انتخاب فونت مناسب در تبلیغات

آیا می دانید فونت مناسب تبلیغات از نظر شما دارای چه ویژگی هایی است ؟

هر طراحی به این نکته توجه می کند که فونت بخش جدایی ناپذیری از طراحی است .

افزایش فروش در اینستاگرام را در این مقاله دنبال کنید

پیام هایی که مورد استفاده قرار می کیرد در تراکت ، بروشور ، یا بنر و … باید خوانا و جذاب باشد . به همین دلیل است که طراحان اهمیت بسیار بالایی به فونت ها و تایپوگرافی در طرح ها  و محتوا ها می دهند.

اگر فونت های مورد استفاده شده در تبلیفات جذاب و ناخوانا باشد باعث عدم جذب مشتریان و مخاطبین می شود و محتوای شما را نمی خوانند و بی توجهی می کنند.

فونت مناسب

انتخاب فونت مناسب

بهترین فونت

فونت هایی که مورد استفاده قرار می دهید باید متناسب و هماهنگ با محصول ، کسب و کار شما و مخاطبین باشد .

سبک و اندازه فونت با توجه به نوع تبلیغات شما می تواند متنوع و متنفاوت باشد .

برای استفاده از نوع فونت مناسب برای تبلیغات باید قواعدی را رعایت کرد که می توان در اینجا به ذکر چند مورد برای فونت مناسب تبلیغات نام برد که عبارت است از :

اتتخاب فضا برای تبلیغات

برای تبلیغات در فضای پوستر و بنر ، ساده ترین قانون استفاده از فونت های درست و خوانا است .

تعداد کمی از مردم در پیاده رو و خیابان ها می ایستند و جملات و پیغام های شما را در پوستر می خوانند پس در نتیجه باید هدف خود را بصورت مختصر و درشت و خوانا در پوستر درج نمائید.

به این نکته توجه نمائید که ممکن است فونتی مناسب و خوانا باشد ولی برای پوستری که استفاده می کنید جالب و نامناسب باشد پس باید فونت مورد استفاده خود را تغییر دهید.

فونت مناسب تبلیغات

فونت مناسب تبلیغات

نشریه ، مجلات و …

 در گذشته برای متن ها از فونت های ( سریف ) استفاده می شد ، به خاطر این بود که در دیدگاه شما آسان تر خوانده می شد اما امروزه خلاف این امر ثابت شده است و در این تفکر فونت های ( سنز سریف ) خوانایی بیشتری دارند.

برای متن ها و اسناد بهتر است از متن تیره به همراه پس ضمینه روشن استفاده نمائید.

فونت در تراکت

در تراکت ها هم باید از فونت های درشت و خوانا استفاده نمائید و نباید فراموش کنید که هدف و جملات خود را بصورت مفید و چکیده نوشته و درج نمائید.

در تراکت ها چون خواننده و یا مشتریان زمان مناسب را برای مطالعه دارند می توانید از فونت های خلاقانه و جذاب بیشتری استفاده نمائید.

اما فراموش نکنید که خواندن را برای مشتریان سخت نکنید و زیاد از حد فونت های متنوع استفاده نکنید که باعث سردرگمی و یا کلافگی مشتریان شود.

شما می توانید کلیه کار و طراحی های خود را نزد مجموعه ایرانی چاپ ارسال و با بالاترین کیفیت چاپ آن را در سراسر کشور دریافت نمائید. کلیه فرم های چاپ دارای گارانتی بی قید و شرط هستند و در صورت خرابی در چاپ کار گارانتی و مجددا چاپ خواهد شد.

سفارش چاپ ارزان

سفارش چاپ ارزان | انتخاب فونت مناسب