
همانطور که در تبلیغات تلویزیونی از روشهای خاصی برای تبلیغ یک محصول یا خدمت استفاده میشود، در تبلیغات چاپی نیز تکنیکهای مختلفی وجود دارد.
توجه داشته باشید که این روشها کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند و مفهوم جداگانهای دارند.
تبلیغات چاپی شامل مواردی میشود که در آن محصول یا خدماتی در قالب بخشی از یک روزنامه، مجله، فلایر یا مانند آن منتشر شود.
چرا نیاز به یک تبلیغات هدفمند داریم ؟ این مقاله را دنبال کنید
تبلیغات چاپی مانند سایر انواع تبلیغات تلاش میکنند به نوعی توجه مخاطب را جلب کنند.
یشنهادهای پیش رو، روشهایی برای جذابتر کردن این تبلیغات هستند:
– استفاده از کلمات و شعارهای جذاب
این روش، معمولترین راهکار نه تنها در تبلیغات چاپی که در سایر انواع آگهیها است. شما باید از کلماتی استفاده کنید که در آن مخاطب به هر نحو به خواندن سایر محتویات آگهی ترغیب شود. شما همچنین میتوانید از شعارهای تبلیغاتی برای این کار استفاده کنید.
شعار تبلیغاتی | تبلیغات جذاب کسب و کار
– سلبریتی ها و افراد مشهور
اگر بودجه مناسبی داشته باشید میتوانید از یکی از سلبریتی ها درخواست کنید در آگهی شما حضور داشته باشد.
کمپین تبلیغاتی | تبلیغات جذاب کسب و کار
هواداران و همه افرادی که این فرد را تحسین میکنند ممکن است به این طریق به خرید محصول شما بیشتر علاقه مند شوند. استفاده از سلبریتی ها یکی از رایجترین روشهای تبلیغ سراسری یک محصول یا خدمت است.
– خوانایی
توجه به جزئیاتی مانند فونت انتخابی، اندازه و زبان مورد استفاده در آگهی میتواند در تأثیرگذاری آن مؤثر باشد.
فونت مناسب | تبلیغات جذاب کسب و کار
اطمینان حاصل کنید آگهی شما برای همه مخاطبان قابل درک باشد. از فونتهای فانتزی پرهیز کنید چرا که ممکن است در خوانایی آگهی مشکلاتی ایجاد کند. همچنین استفاده از کلماتی که برای مخاطب آشنایی بیشتری دارند میتواند متن یک آگهی را خواناتر کند.
– تأییدیه
اگر به دنبال فروش بیشتر محصول خود هستید، پیشنهاد میشود تأییدیههایی از افرادی که پیشتر از این محصول استفاده کردهاند، آماده کنید، در واقع از آنها بخواهید تجربیات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند.
فروش بیشتر | تبلیغات جذاب کسب و کار
این نظرات قطعاً تأثیر مثبتی بر خواننده خواهند داشت و اطمینان آنها را از محصول یا خدمت شما دوچندان خواهد کرد.
– ارائه یک پیشنهاد
تحقیقات و البته تجربیات نشان میدهد افراد نسبت به آگهیهایی که ارائه دهنده یک پیشنهاد ویژه باشند، اقبال بیشتری خواهند داشت.
این پیشنهاد میتواند یک تخفیف یا یک هدیه ویژه باشد. هر اندازه این پیشنهاد ویژه تر باشد، مشتریان کمتری در برابر آن مقاومت خواهند کرد.
– درج راههای ارتباطی
در تبلیغات چاپی باید جزئیات تماس شرکت خود را درج کنید. این کار میتواند مجموعه شما را اعتمادپذیرتر کند. همچنین مخاطبانی که نیازمند اطلاعات بیشتری باشند میتوانند به راحتی با شما ارتباط بگیرند.
برای کمپین های تبلیغاتی خود طرح ندارید ؟
نگران نباشید میهن psd با آرشیو بیش از 7700 طرح لایه باز کمپین های تبلیغاتی شما را جذاب می کند
دانلود رایگان طرح های psd
– درباره مزایای محصول خود صحبت کنید
بسیاری از شرکتها اطلاعات بیش از اندازهای را درباره محصول خود در آگهی درج میکنند. این کار به طور کلی باعث کاهش فروش میشود.
به جای آن، شرکت باید بر مزایای محصول خود تأکید کند. چنین رویکردی باعث ایجاد نیاز در مخاطب میشود و تأثیر خوبی نیز بر روی محصول خواهد داشت.
– ارتباط مستقیم
اگر در آگهی خود از تصویر یک فرد استفاده میکنید، از او بخواهید در عکسها به طور مستقیم به چشمان مخاطب نگاه کند. همچنین استفاده از کلمات به طور مستقیم مانند خطاب قرار دادن مخاطب یکی از روشهای مؤثر است.
روشهای مختلف دیگری نیز در تبلیغات چاپی مورداستفاده قرار میگیرد، مانند استفاده از تصاویر جذاب، گرافیک، آمارها و دادهها، اشتراکگذاری اطلاعات و مفاهیم طنز. همه اینها روشهای ابتدایی برای تهیه یک آگهی تبلیغاتی چاپی ساده و ابتدایی است.
آنچه آگهی شما را از رقبا متمایز میکند استفاده از خلاقیت در هرکدام از این موارد است.
ارتباط با میهن psd | تبلیغات جذاب کسب و کار