انتخاب از چاپ تا تلویزیون کدام یک ؟

تبلیغات از چاپ تا تلویزیون برای شما راه های متفاوتی دارد اما شما کدام یک را انتخاب می کنید ؟

شما از تبلیغات برای معرفی برند ، محصولات و خدمات شرکت یا سازمانی خود استفاده می کنید. تا مخاطب شما را شناسائی و با کار و خدمات شما ارتباط برقرار کند.

کارت پستال چیست ؟ را در این مقاله دنبال کنید

در معرض دید و دسترس بودن مخاطب ویژگی و امتیاز بزرگی برای شرکت ها می باشد. برای تبلیغات و در معرض دید بودن راه های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد.

اما کسب و کارهای تازه نفس و دارای قدمت همیشه یک راه را برای تبلیغات طی نمی کنند.

در واقع برای تبلیغات راه های مختلفی وجود دارد که می توان گفت تبلیغات از چاپ تا تلویزیون مسیر پر و پیچ و خمی است که می توان به مثال هایی در اینجا بیان کرد :

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی | انتخاب از چاپ تا تلویزیون

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی به تبلیغاتی گفته می ود که بر روی کاغذ یا مواد دیگر چاپ صورت می گیرد مانند روزنامه ، پوستر و… که در میان مردم توزیع و پخش می شوند.

با توجه به تحقیقات انجام شده تبلیغات چاپی بهترین نوع تبلییغات از نظر صرف هزینه و میزان در دسترس بودن برای مخاطب است، به این معنی است که شما می توانید در یک ساعت به خصوص و شلوغ در خیابان های شهر تبلیغات خود را به دست مشتریان برسانید و آسوده خاطر باشید که مخاطب شما را دیده است.

برای انجام تبلیغات چاپی توانائی تشخیص اینکه مخاطب شما در چه محدوده سنی می باشد خیلی مهم است و بر نوع پخش و تبلیغات تاثیر گذار است.

به طور حتم نوع تبلیغ برای مخاطبین جوان با افراد میان سال از لحاظ طراحی و نوع پخش متفاوت است . پس این موضضوع را در نظر داشته باشید.

تلویزیون

رسانه های دیجیتال و شبکه های مجازی نسبت به تبلیغات چاپی تازه نفس تر هستند. شما می توانید تبلیغات محصولات و خدمات خود را در رسانه های دیجیتال مانند :

شبکه های تلویزیون ملی و یا در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام تهیه و پخش کنید.

رسانه های دیجیتال به طور حتم پوشش بیشتری از مخاطبین را در برمی گیرند ولی از معایب آن ها می توان به میزان بالا بودن هزینه برای پخش در رسانه ها عنوان کرد.

از معایب دیگری که رسانه های دیجیتال برای تبلیغات دارند نیز می توان به ان مورد اشاره کرد که شما دسترسی به محدوده سنی مخاطبین خود را دیگر ندارید.

به این معنی که تبلیغات شما ممکن است برای همه سنی پخش و نمایش داده شود ، در حالی که شما فقط نیازمند هدف قرار دادن محدوده سنی جوانان و نوجوانا هستید و این برای شما اصلا خوب نیست.

با توجه به تلویزیون و شبکه های مجازی بر سر میزان مخاطبین ، می توان گفت شبکه های مجازی یک سر و گردن از همه بالاتر هستند.

از مزایا رسانه های دیجیتال که نقش مهمی در جذف و فروش حصولات شما دارند این است که می توانید تبلیغات خود را از رنگ ها و عناصری که متحرک هستند و داراس موسیقی است تهیه و پخش نمائید که این خود یک امتیاز ویژه است.

تبلیغات رسانه ای

تبلیغات رسانه ای

نمایشگاه های تجاری

شرکت و انتخاب یک نمایشگاه تجاری ، به هدف مشارکت و گرفتن یک غرفه در آن برای شما و برند شما یک امتیاز محسوب می شود و به خوب و مطرح شدن بهتر شما کمک شایانی می کند.

البته ممکن است این برای شما هزینه بر باشد ولی به محض بازگشایی نمایشگاه و با توجه به هجوم گسترده و استقبال مخاطبین حتما شما با بازدید فراوانی روبرو خواهید شد که این بهترین موقع برای جذب مخاطبین است.

از آنجایی که در نمایشگاه ها نوع طراحی و رنگ بندی غرفه ها حرف اول را می زنند پس حتما بر روی طراحی و جذاب بودن غرفه خود تلاش کنید که این خود از عوامل جذب مخاطب برای شما می باشد.

از مزایا دیگر نمایشگاه های تجاری می توان گفت شما به طور میانگین با مخاطبین و مشتریان فعال در تماس هستید که برای خرید محصول و یا دریافت خدمات به نمایشگاه رجوع کرده اند.

فیلم

از بهترین و هزینه بر ترین نوع تبلیغات ، تبلیغات محصول شما در فیلم و سریال های رسانه ها می باشد.

در این نوع تبلیغ محصول شما به طور نامحسوس در معرض دید مخاطب قرار می دهد و هرچقدر شما بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید تا مخاطب نتواند دست شما را بخواند به این معنا است که شما در تبلیغات موفق و عالی عمل کرده اید.

این روش به قدر قوی و جای کار و پیشرفت دارد که در کشورهای پیشرفته علاوه بر فیلم و سریال ها حتی در تئاتر ها نیز از تبلیغات استفاده می کنند.

در آخر می توان گفت برای تبلیغات راه ها و روش ها گوناگونی وجود دارد که ممکن است در این مقاله ذکر نشده باشد ولی در آخر این شما هستید که بر اساس بودجه و میزان گستردگی محصولات و خدمات باید یکی از روش های تبلیغات را انتخاب و اجرا نمائید.

برای راهنمایی و مشاوره در ضمینه چاپ و تبلیغات با تیم ما در ارتباط باشد.

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd