طراحی ساک دستی

قیمت چاپ شاپینگ بگ یا ساک دستی تبلیغاتی برای برند سازی کسب و کار شما بسیار مناسب می باشد و میتواند برند و نام کسب و کار شما را به نامی معتبر مبدل سازد و نقش یک بیلبورد متحرک را برای شما بازی کند.

کارت ویزیت برش خاص را در این مقاله دنبال کنید

شاپینگ بگ ها به دلیل مقاومت و زیبایی که دارند میتوانند مدت زمان طولانی در کنار مشتریان شما باشند و هر چقدر ماندگاری شاپینگ بگ برند شما بیشتر باشد و با خلاقیت بیشتری طراحی شده باشد مشتری آن را بیشتر پذیرا خواهد بود.

طرح لایه باز ساک دستی کاغذی با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd

ساک دستی ها از لحاظ جنس میتوانند به پلاستیکی و پارچه ای و کاغذی تقسیم شوند.که در این مطلب قصد داریم درمورد چاپ شاپینگ بگ های کاغذی و انواع  آن ها و قیمت و هزینه شاپینگ بگ و خرید شاپینگ بگ بیشتر صحبت کنیم تا شما عزیزان بهترین انتخاب چاپی خود را داشته باشید

شاپینگ بگ چیست؟

شاپینگ بگ به معنای ساک دستی یا کیف دستی می باشد که

چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی

ی است.و با اضافه شدن برند و لگو هر کسب و کار تبلیغی شگرف برای آن مشاغل ایجاد مینماید.

ابعاد شاپینگ بگ و انواع شاپینگ بگ

ابعاد و سایز  چاپ ساک دستی میتواند به دلخواه شما عزیزان باشد و هیچ محدودیتی در ابعاد و سایز آن نخواهید داشت.

ابعاد ساک دستی کاغذی مجموعه چاپ میهن به 12 سایز تقسیم میشود که برای انواع کسب و کار ها مناسب می باشد.

امکان کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کردن این ابعاد وجود دارد اما به طور کلی با توجه به ابعاد ورق‌های موجود در بازار و ابعاد  دستگاه چاپ که می‌تواند کاغذی را از داخل خود عبور دهد و روند چاپ را اجرایی کند،سایز تعریف شده میباشد.

ابعاد ساک دستی کوچک تر مناسب مشاغلی مانند لوازم آرایشی و جواهر فروشی و ادکلن فروشی می باشد.و ابعاد بزرگ تر مناسب مشاغل و کسب و کارهای مانند مزون و رستوران ها  فست و فود و نمایشگاه ها و شیرینی فروشی و شکلات و… می باشد.

جنس شاپینگ بگ کاغذی

جنس ساک دستی کاغذی که در مجموعه چاپ آکسون در دو نوع گلاسه و کرافت و ایندربرد به چاپ میرسد.

چاپ شاپینگ بگ گلاسه

این نوع از ساک دستی باید حتما با یک لایه سلفون پوشش داده شوند تا جنس شاپینگ بگ گلاسه به خود بگیرد.

از ویژگی های بارز چاپ ساک دستی گلاسه زیبایی و قدرت نمایش بالا و استحکام و تحمل وزن تا 7 کیلو و چاپ تا 5 رنگ بدون محدودیت و خدمات تکمیلی (سلفون مات، سلفون براق، یووی سیلندی + موضعی، نقره کوب و طلاکوب) می باشد.

نوع دسته این جنس از ساک دستی بندی (بند ساده و بند پیچ و ربان و کنف و کاغذی) و برش خاص میتواند باشد.رنگ ساک دستی نیز میتواند از یک رنگ تا پنج رنگ باشد.حداقل تیراژ 1000 عدد می باشد.

طرح لایه باز ساک دستی

طرح لایه باز ساک دستی

چاپ شاپینگ بگ کرافت

کاغذ کرافت همان کاغذهای قهوه‌‌ای است که به کاغذ کاهی نیز گفته میشود.مزیت کاغذ کرافت این است که قیمت تمام شده به نسبت مناسب‌تری دارد و با توجه به ساختار سلولزهای داخلی و پیوستگی سلولزها با یکدیگر، مقاومت بالاتری نسبت به کاغذهای مشابه دارد.حداقل تیراژ 1000 عدد می باشد.

راهنمای صفر تا صد انتخاب شاپینگ بگ و ساک دستی

گام اول

شناخت شاپینگ بگ

برای خرید شاپینگ بگ و ساک دستی تبلیغاتی باید شناخت کاملی از جنس ساک دستی و ابعاد مورد استفاده شما و قیمت آن داشته باشید تا  بعد از چاپ رضایت کامل از چاپ خود داشته باشید.

گام دوم

ضرورت استفاده از شاپینگ بگ

اگر شما برای کسب و کار خود شاپینگ بگی زیبا و درخور توجه و دارای چاپ اصولی تهیه کنید به این معنی است که کسب و کار و برند خود را تبلیغی طولانی مدت کرده اید.

گام سوم

انتخاب چاپخانه و طراح حرفه ای

انتخاب چاپخانه یکی از دشوار ترین مسائل چاپ محسوب میشود چرا که کسب اطمینان و پیدا کردن چاپخانه با تضمین کیفیت کاری ساده نیست

انواع دسته و بند شاپینگ بگ و ساک دستی

اگرچه ساختار بگ شاپ کاغذی غالبا شبیه یکدیگرند اما می‌توان آنها را به دو گروه کلی تقسیم بندی کرد.

1-بدون دسته (منگنه‌ای)

این مدل غالبا برای شیرینی فروشی‌ها، فست فودها، رستوران‌ها و به منظور تحویل انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته نحوه‌ی گرفتن این مدل کیف دستی از قسمت کف آن می‌باشد و به عبارت دیگر مشتری باید آن را در آغوش بگیرد.

۲- دسته دار

انواع دسته به دو شکل وجود دارند

طراح رایگان ساک دستی

طراح رایگان ساک دستی

برش خاص:بندی در این نوع مدل وجود ندارد ولی بخشی از کاغذ برش میخورد و یک دسته ابتکاری و زیبا به شما داده میشود که در نمونه های چاپی ما می توانید آن را مشاهده نمایید.

بندی:اگر دسته شما بندی باشد میتواند انواع مختلفی داشته باشد مانند:پیچی و روبان و قیطونی و نخ کنفی و زنبوری و ….

خدمات خرید شاپینگ بگ

سلفون: لایه پلاستیکی که  ساک دستی را پوشش می‌دهد و موجب بالا رفتن مقاومت کیف دستی  میشود و همچنین سطح آن مات یا براق می باشد.

ورنی: لایه پوشش دهنده بسیار نازکِ که به عنوان تثبیت کننده رنگ عمل میکند و مانند روغن جلا می‌باشد.

طلاکوب (نقره کوب و…): ضرب ورق طلا، نقره یا.. روی ساک دستی

UV: لایه پوشش دهنده نازکی است که نسبت به ورنی کمی برجسته‌تر و مانند لایه‌‌ای چسب میباشد که روی شاپینگ بگ ریخته شده باشد.

نکته‌‌ای که در مورد UV وجود دارد این است که می‌تواند بصورت تُمپِلات (کاملا کل سطح شاپینگ بگ را بپوشاند) یا موضعی (فقط بخش‌های خاصی از سطح را پوشش دهد مثلا فقط روی لوگو باشد) که باعث جلای بیشتر سطح و تا حدودی برجسته‌تر شدن قسمتی از طرح می‌شود.

برجسته کردن: بخش‌هایی از ساک که به صورت برجسته در می آید.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | طراحی ساک دستی