ویژگی یک بنر خوب دارای چه خصوصیاتی است ؟

یا باید دارای چه ویژگی هایی باشد که یک بنر خوب نام گذاری شود ؟

سال های متمادی زیادی است که ما از بنر ها برای تبلیغات یا اطلاع رسانی استفاده می کنیم. زیرا به نسبت چاپ های دیگر در مقیاس بزرگ ارزان و به صرفه هستند و در موارد تبلیغاتی می شود دوباره از بنر ها استفاده کرد و به علت دارای نصب راحت و آسان هستند می توان در هرجا نصب و باعث جلب توجه شود.

پیام تبلیغات را می توانید در این مقاله دنبال کنید

اما بنر ها هم مانند هر محصول باید بر اساس ویژگی هایی طراحی و چاپ شوند که بتواند نقش تاثیر گذار خود را ایفا کنند.

آیا یک بنر که دارای رنگ صورتی روشن با نوشته های بدون فونت و سیاه بزرگ است می تواند نظر شما را جلب کند ؟

اما چه ویژگی هایی باعث می شود یک بنر خوب داشته باشیم و به نحو احسنت پیام و هدف خود را بتوانیم به مخاطب انتقال دهیم ؟

در این پست به چند ویژگی بنر خوب می پردازیم.

چاپ بنر

چاپ بنر | ویژگی چاپ بنر

1- ارائه یک پیام

اولین و اساسی ترین قدم برای ساخت یک بنر داشتن پیام و یا هدف مناسب است. داشتن یک پیام مناسب و خوب برای انتقال به مخاطب و تاثیر آن .

ساختن یک پیام و یا هدف قطعا اگر سخت نباشد مطمئنن وقت گیر خواهد بود. وقت بگذارید و از خود سوال هایی بپرسید که هدف شما از طراحی و داشتن یک بنر چیست ؟

ایا هدف افزایش فروش است ؟

پس بر روی خدمات و مزایا ارائه برای محصول خود مانور دهید . اگر می خخواهید تاثیر گذار باشید سعی کنید از زبان مخاطب فکر و صحبت کنید.

هدف و پیام هرچی که هست آن را مستقیم و بدون حاشیه و یا کلمات سنگین و گمراه کننده بیان کنید. هوشمندانه فکر کنید.

ویژگی طراحی بنر

ویژگی طراحی بنر

2-  طراحی جالب

ظراحی بنر باید گونه ای باشد که تاثیر گذار باشد.  به گونه ای که وقتی شما از یک بنر یا استند در کنار خیابان استفاده کرده باشید طوری باشد که مخاطب به آن نگاه کند هرچند برای ثانیه و یا گونه ای باشد که باعث توجه و خواندن متن های بنر باشد.

قدرت تصاویر را دست کم نگیرید، تصاویر می توانند جای هزاران کلمه صحبت کنند و پیام های شما را به اعماق ذهن مخاطب برساننند. در طراحی و استفاده از تصاویر از رنگ مناسب با برند یا طیف رنگی قابل قبول استفاده کنید.

در طراحی بنر همیشه بعضی از موارد ثابت هستند و باید رعایت شوند مثل استفاده از لوگو در بالای بنر ، استفاده از نوشته با فونت مناسب و بزرگ !! فونت بزرگ را با فونت هایی که کل فضاب بنر را می گیرند اشتباه نگیرید – و استفاده از تصاویر یا المان هایی متناسب با موضوع شغل شما

همیشه سعی کنید در طراحی بنر به گونه ای باشید که از فاصله دور به توان بنر شما را دید و قابل چشم باشد. پس تعادل در طراحی فراموش نکنید.

3- موقعیت نصب بنر

از بنر در چه موقعیت یا مکانی می خواهید استفاده کنید ؟

آیا می خواهید آن را در غرفه یک نمایشگاه نصب و جلوی دید قرار دهید ؟

پس بنر های استندی را فراموش نکنید.

یا می خواهید بنر را در پشت ویترین مغازه خود آویزان کنید ؟

پس مطمئن شوید در پشت ویترین فضای مناسبی تهیه شده باشد و محصولات شما جلوی دید بنر را نگیرند.

انتخاب موقعیت بنر هم به اندازه طراحی بنر مهم و حیاتی است. قبل از طراحی موقعیت را بسنجید و ابعاد را اندازه بگیرید تا بنر بعد از طراحی و چاپ از نطر سایز مشکلی نداشته باشد و مجبور نشوید آن را کوتاه یا مجددا با صرف هزینه بزرگ تر و چاپ کنید.

هنگامی که شما از نکات بالا برای استفاده از یک بنر استفاده می کنید حتما حاصل کار شما یک بنر خوب و تاثیر گذار برای مشتری و مخاطب های شما است.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd