ویژگی کاربردی بروشور از نظر شما چیست ؟

آیا اطلاعاتی از بروشور دارید ؟

اگر به شما یک بروشور بدهند که دارای نکات  و ویژگی هایی که باید داشته باشد را داشته و از جنس صفحه گلاسه تمام رنگی باشد را بدهند قطعا بدون درنگ یک دوری هم شده تمام صفحات و لت های بروشور را نگاه میندازید. این همان تاثیر یک بروشور است.

دانلود بیش از 100 طرح بروشور لایه باز با فرمت فتوشاپ

دانلود رایگان طرح های psd

دانلود رایگان طرح های psd  |  ویژگی کاربردی بروشور

بروشور هایی با طراحی و رنگ های جذاب همراه با عکس هایی خیره کنندخ را تصور کنید ، همچون گنجینه ای چاپ شده هستند که یک ماموریت بیشتر ندارند و اینکه همراه شماره سپار خانه های شما ورود کنند و در فرصت مناسب شما آن ها را دست بگیرید و مطالعه کنید. بروشور ها از مهم ترین و پرکاربردترین محصولات چاپ برای محصولات شما هستند.

به این علت که حاوی اصلاعات همراه با عکس های بی شماری از محصول هستند که باعث جذب مشتری به خود می شوند. برای کاربردی ترین وسیله برای معرفی محصولات شما می توان ویژگی هایی ذکر کرد که هر بروشور کاربردی باید این مزایا را داشته باشد تا تاثیر گذار باشد.

طراحی لیبل را در این مقاله دنبال کنید

با دارا بودن این ویژگی ها مطمئن باشید که هنورز هم با مواجه با انبوهی از سایت ها و دنیای تکنولوژی هنوز شما دارای برگ برنده ای هستنید که نباشد آن را دست کم گرفت.

بروشور چیست

بروشور چیست

از جمله این ویژگی ها عبارت است از :

1 – متناسب با بودجه

اگ شما مدیر و تاسیس کننده یک شرکت کوچک یا نوپا هستید صد در صد احتیاج به یک تبلیغ گشترده در سطح شهر دارید که اگر بخواهید همین تبلیغ با توجه به تبلیغات اینترنتی یا گوگلی انجام دهید هزینه آن سر به فلک می زد و لی با داشتن یک طرح بروشور می توانید با هزینه مناسب حتی با هزار عدد فعالیت تجاری خود را در سطح شهر آغاز نمائید.

هنوز هم بزرگ ترین شرکت های خدماتی مانند خطوط تلفن از بروشور استفاده می کنند.

2- تاثیر و جذاب

تبلیغات تلویزیونی و اینترنی زیادی در حال فعالیت هستند ولی کوتاه مدت و گذرا هستند ولی بر خلاف همه ی این ها بروشور ها دارای ماندگاری زیادی هستند و بیشتر مردم بروشور ها را همراه خود یا در ماشین نگه می دارند تا در فرصت مناسب آن را بخوانند یا دوباره نگاه به آن بیندازند.

خود شما چند بار از یک بروشور که حاوی کد های بسته های اینترنی است استفاده کردید و آن را نگه داشته اید ؟

3– دارای هدف و کاربردی

وقتی که می خواهید یک قشر یا عده ای برای مثال دانشجوهای یک دانگاه یا دانشکده را هدف قرار دهید و اطلاعاتی از برند یا خدمات خود را به آن ها ارائه دهید در این مواقع است که بروشور ها به کار می آیند و حتما باید از آن ها استفاده کنید.

4- ذخیره اطلاعات

هیچ وب سایتی نمی تواند کلیه محصولات یا خدمات شما را به طور کامل تبلیغ و معرفی کند و بسنده به یک عکس یا متن و یا تلفیقی از این دو است.

ولی شما می توانید با داشتن یک بروشور که به طور معمول شامل 6 لت است به طور کامل به معرفی محصول یا خدمات خود بپردازید و در هر لت از تلفیقی از متن و عکس یا بصورت مجزا از از آن ها استفاده کنید و دیگر ششامبل هیچ محدودیتی در انتقال اطلاعات به مخاطبین خود نیستند.

بروشور چیست

بروشور چیست

5- توزیع همراه با تنوع

تنها یک راه برای مشاهده تبلیغات اینترنی مجود در وب سات ها است و آن دارا بودن اینرنت و آنلاین بودن مخاطب است. تازه اگر امخاطب میل دیدن تبلیغات عذاب آور اینترنتی را به تن خود بمالد!

ولی شما برای توزیع بروشور راه های بی شمار و متنوعی را دارید. از پخش در مرکز شهر تا پاساژ ها یا انداختن بروشور در داخل حیاط خانه ها یا حتی گذاشتن در شیشه اتومبیل ها ؟

همه این ها مزیت و تنوع پخش یک بروشور است که دیگر محدود به یک روش نیستید و می توانید در موقعیت های مناسب روش های خود را تغییر دهید جهت تاثیر گذاری بیشتر.

6- ماندگاری

بر خلاف تبلیغات تصویری که به دلیت هزینه بر بودن در حد ثانیه و در وب سایت ها در حد یک عکس موزایکی هستند بروشور ها هیچ محدودیت و هزینه سنگینی را دارا نیستند و مخاطبین همیشه عادت به جمع آوری اطلاعات هستند تا بتوانند در صورت نیاز به آن ها رجوع کنند.

بروشور های تبلیغ بسته های اینترنی یا منوی رستوران و یا صدها نوع دیگر همه گی جز بروشور هایی هستند که مخاطبین اقدام به جمع آوری و نگه داری آن ها می کنند.

لیف لت بروشور

7- مرجع

بروشور ها همان کاغذ هایی هستند که دارای اطلاعات بی شماری است و مخاطبین از آن ها استفاده م یکنند. اگر صاحب برند هستید یا می خواهید از بروشور جهت تبلیغات استفاده کنید باید هدف مند باشید.

هدف مند به این معنی که باید در بروشر خود اطلاعات پایه و هدفی قرارا دهید که مشتری مجبور به نگه داری و خواندن دوباره آن کند.

مثلا در ماه رمضان می توانید از زمان های مغرب شهر خود در بروشور استفاده کنید تا روزه داران با نگه داشتن آن مدام به وقت های مغرب روز ها نگاه کنند و این باعث نگه داری و دیده شدن محصولات و خدمات شما می شود.

8- اعتبار

بروشور ها با کاغذ های گلاسه با روکش های براق یا مات و چاپ های افست با کیفیت باعث دیده شدن شما می شوند و شما می توانید در سطح شهر یا دفتر خود استفاده کنید.

این 8 ویژگی کاربردی بروشور برای شما بود که به طور اجمالی گفته و بیان شد.

اگر احتیاج به مشاوره برای طراحی یا چاپ بروشور های خود هستید می توانید از ما کمک گرفته و تیم طراحی مجموعه در سریع ترین زمان به طراحی و چاپ بروشور های می پردازند و می توانید محصول خود را در تمام نقاط ایران در اسرع وقت دریافت نمائید.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd | ویژگی کاربردی بروشور